Citat:
Ursprungligen postat av
Artmovie
Det här skrev N bland annat i sin blogg 2018.
Citat:
"Jag har ju läst en del psykologi den sista tiden eftersom jag har det som ämne i skolan och jag måste säga det att jag tror att jag på grund av saker som hänt bland annat att jag aldrig har bott hos min pappa så har jag varit närhets törstande och sökt det hos andra och även sökt uppmärksamhet. Jag tror det är viktigt med att ha bra relationer med människor nära dig när du är liten annars blir det nog lätt en tillits brist som uppstår. Så känns det som att jag har haft det och att jag nästan har sökt mig till personer som är såna som sviker. Det här kommer nog alltid följa mig".
Nu när N är "mamma" så utesluter hon sitt eget barns pappa i kontakten med deras gemensamma dotter trots att hon själv gått igenom den avsaknaden????
Visst, alla familjekonstellationer med situationer ser olika ut men bör man då inte som förälder med dennes anhöriga vara extra noga med att försöka lösa de konflikter som ligger och pyr och verkligen göra allt man kan för att C ska få träffa sin pappa?
Det ryktas om att N även gjorde en anmälan om kontaktförbud i samband med de andra anmälningarna? Någon som vet om det verkligen stämmer och eller har jag missat något?
Precis som du skriver Artmovie . Man brukar säga att 97 % av alla barn som går igenom något sånt som N själv beskriver . Så brukar man i vuxen ålder göra allt man kan för att ens eget barn aldrig ska behöva gå igenom det
Ja N gjorde besöksförbud i samband med stalkingen sägs det .
Är bla det folk har reagerat på att först ger hon honom besöksförbud sen sitter hon på sociala medier poddar mm och beklagar sej att han aldrig hör av sig .
Vilket blir förbryllade för många 🤔
Sen kan man vända på det varför ge besöksförbud el göra en anmälan om stalking om A nu aldrig ens har hört av sig sen det tog slut som hon säger.
Ja det är fortfarande många pusselbitar som ej går ihop 🤷♀️