2024-09-13, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Du verkar övertygad om att fotot inte är taget i USA, så vart menar du mannen på bilden befinner sig?

Eller försöker du "DeeBonKa" något rutinmässigt?

Måste vara jobbigt att vara vänsterbliven.

Jag vänder mig mig mest mot att han har en gås i handen, dvs en viltlevande och fullt ätbar fågel, och ingen hund eller katt som Trump gormade om.

Eller förstår du inte skillnaden på en hos å ena sidan och en hund och katt å den andra.
Citera
2024-09-13, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Just mannen med nackade park-ankor o kanadagås är sydafrikansk migrant. Inte Springfield, Ohio, men Columbus, Ohio, som om det spelade någon roll.

I London har romer knyckt Drottningens svanar från en park. Ingen myt! Googla själva.

Vissa folk har helt enkelt andra syner på världen än vi väaterlänningar har.

Jo men vad har detta med Trumps påstående att invandrare från Haiti äter hundar och katter i Springfield att göra?
Citera
2024-09-13, 14:14
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Jag vänder mig mig mest mot att han har en gås i handen, dvs en viltlevande och fullt ätbar fågel, och ingen hund eller katt som Trump gormade om.

Eller förstår du inte skillnaden på en hos å ena sidan och en hund och katt å den andra.

Har jag förstått dig rätt? Du gör skillnad på om det är husdjur eller parkboskap man mördat för mat?

Alla är visst inte lika mycket värda.
Citera
2024-09-13, 14:14
Medlem
Indier som bajsar mitt på gatan och sedan torkar arslet med sina bara händer innan de serverar mat från sina gatukök. Haiter som stjäl och äter ankor och folks husdjur. Bönnegrer från venezuela som skjuter allt de ser och tar över lägenhetsbyggnader. Muslimer som våldtar småbarn och gifter sig med dom. Jag ser ett mönster här.. När ska man erkänna att icke vita ej hör hemma i civiliserade länder då de ej har utvecklats sedan tidens början?
Citera
2024-09-13, 14:15
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Jo men vad har detta med Trumps påstående att du meandrars från Haiti äter hundar och katter i Springfield att göra?
"du meandrars? Hårklyverier
Citera
2024-09-13, 14:19
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgMorot
Det handlar inte om att det ör sant. Att nån migrant skulle ätit en hund är det minsta problemet. Att ett helt samhälle förvandlas på några få år till ett bottenskrap samhälle är den stora ögon öppnaren. Media vill inte prata om dessa totalt förstörda städer. Ingen vill ha sitt område med uppemot 50% haiter. Till och ned afro amerikaner gör ”flight” från dessa områden och ingen vettig människa vill flytta till dom. Men jag antar Joe Bidens barn jättegärna vill flytta dit samt ABC nyhetsankare eller Taylor Swift?
Han borde pratat om det istället för att snöa in sig på kattätande.
Citera
2024-09-13, 14:23
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Du verkar övertygad om att fotot inte är taget i USA, så vart menar du mannen på bilden befinner sig?

Eller försöker du "DeeBonKa" något rutinmässigt?

Måste vara jobbigt att vara vänsterbliven.

Vad ironiskt, det var en länk till ett inlägg på twitter, som var ett foto på någon som bar på en fågel i england enligt texten, och nu ifrågasätter du andras övertygelse om att det inte var en haitier i Springfield USA, ni högerincels och verkligheten är verkligen värsta fiender. "See, någon bär på en fågel, Trump är en profet, alla svartskallar i USA äter upp alla djur dag ut och dag in!"

Källkritik är inte ens en möjlighet för er, bara blint tro på allt Trump säger
Citera
2024-09-13, 14:24
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDoeSouth
Indier som bajsar mitt på gatan och sedan torkar arslet med sina bara händer innan de serverar mat från sina gatukök. Haiter som stjäl och äter ankor och folks husdjur. Bönnegrer från venezuela som skjuter allt de ser och tar över lägenhetsbyggnader. Muslimer som våldtar småbarn och gifter sig med dom. Jag ser ett mönster här.. När ska man erkänna att icke vita ej hör hemma i civiliserade länder då de ej har utvecklats sedan tidens början?

Våldtar småbarn? Är det Trump du menar då? Och ja, han är ju inte vit, det stämmer ju. Mest orange. Vet inte vad det är för påbrå, piss?
Citera
2024-09-13, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Våldtar småbarn? Är det Trump du menar då? Och ja, han är ju inte vit, det stämmer ju. Mest orange. Vet inte vad det är för påbrå, piss?
Vänsterslödder är det ingen mening att argumentera med hörredu. Återkom gärna när din frontallob har utvecklats tillräckligt för att hålla i en konversation baserad på faktum istället för känslor.
Citera
2024-09-13, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Har jag förstått dig rätt? Du gör skillnad på om det är husdjur eller parkboskap man mördat för mat?

Alla är visst inte lika mycket värda.

Nu är ju gäss viltlevande, i Sverige får de exempelvis jagas hela året. Vad gäss skulle ha med parkboskap att göra framgår inte av ditt inlägg.

Enligt Wikipedia är parkboskap; ”Parkboskap är en kombinerad mjölk- och Köttdjurstyp och oftast vit.

Enligt Nationalencyklopedin är parkboskap; ”brittisk nötras, möjligen av Keltiskt ursprung”.

Så jag gissar att det är okay att äta dem.
Senast redigerad av Master.Palm 2024-09-13 kl. 14:36.
Citera
2024-09-13, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Vad ironiskt, det var en länk till ett inlägg på twitter, som var ett foto på någon som bar på en fågel i england enligt texten, och nu ifrågasätter du andras övertygelse om att det inte var en haitier i Springfield USA, ni högerincels och verkligheten är verkligen värsta fiender. "See, någon bär på en fågel, Trump är en profet, alla svartskallar i USA äter upp alla djur dag ut och dag in!"

Källkritik är inte ens en möjlighet för er, bara blint tro på allt Trump säger

Ja MAGA sekten är världsmästare på att flytta målstolparna.
Citera
2024-09-13, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDoeSouth
Vänsterslödder är det ingen mening att argumentera med hörredu. Återkom gärna när din frontallob har utvecklats tillräckligt för att hålla i en konversation baserad på faktum istället för känslor.

Vad är en konversation baserad på ”faktum” undrar en oinsatt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in