2024-09-12, 15:23
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgMorot
Och Kamala är i princip inte President menar du? Hon kan inte påverka Biden? Om Biden nu ens gör något eller vet var han befinner sig.

Jag tror du har begränsad insikt i vad rollen som VP innebär. VP har utslagsröst i senaten och det stannar (rent politiskt) ungefär där.

Varför skulle hon påverka Biden?
Citera
2024-09-12, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Och i det fallet med trafikolyckan där sonen dog har föräldrarna flera gånger gått ut och sagt att ingen får använda sonen i något politiskt sammanhang och även sagt om föraren av bilen hade varit en 63-årig vit man skulle det bli ett anklagande mot alla 63-åriga vita bilförare ..

Att barnets föräldrar är vänsterblivna cucks som tackar sina kolonisatörer för mordet på deras son är givetvis tragiskt, men också helt irrelevant. Utan folkutbytet av vita, som Biden och Kamala, och många andra stått för, hade deras barn varit vid liv.
Citera
2024-09-12, 15:24
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Exakt men MAGA sekten har lite svårt fatta det hela men som sagt respektera familjens önskan, Men gissar tillslut så har MAGA ledaren en stämning på halsen från den familjen!
Pojkens pappa kräver en ursäkt från Trump, men det lära han inte få. En stämning verkar inte otrolig.
Trumpeterna försöker också tvinga in Kamala Harris i hatretoriken:

https://x.com/TrumpWarRoom/status/1833158652389208198
Citera
2024-09-12, 15:28
Medlem
DaEzzs avatar
Som vanligt efter att Trump kläckt ut sig något nytt cringe pajasuttalande så ska de särskrivande sektmedlemmarna upplysa oss om att Trump i själva verket spelar 4-D schack, detta allt medans den klara majoritet som inte har huvudet uppkört i Trump´s arsle ser precis vad det handlar om, dvs en rasande arg och virrig gubbe som skriker och fäktar vilt och vars patologiska narcissism gör att han inte är kapabel till att agera på något annat sätt - även om det skadar honom själv. Patetiskt.
Citera
2024-09-12, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Pojkens pappa kräver en ursäkt från Trump, men det lära han inte få. En stämning verkar inte otrolig.
Trumpeterna försöker också tvinga in Kamala Harris i hatretoriken:

Kamala njöt förstås när hon såg det vita barnet dödas av invandraren hon släppt in i landet. Det är ju en del av deras anti-vita folkutbytesagenda. Du jublade säkerligen också - antivit som du är.

Deras vision för framtiden är att hela Väst ska se ut som Springfield - där anarki råder och vita mördas och trycks undan av kolonisatörer till invandrare. 20 000 kaosande invandrare har Kamala tryckt in i Springfield, som består av 50 000 människor, på bara några år.

Det är ju samma vision som ni har för Sverige - utrota svensken genom invandring.
Citera
2024-09-12, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Att barnets föräldrar är vänsterblivna cucks som tackar sina kolonisatörer för mordet på deras son är givetvis tragiskt, men också helt irrelevant. Utan folkutbytet av vita, som Biden och Kamala, och många andra stått för, hade deras barn varit vid liv.
Nå.

Det må vara hur det vill med föräldrarnas politiska åsikter men till och med FOX News gör nu tummen ner för Weird Donald: (FB) FOX News: Tunga republikaner sågar Donald
Citera
2024-09-12, 15:33
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF

Jag hoppas föräldrarna stämmer skiten ur Trumps´ skithög till kampanj dvs som inte drar sig för att använda deras döda barn i propagandasyfte mot familjens uttryckliga vilja.

Påminner mig om svinet Alex Jones som hävdade att Sandy Hook-skjutningen var fejk, vilket bland annat fick till följd att diverse äckligt MAGA-pack bokstavligen tog sig till att pissa på de mördade barnens gravstenar.
Citera
2024-09-12, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
Nå.

Starkt argument.

https://x.com/JackPosobiec/status/1833344340153835748
Citat:
This Haitian migrant was caught at the border in 2022 but released under Kamala-Biden policies

He then traveled to Springfield, OH and killed a little boy on the first day of school

Kamala har blod på sina händer liksom alla andra politiker som släpper in dessa människor i USA och Europa. Utan deras invandringspolitik hade den elvaåriga pojken varit vid liv.
Citera
2024-09-12, 15:34
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergakungen
Jag tror du har begränsad insikt i vad rollen som VP innebär. VP har utslagsröst i senaten och det stannar (rent politiskt) ungefär där.

Det där är högst relevant och nåt jag saknade en respons på i debatten.

Trump kör konstant med Varför-har-hon-inte-gjort-nåt kortet, dvs i varenda tung fråga.

Man missar målet helt ang en VPs befogenheter.
Citera
2024-09-12, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Starkt argument.

https://x.com/JackPosobiec/status/1833344340153835748

Kamala har blod på sina händer liksom alla andra politiker som släpper in dessa människor i USA och Europa. Utan deras invandringspolitik hade den elvaåriga pojken varit vid liv.
Ja, det vet jag inget om. Det låter mest som whataboutism.

Däremot är Weird Donald slut nu.
Citera
2024-09-12, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergakungen

Det enda som fungerar är att fråga sekten hur mycket makt Mike Pence hade som VP för Trump, då brukar de svara ingen, varefter verkligheten möjligen kan gå upp åtminstone hos några av dem.
Citera
2024-09-12, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Jag hoppas föräldrarna stämmer skiten ur Trumps´ skithög till kampanj dvs som inte drar sig för att använda deras döda barn i propagandasyfte mot familjens uttryckliga vilja.

Påminner mig om svinet Alex Jones som hävdade att Sandy Hook-skjutningen var fejk, vilket bland annat fick till följd att diverse äckligt MAGA-pack bokstavligen tog sig till att pissa på de mördade barnens gravstenar.

Är det något som hävdats om det som hände den elvaåriga pojken i Springfield som är fejk menar du? Menar du att den elvaåriga pojken inte blev dödad av en haitier som Kamala såg till att släppa in i landet?

Du har inget moraliskt övertag här. Det är såna som du som har blod på era händer. Hur många helt oskyldiga amerikaner och européer har inte mördats, misshandlats och våldtagits för att varelser som du som saknar moral stått bakom den sortens invandringspolitik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in