Citat:
Ursprungligen postat av
slitochslang1
Med all respekt för fint utfört arbete här i tråden: snuten kan också googla. De kan mycket väl ha haft honom under uppsikt redan innan han doxxades här, i förhoppning om att ta honom utomhus med kniv och maskering. Det kan vi inte veta, och det kvittar egentligen då huvudsaken är att rövhatten är upplockad.
Finns det faktiskt några fler inblandade, vilket jag tvivlar på, lär ungen gola friskt på dem inom kort.
Är det bara en GM? Är Morad riktiga namnet?
Citat:
Ursprungligen postat av
Norrbottensshaman
Flashback-krigarna är mest tuffa på internet.. Ingen av alla kräk som flashback-krigarna i alla trådar ska banka har blivit bankade, så han låg nog inte särskilt pyrt till.
Det förvånar mig att inte fler tagit lagen i egna händer, men det KAN vara så att åtskilliga faktiskt hämnats bara det att MSM/politiker inte vågar skriva/prata om det eftersom det kanske triggar folk att eskalera det/copycats osv. Det som talar för det är att så fort svenskar samlas oavsett om det är i Hässelby, Odenplan, Gotland så dyker det upp mängder med kravallpolis med automatvapen. När gör det någonsin det när invandrarna härjar runt?
Jag tycker vidare att man ska rikta ilskan där den bäst hör hemma - mot dem som skapat/försvarat detta inferno till samhälle vi har.