Han har nu raderat allt, även i gruppen från trådstarten. Jag hann fota av det mesta så det skall finnas till polisen men det bekräftar att dem sitter här och läser.
Dem har en brittisk vän som kallas för Brad. Dem har troligtvis haft kontakt med någon (troligtvis Britt då) som uppmanat Dem att göra detta gör denna "Brad" har delat deras videos och vandalisering i form utav klotter i en annan grupp. Troligtvis för att "släppa in dem".
Har också sparat allt. Skriv i dm om du saknar något.
Detta kanske är slutet för Polisens - Nationellt forensiskt centrum, NFC.
Med tanke på alla flashback detektiver som gör det här helt gratis, med ett IQ på 150. Ni har inte funderat på att samla ihop er och vänner och ha en egen spaning på alla adresser och namn som nämnts här?
Nu läst igenom hela tråden inte supernoga men skummat igenom allt, kanske ska ta det lite lugnt med att hänga ut namn. Ser det som ganska korkat att en kamelryttare väljer nlm som av allt att tyda är en vit makt grupp, i sådana fall lär han bara ses som ett större as i sina muslimkretsar fast å andra sidan om det är den killen som det snackas om så är det inte mycket till intelligens där verkar det som.
Och betroddmedlem som spelar cool och verkar veta saker om du tror du kan vara anonym på flashback och med vpn hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, rätt korkat att dra på sig polisintresse bara för att spela gangster.
Oavsett vilket otroligt fega våldsdåd och tyder på en kille som inte vågar ge sig på nån yngre man för han skulle troligen få rejält med stryk.
På ett sätt hoppas jag inte det är den här morad för med tanke på hans ålder lär straffet knappt bli kännbart, och alla som säger dom ska ta hand om han när han är ute, snälla detta är bortglömt då.
Lägg ner nu, finns absolut inget som helst tvivel om att namnet är rätt.
Ett otroligt bra gräv av FB. Hylla istället för att gnälla.
Följande personer verkar vara "medlem" i "NLM":
Chai, Stepan, NSK, fail, slain, t3nmm, trippy, sore, s1n, axx, neo, blasphemy, praise, war
Jag skrev med en person som verkade ha insikt i grupperna som gav mig denna info.
Enligt honom är "764" en grupp som utpressar folk bland annat, och de verkar relaterade till "NLM" på något vis. Jag frågade honom om personen på bilden som dyker upp när man söker på "Slain764" och han skrev att det var samma person.
Senast redigerad av granitvitstark 2024-09-13 kl. 00:45.
Tydligen inte, tydligen är de minst två. Och C hintar om fler dåd, med eller utan M med i bilden. Så gripandet var ett framsteg, men än är Hässelby inte säkert.
Lägg ner nu, finns absolut inget som helst tvivel om att namnet är rätt.
Ett otroligt bra gräv av FB. Hylla istället för att gnälla.
Håller med om att det är bra gräv ser det bara som konstigt att en muslim vill in i en vit makt grupp, det är med största sannolikhet han som är en av dom skyldiga verkar vara fler än en men menade bara att man ska ta det lite lugnt med att hänga ut, som killen som hängde ut en annan tidigare i tråden.
Följande personer verkar vara "medlem" i "NLM":
Chai, Stepan, NSK, fail, slain, t3nmm, trippy, sore, s1n, axx, neo, blasphemy, praise, war
Jag skrev med personen på Twitter som hade nämnt "Slain764" och fick dessa bilder skickade till mig, samt tiktok-kontot.
Enligt honom är "764" en grupp som utpressar folk bland annat, och de verkar relaterade till "NLM" på något vis. Jag frågade honom om personen på bilden som dyker upp när man söker på "Slain764" och han skrev att det var samma person.
Slain verkar vara gripen. Han får enligt TS ”chilla ett tag”.
Hur sjukt är det inte. Polisen är kontaktade men verkar inte göra något?
Det vet vi ju inte, det är ju knappast så att polisen uppdaterar tipsare hela tiden. Och dom kanske måste ha lite mer på fötterna än ett gäng random Flashbackdetektiver.
Håller med om att det är bra gräv ser det bara som konstigt att en muslim vill in i en vit makt grupp, det är med största sannolikhet han som är en av dom skyldiga verkar vara fler än en men menade bara att man ska ta det lite lugnt med att hänga ut, som killen som hängde ut en annan tidigare i tråden.