Citat:
Ursprungligen postat av
Cognizant
Jag håller med polisen.
Men detta går att lösa genom att utvisa kriminella i allt mellan 2 - 15 års tid.
Sverige kan sätta upp säkra mottagningscenter i neutrala länder.
ex Rwanda
Politikerna vill tyvärr inte lösa problemet.
De är nöjda och tjänar pengar oavsett.