2024-09-01, 13:31
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkRightly
Nej det är inte bara p.g.a. Putin.
De allra flesta ryssar stödjer kriget.
Dessutom har Ryssland alltid varit sån här.

Självklart finns det några ryssar som är goda och har en fungerande moralisk kompass, men majoriteten har inte det.

Först säger ni att Ryssarna inte stödjer kriget och är puppets under sin puppet-master
Och nu säger ni att alla ryssar stödjer kriget och att de alltid "varit så"? Hur ska ni ha det egentligen?

Skulle du också säga att nordkoreaner inte är fungerande? Se den större bilden i stället och förstå hur miljön påverkar individer och vad de tror på/deras världssyn. Att säga att majoriteten av ryssar inte har något moraliskt kompass finns det för det första inga belägg för

Har du ens någonsin träffat en ryss? Jag har däremot träffat flera ukrainare, varit tillsammans med en, och jag har bara fått dåliga intryck av dem i längden. Jag har mer rätt att fördöma ukrainare än vad du har att säga att alla ryssar är dumma i huvudet

Ni ukrainaZZar som är så kåta på fakta och länkar osv - ge mig en studie som bevisar era påståenden
Citera
2024-09-01, 16:22
Medlem
%s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Slår vad om att jag är mer svensk än du.
Det är ni UkrainaZZar som är för mångkulturalism, att ta emot flyktingar, och er jävla woke-ideologi.

Gör mig en tjänst och öka din månadsdonation till 40 kr. i stället så kanske du får några blickar på dig av ukrainskorna (50+ då alltså). Vet att du innerst inne är så kåt på dem. Så kan jag knulla 20 åringarna samtidigt som jag spottar på deras skithåla till "land". Tack för ordet baby

*dansar naken för dig och skakar rumpan*
Nazister som är för mångkultur och flyktingmottagning? Intressant! Låter inte som nazister i mina öron.
Citera
2024-09-01, 17:41
Medlem
ThinkRightlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Först säger ni att Ryssarna inte stödjer kriget och är puppets under sin puppet-master
Och nu säger ni att alla ryssar stödjer kriget och att de alltid "varit så"? Hur ska ni ha det egentligen?

Skulle du också säga att nordkoreaner inte är fungerande? Se den större bilden i stället och förstå hur miljön påverkar individer och vad de tror på/deras världssyn. Att säga att majoriteten av ryssar inte har något moraliskt kompass finns det för det första inga belägg för

Har du ens någonsin träffat en ryss? Jag har däremot träffat flera ukrainare, varit tillsammans med en, och jag har bara fått dåliga intryck av dem i längden. Jag har mer rätt att fördöma ukrainare än vad du har att säga att alla ryssar är dumma i huvudet

Ni ukrainaZZar som är så kåta på fakta och länkar osv - ge mig en studie som bevisar era påståenden
Jag har aldrig sagt att ryssarna inte stödjer kriget.
Vad andra säger får stå för dem. Det finns mycket som jag inte håller med om med pro-ukrainare.

Ja jag har träffat en ryss. Hon var en vidrig människa. Fick senare reda på att hon är 100% för kriget.
Citera
2024-09-01, 17:44
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkRightly
Jag har aldrig sagt att ryssarna inte stödjer kriget.
Vad andra säger får stå för dem. Det finns mycket som jag inte håller med om med pro-ukrainare.

Ja jag har träffat en ryss. Hon var en vidrig människa. Fick senare reda på att hon är 100% för kriget.

alright then
Citera
2024-09-01, 22:04
Medlem
Jag är kristen och hatar varken Ryssland, Ukraina, Putin eller Zelensky. Jag anskyr synden och Putin är i grov synd med att ha påbörjat och upprätthållt en orättfärdig krig mot en kristen systernation.
Citera
2024-09-11, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Conception
Så att Ryssland sedan urminnes tider hotat övriga Europa och byggt upp sin krigsmakt för anfallskrig spelar alltså ingen roll menar du?

Är det Nato som är ett hot Ryssland militärt eller kan det vara tvärtom tror du?
Nya tider nu.
Ska vi fortsätta hata Nazi tyskland med samma logik ?
Citera
2024-09-11, 18:08
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1428sek
Nya tider nu.
Vad mumlar du om?

Känner du ett hot från Nazityskland idag?
Citera
2024-09-11, 18:12
Medlem
Citat:
Nya tider nu.

Med Ryssland är det aldrig nya tider. De utgjorde ett hot förr och gör det i framtiden också.
Citera
2024-09-11, 22:06
Medlem
Citat:
Nya tider nu.

Nazi-Ryssland fortsätter existera och bete sig som samma svin de alltid gjort och styrs av gamla KGB-svin som Putin och diverse oligarker. Bland annat så bombar de civila medvetet, använder otillåtna stridsgaser, spränger dammar, mördar, torterar och våldtar civila, skjuter soldater som redan givit upp osv.

Väck mig när Tyskland börjar gasa judar och invadera Tjeckoslovakien.
Citera
2024-09-12, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bogosity
Nazi-Ryssland fortsätter existera och bete sig som samma svin de alltid gjort och styrs av gamla KGB-svin som Putin och diverse oligarker. Bland annat så bombar de civila medvetet, använder otillåtna stridsgaser, spränger dammar, mördar, torterar och våldtar civila, skjuter soldater som redan givit upp osv.

Väck mig när Tyskland börjar gasa judar och invadera Tjeckoslovakien.
Väck mig när Ryssland har invaderat samtliga länder i Europa och närmat sig Natos gränser
Citera
2024-09-12, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Russofob
Med Ryssland är det aldrig nya tider. De utgjorde ett hot förr och gör det i framtiden också.
NPC.
Google på det.
Citera
2024-09-13, 00:14
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conception
Vad mumlar du om?

Känner du ett hot från Nazityskland idag?
Känner du ett hot från Ryssland?
Att Ukraina känner ett hot begriper jag, men du som svensk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in