2024-09-11, 21:00
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russofob
Jag syftade inte på Swift utan på galningen som Trump hade sällskap med.

Att Travis skulle gå bananas var på grund av Musks märkliga tweet på X tidigare idag.
Ohh, sorry!
Citat:
Ursprungligen postat av develi
1. Det gäller Laura Loomer om du menar pg debatt om galna kärringar runt Trump.

2. Travis kan gärna gå bananas eftersom Musk gjort ett sexistisk utspel mot Taylor och erbjudit sig att dela ut spermier.
Känns inte riktigt som Travis kommer göra det riktigt och med anke på hur låg nivå det är.
Men tiden berättar om det sker, men det är vad jag tror och kanske en kommentar sker.
Citera
2024-09-11, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ohh, sorry!

Känns inte riktigt som Travis kommer göra det riktigt och med anke på hur låg nivå det är.
Men tiden berättar om det sker, men det är vad jag tror och kanske en kommentar sker.

Ingen fara.

Tror du har rätt om Travis. Det är för låg nivå från Musk.
Citera
2024-09-11, 21:06
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Haha ja. Lika bra de ställer in valet. Det är över.

Men efter allt snack om detta blir det intressant att se om det blir någon inverkan. För Swifts fans i New York, Los Angeles med mera redan demokratiska fästen spelar ingen roll förmodligen för de flesta Swifties där röstar redan blått.

Mer intressant ute i vishan just i dessa stater som står och väger.
Är verkligen Swift enbart storstadsmusik? Hon har rötterna i countryn. Jag har en känsla av att hon är ganska "all american" och appelerar till småstäder.
Själv tycker jag personligen att hennes och all liknande musik är skit, så jag har svårt att ha en åsikt (storstadsbo här).
Däremot kan jag gilla country, oväntat nog.

Hundvisslaren kan verifiera, när han väl vågar sig tillbaka.
Senast redigerad av Enterprise 2024-09-11 kl. 21:09.
Citera
2024-09-11, 21:09
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Är verkligen Swift enbart storstadsmusik? Hon har rötterna i countryn.
Själv tycker jag all liknande musik är skit, så jag har svårt att ha en åsikt (storstadsbo här).

Skrev inte att det var storstaden hon har flest fans. Bara att för dom där kvittar det ju när ändå Dems vinner lätt.

Men annars håller med. Känns mer som på landet, country alltså hon har flest fans. Trodde ju det var anledningen till varför hon inte stött Dems tidigare. Att hon var rätt att tappa sina hardcore fans som även då i stor utsträckning röstar på Reps. Men hon kanske är så rik numer att hon skiter i det. Om nu hon skulle tappa fans. Frågan är ju om hur många av dessa som alltså byter politisk hemvist enbart för att deras stora idel Swift sagt åt att rösta på Harris.
Citera
2024-09-11, 21:11
Medlem
develis avatar
m
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Ohh, sorry!

Nej, jag tror knappast han kommer vrida pungen på Musk så att han låter som en kastrat.

Men det är ett fruktansvärt äckligt påhopp - mot båda.
Dels sexistiskt.
Vilken Kvinna vill bli omtalad att bli påsatt av Musk som om han vore ett läckert alternativ?
Vilken man vill höra nåt så äckligt sagt om sin kvinna?
Sen speciellt om det gällde ofrivillig barnlöshet.

De har pissat tillräckligt på kvinnor med sitt patetiska jävla alfasnack och borde snarare döpas till Ypsilonhannar lång ner på skalan.
Det är misogyni, det är sexistiskt, det är översitteri. Det kan vara mycket sårande och känsligt om det berör en kamp för att få barn.
Eller en sorg:
Nyss gick tex Selena Gomez ut med att hon aldrig kan bära ett barn pga av sin sjd.
Hon måste ta sina läkemedel.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/KM6gKM/selena-gomez-om-att-inte-kunna-bli-gravid-pa-grund-av-halsorisker
Senast redigerad av develi 2024-09-11 kl. 21:18.
Citera
2024-09-11, 21:31
Medlem
Generalanderssons avatar
I 2004 så stöttades John Kerry av kändisar som Leonardo DiCaprio, Madonna och Larry David. Och i 2016 så backades Hillary av kändisar som bl.a Katy Perry, Lady Gaga, Jennifer Aniston, Matt Damon och Jennifer Lopez.

Dock så hade det inte en effekt på valresultaten.
Senast redigerad av Generalandersson 2024-09-11 kl. 21:34.
Citera
2024-09-11, 21:33
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
I 2004 så stöttades John Kerry av kändisar som Leonardo DiCaprio, Madonna och Larry David. Och i 2016 så backades Hillary av kändisar som bl.a Katy Perry, Lady Gaga, Jennifer Aniston, Matt Damon och Jennifer Lopez.

Men när Taylor stöttade så rörde det på sig och hon är betydligt större nu.
Ophra W likaså.
Senast redigerad av develi 2024-09-11 kl. 21:35.
Citera
2024-09-11, 21:40
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Men när Taylor stöttade så rörde det på sig och hon är betydligt större nu.
Ophra W likaså.
Det återstår att se.

Men historiskt så har inte valresultaten påverkats av att en eller flera kändisar går ut och backar den eller den kandidaten.
Citera
2024-09-11, 21:44
Medlem
develis avatar
Citat:
Det återstår att se.

Men historiskt så har inte valresultaten påverkats av att en eller flera kändisar går ut och backar den eller den kandidaten.
Det återstår att se och historiskt har Swift och Winfrey fått rösterna att röra på sig.
Citera
2024-09-11, 21:46
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Det återstår att se och historiskt har Swift och Winfrey fått rösterna att röra på sig.
Om inte jag minns helt fel, så backade väl även Oprah Winfrey Hillary i 2016?

Men jag tror oavsett inte att valresultaten påverkas i en större grad av att kändisar går ut och visar sitt stöd till den ena eller andra kandidaten.
Citera
2024-09-11, 21:59
Medlem
develis avatar
Videon då Walz överraskas i direktsändning och Swifts statement läses upp:

https://x.com/atrupar/status/1833708267597386157
Citera
2024-09-11, 22:09
Bannlyst
Citat:

Det har det aldrig och de som hävdar annat ljuger bara. Patetiskt faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in