2024-09-13, 16:38
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tretiotreslak
Jag vill minnas att jag förstod konsekvenserna av att ta en människas liv redan innan jag fyllde 15, så det där är en jävligt dålig "ursäkt".

Ingen ursäkt utan en delförklaring till varför utförare av denna typen av dåd, skolskjutare osv är unga. Du måste komma ihåg att dessa typer fortfarande är rätt sällsynta.
Du gjorde och sa säkerligen saker när du var 15 som du aldrig skulle få för dig att göra som vuxen som är direkt kopplat till konsekvenstänk. Det gjorde jag åtminstone.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Det kan ju vara horungar med samma hat av omvärlden som han har kontakt med på Discord. Såg att han pratade om discord vilket alla kids verkar använda för allt. Tycker hakkors och hammare/skära är coolt. Alla som inte är som dom är faggots och niggers!

Dom har säkert suttit och hetsat varandra att begå brott och dåd för clout. nihilister som tror dom är djupa och att det är fel på världen inte dom.

Det är deras ”gäng” av nördar som hänger ihop.

Kanske borde någon som orkar söka upp dessa horungar och prata med Interpol.

Väldigt spot on analys faktiskt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Han har alltså gjort sig skyldig till minst 3 överfall, det första kända den 1 juli. Borde nog finnas fler.

Jo, men det ska bevisas också.
Citera
2024-09-13, 16:41
Avslutad
Skrivs i gruppen på telegram igen.

”Ingenting har ändrats 😁

Som jag fortfarande står vid går det att gå med i denna grupp om du känner dig utstött, mobbad, bara hatar att leva eller om du helt enkelt vill göra det för kicken.

-Animal Cruelty (Helst stora djur såsom katter, hundar (brutalt) etc)

-Vandalism (Taggar, Krossa någons fönster eller elda upp något)

-Attacker mot människor

Kontakta på wire.com
@sinisterfuck”
Citera
2024-09-13, 16:41
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle1kula
Enligt uppgifter är en Mora* Hei*eri från Spånga omhändertagen, han är ju officiellt under 18.
*-d

Iranier som det verkar
Citera
2024-09-13, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Fick också lite såna vibbar. Tror dock inte dom här ungarna är ideologiskt övertygade, det handlar snarare om vilsna pojkar som söker sin identitet och träffade likasinnade på nätet där de försöker bräcka varandra i brutalitet.

Vi kommer få se mer av sånt här i framtiden, tendenserna finns redan på TikTok om man är lite insatt. Löst sammansatta våldsamma grupperingar.

Nä jag har svårt att se nån spirituell agenda haha. Ultranihilism. Men nån sorts luddigt cause ändå då han beskriver det som en växande rörelse. Gissar att de är inspirerade av fascistisk accelerationism utan att bry sig om politik direkt. Clockwork orangeanism.
Citera
2024-09-13, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbe321

”Ingenting har ändrats 😁

Som jag fortfarande står vid går det att gå med i denna grupp om du känner dig utstött, mobbad, bara hatar att leva eller om du helt enkelt vill göra det för kicken.

-Attacker mot människor

Kontakta på wire.com
@sinisterfuck”

Är Sinisterfuck samma person som S1N möjligtvis?
Citera
2024-09-13, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negronitis
Jag har sett filmen 311 gånger och inte på en bildruta ser jag bevis för två gärnigsmän? Eller har du en annan film?

Inte helt uteslutet förstås men det framgår inte av filmen jag sett.

Undrar samma. Om nån har filmen där man ser 2 personer, så får man gärna länka den!
Citera
2024-09-13, 16:44
Medlem
DyngSmElls avatar
Citat:

”Ingenting har ändrats 😁

-Attacker mot människor

Kontakta på wire.com
@sinisterfuck”

Hård marknadsföring, dom här sjuka kidsen ska vara glada om Polisen hinner fram innan ett gäng kulor gör.
Citera
2024-09-13, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
kanske ordmärkeri men, är det ett gäng när någon ensling bor i UK och en annan ensling bor i hässelby? de verkar mest vara ensamma tillsammans, fast online då.
Du är helt rätt ute. Det är löst sammansatta människor som söker varandras bekräftelse. Att ge sken av att man är en rörelse och större än man faktiskt är, det är inte ett nytt grepp.
Citera
2024-09-13, 16:46
Medlem
Citat:

”Ingenting har ändrats 😁

-Attacker mot människor

Kontakta på wire.com
@sinisterfuck”

Men vad är detta för dumheter… förbjud internet för alla under 21!
Citera
2024-09-13, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldvask
Har inte riktigt tid eftersom jag sitter taskigt till. Jag frågade om man tror att de samarbetar? Räcker med ett ja eller nej så fattar jag.

Ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in