2024-05-18, 10:48
Medlem
martinvaxjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Går ett rykte om att Holmqvist bevisade för att Fritjof han inte är jude. Om det är sant, vem vet?

De som inte följer judendomens tio guds bud och inte inser faktum efter att ha läst Jesaja 53 är inte "judar".

Jesus Kristus sade följande https://www.biblegateway.com/passage/?search=Revelation%203%3A9&version=NKJV,NUB och jag anser att det är visdom som gäller alla religioner och all andlighet.

Själv tror jag att bankmaffians lakejer leder både extremhögern och extremvänstern, i syfte att skapa konflikt och käbbel i arbetarklassen. Likväl är den väl pålästa arbetarklassen, d.v.s. de som inte fallit för fulmedias hjärntvätt, eniga om så väldigt mycket viktigt.

T.ex. Swexit Ut ur EU, Nej till amerikanska kärnvapen på svenska mark, Ja till bojkotten av folkmördande-regimer i andra länder. Fred för alla världens nationer, så att ingen behöver migrera bort från misären som krigshetsen skapar.

Visst har de olika åsikter om annat, men dessa är av ringa betydelse i jämförelse med ovanstående. Man kan dessutom skapa en balans som alla kan leva med.

Och det är därför jag bjuder in både extremvänstern och extremhögern i läkande samtal, helt oavsett deras oxytocin-nivåer, eller personliga trauman. Varmt välkomna!
Citera
2024-05-18, 12:14
Medlem
Det finns alltså ingen bortre gräns för hur missanpassade människor kan bli?! Sedan lite valsamverkan på det så blir det nog bra med många röster haha jag skrattar så jag pissar på mig!!!

https://swebbtube.se/w/afxSDaoWyU76g8aGznD4yK
Citera
2024-07-12, 14:41
Medlem
martinvaxjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burksatan
Det finns alltså ingen bortre gräns för hur missanpassade människor kan bli?! Sedan lite valsamverkan på det så blir det nog bra med många röster haha jag skrattar så jag pissar på mig!!!

https://swebbtube.se/w/afxSDaoWyU76g8aGznD4yK

Du verkar ha ett passande namn i dagsläget, kära internettroll. :-)

Hjälten Fritjof bekämpar sådana som dig, allra oftast medelst evident sanning. Det är mentalt friskt av honom. Det är emotionellt intelligent, men påfrestande mentalt, när man inte får mycket stöd.

Satans hantlangare har även gjort elaka sexuella nidbilder av honom, såg jag på hans kanal. Mycket elakt.

Du och alla som röstade för satans bajsmedia, fortsatt icke-demokrati, för krigshets, för världskrig, för genocid i Gaza, för globalt democid och för fortsatt brottslighet i strid med Nürnbergkonventionen, samt inte vill att de skyldiga ska bestraffas, samt du som röstade för småpartier som inte valsamverkade brett mot detta, eller inte röstade alls, du var och är i dagsläget helt missanpassad, tills du slutar upp med ditt beteende!

Finns det ett helvete så kommer det GARANTERAT bli smockfullt.

helvetets existens kan vi inte bevisa, men de andra påståendena är ingen åsikt, men ett faktum, underbyggt av mycket trovärdiga evidens och hållbara argument. Lyssna på Fritjof, öppet och skeptiskt! tro inte på allt han säger, men var inte ovetenskaplig! Avfärda det inte innan undersökning!

Du lyder inte Gud, det högre medvetandet som vet vad som är rättfärdigt, men låter dig vilseledas av satan, d.v.s. det lägre kortsiktiga korkade medvetandet, vilket inte är motiverat att se evident sanning, bara för att det är lite jobbigt i början, även om det blir lättare sedan, ja t.o.m faktiskt ett slags Himmelrike på Jorden att vara sann.

Du vill inte se att du är lurad och du kommer därför sannolikt snart få det mycket svårt och då kommer du ångra att du inte omfamnade evident sanning, samt det högre rättfärdiga medvetandet, mycket tidigare! Sanningen vill hjälpa dig. Gud, ditt högre medvetande inom dig, älskar dig och vill hjälpa dig.

Fritjof sitter på mycket kompetens, särskilt på det militära och det ekonomiska området, men även vad gäller den militära psykologiska operationen Covid-19 från DoD, som gick ut på att lura oss alla till att ta falska tester, ta skadliga injektioner, behandla medicinskt felaktigt, injicera den giftiga substansen, d.v.s. democidet, och hur det orkestrerades:

https://margaretannaalice.substack.com/p/mistakes-were-not-made-video-clip-margaret
(varje påstående i hennes dikt har en källa)

Fritjof har även en magisterexamen inom elektroteknik, och är duktig i schack, så han har förmåga att tänka logiskt i flera steg.

De oseriösa småpartier som hade samarbetssvårigheter fick noll mandat. Jag citerar Peps Persson:

Citat:
"Noll och noll är noll. Noll noll noll noll noll".

Jag förutsåg detta. Likväl så är det bättre att gå till val och synas, även om valfuskets medier, partier och andra lortar, med hög svansföring, gör mycket för att mörka oss.

Citat:
"Alla likas värde"
... men vissa har tydligen mer värde än andra ...

Varför lyssnade inte småpartierna på mig? Nu har folket återigen satt geten som trädgårdsmästare, p.g.a. det.

Jag känner folket. Jag vet hur de vilseleds av "folkets argument", vilket kan liknas vid; Tusen flugor kan inte ha fel, bajs smakar gott. https://sv.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_populum

... ÄVEN om de känner till argumentationsfelet!!!! Folket är oerhört kortsiktigt och korkat, men så är det med alla som lyder satan. De är kortsiktiga och korkade, burksatan. Är det inte så?

