2024-09-13, 08:27
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Du är efterbliven och har sett för många filmer.

Klippen är äkta. Det finns flera artiklar om det. GM är bekräftad i tråden och troligtvis gripen nu
Ja antagligen.
Kanske andra ser tydligt när offer verkligen blir knivhuggna i ryggen.
Citera
2024-09-13, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
Ser en man i blå jacka som hamnar på marken. En kniv visas efteråt. Om han är huggen i ryggen med denna kniv, varför inget blod på kniven?
Ser ut som kniven hamnar mellan rygg och arm, inte i ryggen?

Man ser väl vad man vill se. Klickade du på artikeln jag skickade med?
Citera
2024-09-13, 08:34
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Man ser väl vad man vill se. Klickade du på artikeln jag skickade med?
Klickar aldrig på elite media, men tittat på klippen som lagts ut.
Ser man blodiga knivar? Bekräftade knivskurna offer?
Citera
2024-09-13, 08:35
Avstängd
Ts är garanterat gripen nu.

Slain764 som stod nedklottrat i tunneln osv. Gm måste bo nära, då han vill gå förbi och beskåda sitt ”mästervärk” så ofta han kan.

Filmen på kvinnan i skogen som är raderad visar ju att det är slain som har kameran på och någon annan användare med längre namn man ser bara 3.. ang tror ja de va. De verksr sitta på skype/discord iaf.
Så de brottet streamade han för nån vän med samma fetisch som han.

Dessa 3 användarnamn på wire som stod är troligen folk från olika länder..

1 är säkert den där belgaren som sägs va ledaren
1 slain bögen i hässelby
1 nån annan möjligen britt fittan.

—————————————————————-
Alla bilder och spår började försvinna så fort ni länkade en viss bild och namn på person, det säger ju bara sig själv att det är rätt person som länkats.

Hoppas att någon boxar sönder honom och klipper av hans fingrar så han aldrig kan skriva online igen eller hålla i ett vapen. Jävla loser alltså!

Snuten kommer ta dig din fitta och dina äckliga satanistiska mobbade vänner kommer också åka dit tro inte att du är anonym för du sitter på discord/tiktok/telegram din fitta
Citera
2024-09-13, 08:38
Medlem
MissNyckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slåttermaskin
Vet inte om någon tidigare noterat följande YouTube-video, har inte ork att läsa hela tråden: https://www.youtube.com/watch?v=Z24JAOBgAn4 "Slain764 attacking the elderly." En av filmerna i Telegramkanalerna innehåller klipp från YouTube-videon.

Försökte arkivera, men vet inte om det funkar och nu måste jag slagga.
https://web.archive.org/web/20240913011818/https://www.youtube.com/watch?v=Z24JAOBgAn4
https://archive.fo/GPBJ5

När man följer din länk till YT så står det att klippet laddades upp för två månader sedan?
Har jag fel? Är det ytterligare en attack? som skedde för två månader sedan?

Kan någon mer här inne kolla!
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Därför är det ju akut att polisen lägger maximalt med resurser på det här.

Att den här stackars äldre mannen som gick ut för att fika med sin livskamrat på hennes demensboende blev utsatt för något så meningslöst och hemskt går knappt att ta in.

Sedan undrar man ju om GM valde datumet med flit….?! Skulle kunna rubriceras som terrorbrott! Dvs ”med syfte att injaga skräck hos allmänheten”.

Så kan det nog vara, om det var en terrorhandling.
9/11
Dom kanske lyckades få ihjäl Unni och Tonny?
Även 85 årige Björn är ju försvunnen sedan den 9e.
Sen var den 9/11 också någon sån där suicid-dag tydligen, eller det var den 10e. Men iaf.
Senast redigerad av Enotroligkille 2024-09-13 kl. 08:41.
Citera
Medlem
Blev att jag klickade runt djupt i telegram igår med start från länken i ts, och jävlar i helvetet vilken sjuk "subkultur" det här är, vissa saker önskar jag att jag hade sluppit se. Dessutom verkar den helt undgått Sveriges "vuxenvärld". Fanns dock en del saker att läsa om från USA.
Vissa kanaler kallas "lorebooks", och det är i princip där extorters (likt mgm) publicerar allt material på sina (i princip alltid minderåriga) offer. De postar bilder där de ristar in personernas namn, videos där de begår sjuka handlingar mot sina husdjur och en jävla massa annat sjukt.
Finns orimligt mycket mer att gräva i.

Gemensam nämnare hos gärningsmännen verkar vara att de är knepiga (läs: tendenser till autism), mobbade IRL och lever ut sina sjuka liv på internet istället. Lite school shooter-vibe.
Senast redigerad av jeffreythugga 2024-09-13 kl. 08:43.
Citera
2024-09-13, 08:40
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissNyckel
När man följer din länk till YT så står det att klippet laddades upp för två månader sedan?
Har jag fel? Är det ytterligare en attack? som skedde för två månader sedan?

Kan någon mer här inne kolla!
Han började i mitten av juli, alltså för två månader sedan.
Citera
2024-09-13, 08:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Blev att jag klickade runt djupt i telegram igår med start från länken i ts, och jävlar i helvetet vilken sjuk "subkultur" det här är, vissa saker önskar jag att jag hade sluppit se. Dessutom verkar den helt undgått Sveriges "vuxna". Fanns dock en del saker att läsa om från USA.
Vissa kanaler kallas "lorebooks", och det är i princip där extorters (likt mgm) publicerar allt material på sina (i princip alltid minderåriga) offer. De postar bilder där de ristar in personernas namn, videos där de begår sjuka handlingar mot sina husdjur och en jävla massa annat sjukt.

Ja det är i sånna ”slutna grupper” psykopaterna triggar varandra att göra värre saker. Dom har inga vanliga normala vänner utan bara randoms som hejjar på i en anonym grupp
Citera
2024-09-13, 08:42
Medlem
MissNyckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han började i mitten av juli, alltså för två månader sedan.

Börja med vad?
Filma eller skapade kontot?

Vill du förtydliga
Citera
2024-09-13, 08:43
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissNyckel
Börja med vad?
Filma eller skapade kontot?

Vill du förtydliga
Filma attacker mot äldre. Kontot på Telegram startades 1/8, har jag för mig.
Citera
2024-09-13, 08:43
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Han försökte in i det sista få det att framstå som att han var nånting större och GM bara en bonde han kunde offra.

Att det skulle finnas mer än en psyksjuk person som tillsammans med GM bor och hugger ner folk i Hässelby faller på sin egen orimlighet.

exakt. det finns säkert gott om folk som är benägna att kniva folk i hässelby för pengar, gängstatus, heder eller allmänt låg impulskontroll. men dessa skulle inte gå med i en obskyr misantropisk incelgrupp online och rikta sina attacker mot 80-åringar. det här är en skolskjutarpersonlighet, ett ufo, moboffer. inte bara saknar han lokala kumpaner - hans sociala umgänge irl är med största sannolikhet helt obefintligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in