2024-09-11, 13:40
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Går hon i skolan nu?

Jag är inte insatt alls.

Hon har precis börjat förskoleklass.
Citera
2024-09-11, 15:18
Medlem
Kickassfarsans avatar
Jäklar vad det måste svida för psykopaten när Chrippish är ute och reser med föräldrarna som själv lämnade bort honom. Det var inte dom Jockeboy, det var du..
Citera
2024-09-11, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag skrev det där i Juni.

Bokföringsbrott
https://bolagsverket.se/foretag/aktiebolag/arsredovisningforaktiebolag.759.html

Jag kryper inpå skinnet på Jocke. Han är redan 70 dar sen när jag nämner det och vips är den inne.

Påverkade jag Jocke eller berättade mina källor att den precis skulle skickas?

Likviditeten måste mångdubblas för att anses bra.

Lögn, Mute säger att jag säger att Jacke och Jocke har en dålig relation, men jag har inte sagt det.

Mute håller inte isär begreppen och är inte tydlig med att vad Jacke sagt och vad Jocke pratat om att Jacke sagt har två väldigt olika innebörder.

Om du går tillbaka några månader så kan du se att du själv har skrivit så om Jocke & Jacke flera ggr.
Det är vi nog flera som är eniga om.
Dessutom blir du inte speciellt trovärdig när du skriver att det är flera användare på ditt konto men det har vi nog alla räknat ut för länge sen.
Citera
2024-09-11, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Om du går tillbaka några månader så kan du se att du själv har skrivit så om Jocke & Jacke flera ggr.
Det är vi nog flera som är eniga om.
Dessutom blir du inte speciellt trovärdig när du skriver att det är flera användare på ditt konto men det har vi nog alla räknat ut för länge sen.
Det du tolkar och skriver är inte sällan feltolkat och förvridet. Vad gäller dig tror jag att det är ärliga misstolkningar. Vad gäller en annan användare 111-111 och Vila-Vila är det inte misstolkningar, det är spridning av desinformation. Jag har otaliga gånger rättat dig och hen när ni tolkar om vad jag skriver och berättar om det i era inlägg för Flashback.

Flera fel gör det inte mer rätt.
Citera
2024-09-11, 18:46
Medlem
Citat:
Det du tolkar och skriver är inte sällan feltolkat och förvridet. Vad gäller dig tror jag att det är ärliga misstolkningar. Vad gäller en annan användare 111-111 och Vila-Vila är det inte misstolkningar, det är spridning av desinformation. Jag har otaliga gånger rättat dig och hen när ni tolkar om vad jag skriver och berättar om det i era inlägg för Flashback.

Men det går väl inte att feltolka dina inlägg, när jag skrev att Jocke & Jacke hade börjat få en relation så sa du att det inte var så fast jag försökte få dig att förstå att det faktiskt var så, vilket sen visade sig vara fallet.
Jag skulle lägga upp bevis men när jag sa att jag har fått reda på det av bekanta så var det en lögn.
Du är så kritisk mot oss andra men du själv kan inte bevisa något eller så sitter du och räknar ner och säger det kommer sen.

Jag tror det som svider mest just nu är att det faktiskt går väldigt bra för framförallt Jocke.
Du tror att det ska komma ett nederlag för honom, en ekonomisk kris men det är tvärtom.
Citera
2024-09-11, 18:59
Medlem
Citat:
Men det går väl inte att feltolka dina inlägg, när jag skrev att Jocke & Jacke hade börjat få en relation så sa du att det inte var så fast jag försökte få dig att förstå att det faktiskt var så, vilket sen visade sig vara fallet.
Jag skulle lägga upp bevis men när jag sa att jag har fått reda på det av bekanta så var det en lögn.
Du är så kritisk mot oss andra men du själv kan inte bevisa något eller så sitter du och räknar ner och säger det kommer sen
Du är uppe i det blå. Citera ett inlägg där jag skriver det istället för att återupprepa ditt misstag. Du har otaliga gånger ljugit för Flashback om vad jag jag skrivit.

Är det desinformation från ditt håll också eller är har du sektpsykos?

Ditt sätt att tänka är avskyvärt. Jag vill inte någon illa men Jocke måste ta ansvar och brösta konsekvenserna av sitt handlande. Jonna får ta smällen hela tiden.

Var det lätt att gissa att huset ska ut på airbnb?
Senast redigerad av Pallal 2024-09-11 kl. 19:04.
Citera
2024-09-11, 19:04
Medlem
Citat:

Vad exakt för desinformation har jag spridit? Jag vet bara sånt alla kan leta upp själva. Med andra ord leder stigen till källorna till den som sa det.
Har du problem med det är det just ditt eget problem.

