På tiktok las en video upp, på S1N's konto.
På videon syntes en konversation med en bild på knivarna. Där är kniven som användes vid dådet på mannen med.
På videon syns ett foto på konversationen dör han frågar vilken kniv som ska användas och sedan svarar "i will" på uppmaningen att han ska filma.
Profilbilden är på en blond kille.
Användarnamnet på appen är "haten". Ser ut som att det är taget ur en whatsapp-chatt.
På videon syntes en konversation med en bild på knivarna. Där är kniven som användes vid dådet på mannen med.
På videon syns ett foto på konversationen dör han frågar vilken kniv som ska användas och sedan svarar "i will" på uppmaningen att han ska filma.
Användarnamnet på appen är "haten". Ser ut som att det är taget ur en whatsapp-chatt.
Kan du inte printa och lägga upp här i tråden istället?
Jag noterade att hakkorset i den bilden är felvänd. Om de nu menade att rita den nazistiska versionen.
Det är väl så illa att de har missat lite skolgång.
Kontot på tiktok är raderat, men jag har tagit printscreens.
Jaha nu förstår jag!
Var inne på Telegram lite, finns rätt många grupper, söker man i appen så söker man i alla grupper. https://imgur.com/a/3CFtPnr första bilden är Slain764 som säger att "NLM" styrs av han, "Chai" och "War".
Någon annan har lagt upp en bild på någon som ska vara "Jokke" från Belgien, som tydligen är "ledare". Lite förvirrande.
Mor*d H*ideri är den korrekta stavningen. * = a, e
Han hade själv sparat ner D*nas bild av någon anledning, men det är alltså inte hans syster och de är inte släkt överhuvudtaget. M*rad ”Slain” bor i Spånga och inte Hässelby. Nu under utredning.