Citat:
Ursprungligen postat av
Burksatan
Det finns alltså ingen bortre gräns för hur missanpassade människor kan bli?! Sedan lite valsamverkan på det så blir det nog bra med många röster haha jag skrattar så jag pissar på mig!!!
https://swebbtube.se/w/afxSDaoWyU76g8aGznD4yK
Du verkar ha ett passande namn i dagsläget, kära internettroll. :-)
Hjälten Fritjof bekämpar sådana som dig, allra oftast medelst evident sanning. Det är mentalt friskt av honom. Det är emotionellt intelligent, men påfrestande mentalt, när man inte får mycket stöd.
Satans hantlangare har även gjort elaka sexuella nidbilder av honom, såg jag på hans kanal. Mycket elakt.
Du och alla som röstade för satans bajsmedia, fortsatt icke-demokrati, för krigshets, för världskrig, för genocid i Gaza, för globalt democid och för fortsatt brottslighet i strid med Nürnbergkonventionen, samt inte vill att de skyldiga ska bestraffas, samt du som röstade för småpartier som inte valsamverkade brett mot detta, eller inte röstade alls, du var och är i dagsläget helt missanpassad, tills du slutar upp med ditt beteende!
Finns det ett helvete så kommer det GARANTERAT bli smockfullt.
helvetets existens kan vi inte bevisa, men de andra påståendena är ingen åsikt, men ett faktum, underbyggt av mycket trovärdiga evidens och hållbara argument. Lyssna på Fritjof, öppet och skeptiskt! tro inte på allt han säger, men var inte ovetenskaplig! Avfärda det inte innan undersökning!
Du lyder inte Gud, det högre medvetandet som vet vad som är rättfärdigt, men låter dig vilseledas av satan, d.v.s. det lägre kortsiktiga korkade medvetandet, vilket inte är motiverat att se evident sanning, bara för att det är lite jobbigt i början, även om det blir lättare sedan, ja t.o.m faktiskt ett slags Himmelrike på Jorden att vara sann.
Du vill inte se att du är lurad och du kommer därför sannolikt snart få det mycket svårt och då kommer du ångra att du inte omfamnade evident sanning, samt det högre rättfärdiga medvetandet, mycket tidigare! Sanningen vill hjälpa dig. Gud, ditt högre medvetande inom dig, älskar dig och vill hjälpa dig.
Fritjof sitter på mycket kompetens, särskilt på det militära och det ekonomiska området, men även vad gäller den militära psykologiska operationen Covid-19 från DoD, som gick ut på att lura oss alla till att ta falska tester, ta skadliga injektioner, behandla medicinskt felaktigt, injicera den giftiga substansen, d.v.s. democidet, och hur det orkestrerades:
https://margaretannaalice.substack.com/p/mistakes-were-not-made-video-clip-margaret
(varje påstående i hennes dikt har en källa)
Fritjof har även en magisterexamen inom elektroteknik, och är duktig i schack, så han har förmåga att tänka logiskt i flera steg.
De oseriösa småpartier som hade samarbetssvårigheter fick noll mandat. Jag citerar Peps Persson:
Citat:
"Noll och noll är noll. Noll noll noll noll noll".
Jag förutsåg detta. Likväl så är det bättre att gå till val och synas, även om valfuskets medier, partier och andra lortar, med hög svansföring, gör mycket för att mörka oss.
Citat:
"Alla likas värde"
... men vissa har tydligen mer värde än andra ...
Varför lyssnade inte småpartierna på mig? Nu har folket återigen satt geten som trädgårdsmästare, p.g.a. det.
Jag känner folket. Jag vet hur de vilseleds av "folkets argument", vilket kan liknas vid; Tusen flugor kan inte ha fel, bajs smakar gott.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_populum
... ÄVEN om de känner till argumentationsfelet!!!! Folket är oerhört kortsiktigt och korkat, men så är det med alla som lyder satan. De är kortsiktiga och korkade, burksatan. Är det inte så?
Och det är därför jag tror att vi behöver vara ca tolv seriösa partier med samarbetsförmåga. Sedan kan vi se vem som skrattar bäst! ;-) Du, jag eller Fritjof? Vad tror du själv? Helt ärligt? Varför skulle inte en bred seriös valsamverkan fungera?