Du äger inte heller rätten att bestämma vad andra har för åsikter. Punkt!
Citera
2024-09-11, 19:10
Medlem
Citat:
Du är uppe i det blå. Citera ett inlägg där jag skriver det istället för att återupprepa ditt misstag.

Alltså att för hundrade gången ljuga för Flashback om vad jag jag har skrivit.

Ditt sätt att tänka är avskyvärt. Jag vill inte någon illa men Jocke måste ta ansvar och brösta konsekvenserna av sitt handlande. Jonna får ta smällen hela tiden.

Men gå tillbaka och kolla dina egna inlägg, du vet väl vad du skriver och vi är flera som har sett det.
Vad ska han brösta? dom har varit lite osams om husvagnen i en podd, samma dag som podden läggs ut säger Jonna på instagram att hon ska åka och äta lunch med sin älskling. Det är stressigt att vara småbarnsförälder samt vara gravid och ha mycket jobb, i ett förhållande uppstår tjafs men dom älskar ju inte varandra mindre för det.
Hade Jonna haft det så dåligt hade hon nog inte skaffat ett barn till med Jocke.
Citera
2024-09-11, 19:20
Medlem
Citat:
Men gå tillbaka och kolla dina egna inlägg, du vet väl vad du skriver och vi är flera som har sett det.
Vad ska han brösta? dom har varit lite osams om husvagnen i en podd, samma dag som podden läggs ut säger Jonna på instagram att hon ska åka och äta lunch med sin älskling. Det är stressigt att vara småbarnsförälder samt vara gravid och ha mycket jobb, i ett förhållande uppstår tjafs men dom älskar ju inte varandra mindre för det.
Hade Jonna haft det så dåligt hade hon nog inte skaffat ett barn till med Jocke.
Tillsammans med vad Jonna säger i podden och hur Jocke pratar med henne är det tydligt att det inte är helt bra däremellan.
Men Jonna verkar ha en hög toleransnivå/smärtgräns och befinner sig eventuellt i en känslomässig beroendeställning.
Det sistnämnda är inte speciellt svårt att räkna ut med tanke på att känslomässig utpressning är något Jocke mer än gärna utövar.
Det är en av hans paradgrenar.

Att skaffa barn är inget kvitto på att en relation är bra.

Jag tycker mig utröna att Jonnas missnöje börjar sippra ut nu.

Vad det beträffar hur du och flera med dig tolkar och förvrider Pallal så har h*n rätt även här.
Citera
2024-09-11, 19:22
Medlem
Citat:

Du behöver inte bevisa något som många själv har läst. Inte ditt fel att Pallals minne inte fungerar mer än selektivt till sin egen fördel.

Jag tror inte det finns många förhållanden det inte bråkas i och både Jocke och Jonna är människor och människor är komplicerade varelser.

Hans bror har ju själv sagt att ALLA par bråkar när det kom fram att han är en bråkstake. No big deal liksom sa han på ett ungefär.
Citera
2024-09-11, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Tillsammans med vad Jonna säger i podden och hur Jocke pratar med henne är det tydligt att det inte är helt bra däremellan.
Men Jonna verkar ha en hög toleransnivå/smärtgräns och befinner sig eventuellt i en känslomässig beroendeställning.
Det sistnämnda är inte speciellt svårt att räkna ut med tanke på att känslomässig utpressning är något Jocke mer än gärna utövar.
Det är en av hans paradgrenar.

Att skaffa barn är inget kvitto på att en relation är bra.

Jag tycker mig utröna att Jonnas missnöje börjar sippra ut nu.

Vad det beträffar hur du och flera med dig tolkar och förvrider Pallal så har h*n rätt även här.

Jonna har mer skinn på näsan än du tror, fattar att hon blir less ibland men som sagt dom har inte ett dåligt förhållande som ni vill få det till, att det ens påstås utav vissa säger mer om dom än Jonna & Jocke.
Tycker det är ganska komiskt att man försöker med deras förhållande, ekonomi, företag, släkt relationer men ändå står dom starka i allt.
Citera
2024-09-11, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Du behöver inte bevisa något som många själv har läst. Inte ditt fel att Pallals minne inte fungerar mer än selektivt till sin egen fördel.

Jag tror inte det finns många förhållanden det inte bråkas i och både Jocke och Jonna är människor och människor är komplicerade varelser.

Hans bror har ju själv sagt att ALLA par bråkar när det kom fram att han är en bråkstake. No big deal liksom sa han på ett ungefär.
Det är skillnad på bråk och bråk.

Att hantera och att få en fungerande relation med någon som är så psykiskt dålig (vilket han själv vill göra gällande) så förstår ju vem som helst att det lär vara ytterst påfrestande för Jonna.

Det snackas väldigt mycket om vad Pallal skriver, men visa upp det då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in