Citat:
Ursprungligen postat av
OrganiC
Men snälla du, det är inte -40 i Lappland. Oftast är det bara runt -20 grader. Vill du ha det kallare än så får du bege dig till Kiruna och norrut där det ibland kan bli -30. Jag tror du förväxlar Lappland med Arktis.
Men snälla du, det kallaste det var när jag bodde tre år i Lycksele (Lappland) var -43, det kallaste när jag cyklade till skolan var -35.
Citat:
Ursprungligen postat av
PissBuss
Dåså, kör Särmä.
Har du tips på någon modell? Jag hittar ingen som verkar så jättevarm.