Och det är därför jag tror att vi behöver vara ca tolv seriösa partier med samarbetsförmåga. Sedan kan vi se vem som skrattar bäst! ;-) Du, jag eller Fritjof? Vad tror du själv? Helt ärligt? Varför skulle inte en bred seriös valsamverkan fungera?
Citera
2024-07-12, 17:12
Medlem
MeatballOnStickss avatar
Förutom NMR verkar Fritjof även ha ett horn i sidan till David Bergqvist i AFS.

https://swebbtube.se/w/1DheZtpTd1vrCr4Qa5QWyE?start=20m58s
Citera
2024-09-03, 00:45
Medlem
percolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Fritjof Persson har förekommit i diverse artiklar på Nordfront och har varit en omtyckt talare på Mynttorgsdemonstrationerna tillsammans med bland annat Pär Sjögren från NMR. Under manifestationen på Mynttorget i Stockholm den 3 februari 2019 så bjöd Fritjof Persson upp sin nya vän Pär Öberg på scen. Som ni säkert vet är Pär Öberg ledamot av Nordiska motståndsrörelsens riksledning.

Klippet där Fritjof Persson bjuder upp sin nya vän Pär Öberg: https://www.youtube.com/watch?v=YVmJOXHaO20&t=6m50s

På senare tid så verkar det emellertid som så att relationen mellan NMR och Fritjof Persson har skurit sig ordentligt. Fritjof Persson går till attack mot NMR på twitter:

https://twitter.com/PerssonFritjof/status/1191060184019415040

Han har även publicerat en video på Bitchute där han går till attack mot MSB, Dan Eliasson, NMR och Simon Lindberg.

https://www.bitchute.com/video/FHceISaO5TtF/

Frågeställningar:
Hur ser relationen ut mellan NMR och Fritjof Persson numera?
Finns det fortfarande intresse hos Pär Öberg att debattera Fritjof Persson?
Fritjof Persson verkar numera bara hänga med Jesus? Han säger att han följer Jesus?
Mig veterligen så var inte Jesus någon anhängare av nazismen ej heller någon anhängare av den kvinnoporr och zooporr som Fritjof postar på Bitchute?
Jag tror heller inte att Jesus skulle ha brutit mot en massa lagar som till exempel att köra olagligt eller att bli utmätt av Kronofogden.
Men nu är kanske Fritjof själv sin egen Jesus? Eller kanske inte? För NMR ska väl föreställa konservativa dem också?
Citera
2024-09-11, 21:29
Medlem
Nyreggadjudes avatar
"Jag är väldigt stolt över att jag har slagit ut Nordiska Motståndsrörelsen"

Börjar vid 28:25

https://www.bitchute.com/video/l8bD1voyZCQZ
Citera
2024-09-12, 08:53
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
"Jag är väldigt stolt över att jag har slagit ut Nordiska Motståndsrörelsen"

Börjar vid 28:25

https://www.bitchute.com/video/l8bD1voyZCQZ

Det var en riktigt bra sändning!
Fritte i högform och beskrev Vietnameser rätt kul, även Danneman briljerade med sin närvaro när han satt och pillade sig i näsan.
Citera
2024-09-12, 08:57
Medlem
All respekt till er som orkar lyssna på detta. Jag fick ont i hela ansiktet och krampaktiga spasmer av att försöka i ens 2 minuter. Herrejävlar liksom, det måste väl finnas gränser för hur efterbliven man kan vara och ändå tro att man har något intressant att säga? Krävs nog antingen att man är likt gravt autistisk själv eller att man har ett tålamod av stål.
Citera
2024-09-12, 10:11
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
All respekt till er som orkar lyssna på detta. Jag fick ont i hela ansiktet och krampaktiga spasmer av att försöka i ens 2 minuter. Herrejävlar liksom, det måste väl finnas gränser för hur efterbliven man kan vara och ändå tro att man har något intressant att säga? Krävs nog antingen att man är likt gravt autistisk själv eller att man har ett tålamod av stål.

Det är bra att du erkänner din svaga karaktär (typiskt för psykologer), att överhuvudtaget erkänna problemen är ett krav för kunna förbättras.
Själv hade jag inga problem alls att lyssna på klippet, det gick hur bra som helst att ta sig igenom det
då jag finner herrarna tämligen lustiga och är en humoristisk och munter person, alltså din motsats.
Citera
2024-09-12, 10:19
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Det var en riktigt bra sändning!
Fritte i högform och beskrev Vietnameser rätt kul, även Danneman briljerade med sin närvaro när han satt och pillade sig i näsan.

Näsan, öronen, munnen

Danneman har mottagit negativa kommentarer om detta från tittarna men det får uppenbarligen ingen effekt.
Han har även sagt att han vill ha det så "rått" som möjligt, så han verkar likt Fritjof strunta i vilket intryck han ger.

Fritjof kände förmodligen att han var tvungen att lufta sig lite mellan alla religiösa funderingar och uppmaningar att vända sig till Jesus, det var dags för några av de bekanta politiska smockorna igen.
Citera
2024-09-13, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyreggadjude
Det är bra att du erkänner din svaga karaktär (typiskt för psykologer), att överhuvudtaget erkänna problemen är ett krav för kunna förbättras.
Själv hade jag inga problem alls att lyssna på klippet, det gick hur bra som helst att ta sig igenom det
då jag finner herrarna tämligen lustiga och är en humoristisk och munter person, alltså din motsats.

Tror snarare du hamnar i kategorin att du har lika grav autism själv.
Citera
2024-09-13, 14:13
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillGoldstein
Tror snarare du hamnar i kategorin att du har lika grav autism själv.

Om du får de besvären av att lyssna på några tragikomiska kufar i några minuter så är det ju du som har problem.
Där det finns humor hos en normal människa finns det bara ilska hos dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in