2024-09-10, 19:51
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Din lilla snöflinga.
Det vore absolut inget problem om någon hade snott en bild av mig
Och att det 3 minuter senare korrigeras

Vad är problemet med det?
Fakta på 3 minuter.
Citera
2024-09-10, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Hur kan man vara så jävla korkad att man tar risken att träffa ett barn när alla känner till att det kan vara Dumpen?

Jag får intrycket att många av de som Dumpen fångar är förståndshandikappade på riktigt. De kanske vill knulla med barn men deras mentala förmåga är på en femårings nivå så de lyckas aldrig lura något barn i säng. Men Dumpens extremt uppenbara fällor går de på.
Citera
2024-09-10, 20:05
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Jag får intrycket att många av de som Dumpen fångar är förståndshandikappade på riktigt. De kanske vill knulla med barn men deras mentala förmåga är på en femårings nivå så de lyckas aldrig lura något barn i säng. Men Dumpens extremt uppenbara fällor går de på.

Ja, och det är ungefär samma mentala nivå som 80% av dumplingarna är på, så dom fattar inte heller att det Dumpen gör är att slå in öppna dörrar genom att skapa fällor kring scenarios som aldrig skulle inträffat i verkligheten.
Citera
2024-09-10, 22:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorJesus
Jag bryr mig inte ett skit gällande bilderna i sig. Var har du fått det ifrån statistik-Karlsson?

Det är ju att Tjackhoran står och nekar till att de har ansvaret för vad som publiceras av dem själva på deras sida som är intressant.

Det är ju ni antidumpare som länkar statistik för att visa att 3000 flickor blir utsatta av yngre pojkar.

Själv hade jag inget aning
Men blev lite chockad att det va så många som 9000 flickor och kvinnor som anmälde övergrepp varje år, helt sjuk.

Så tack för att ni upplyste om hur jävla illa det ser ut i Sverige
Både unga och äldre ska slippa att utsättas för sådan skit.
Citera
2024-09-10, 22:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Problemet är att eftersom det är så känsligt så kan det förstöra folks liv. Även om det visar sig är fel och tas bort efter 3 minuter.

Hur då?
Citera
2024-09-10, 22:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Är du så här dum i huvudet på riktigt, eller låtsas du bara?

Självklart kan det vara ett stort jävla problem att bli felaktigt uthängd som pedofil, om så endast i 3 minuter. Många personer sitter som gamar och refreshar Dumpen.se med dreglande mungipor för att få sin dagliga dos av skadeglädje, och många hinner därmed se den felaktigt uthängda personen innan denne tas bort.

Alla sitter inte och kollar Dumpen-trådarna på Flashback eller nyheterna på nätet, och det finns därmed mest sannolikt x antal personer i landet som just nu - och kanske för alltid - kommer tro att den felaktigt uthängda personen är pedofil. Då den uthängde personen i detta fall dessutom är "kändis" finns det vidare ett allmänintresse och det är lätt att det sprids vidare, och alla kommer inte få reda på att det var en felaktig uthängning.

Nu förklarade jag sådär extra tydligt så att ett barn till och med förstår, så jag hoppas även du fattar nu vad som är problemet med detta.

Skulle någon bli uthängd på fel grunder så skulle det dementeras över allt
Så det är inget större problem
Citera
2024-09-10, 22:09
Avstängd
Citat:

Och återigen!
En av de få som kanske är lite efter.
Har enligt hans egen bror våldtagit brodern när de va små.

Skulle du tycka att att det va ok om du eller dina nära blev våldtagen av någon som är lite efter?
Citera
2024-09-10, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Ja, kan nog vara så. Jag tycker Dumpen bedriver journalistik - och mer så än konst iallafall.

Är juristen packad kl 17 mitt i veckan? Klart som fan att Dumpens freakshows inte är journalistik men visst lite underhållningsvärde och tillfredställande när Sara trycker till riktiga pedofiler.
Dumpen har dessvärre runkat upp många av dessa ballar med sitt tjat om sexträffar i chatten.

Alldeles för många efterblivna som hamnar på Dumpen t ex paret vid järnvägsstationen.
Citera
2024-09-10, 22:27
Medlem
Citat:

Ja absolut många av gäddorna har funktionsnedsättning och skulle naturligtvis aldrig komma i närheten av en fjortis irl men tack vare Dumpens intensiva raggning i chatten så är dessa nu kändisar.
Vettefan om det blev helt rätt här.

Dumpen tar nån riktig pedofil ibland men oftast är det en autist i andra änden och Dumpen sexchattar mer än gärna med denne. I verkligheten så hade han blivit blockad direkt men Dumpen runkar upp liksom.
Citera
2024-09-10, 22:36
Medlem
Nu kommer gäddorna i rask takt!
NY GÄDDA!
Tobbe i fågeltornet (#478)
https://dumpen.se/2024/09/10/tobbe-i-fageltornet-478-karlstad/
Citera
2024-09-10, 22:44
Medlem
Det har säkert diskuterats här tidigare, men jag tycker deras tillvägagångsätt att komma igång med chattarna har blivit sämre och mer spekulativa på sistone. Hur man liksom omvänder någon som säger att fiskaren är för ung genom att skriva en massa inviter eller överdrivet smicker. Jag undrar vilka av de senaste 25 gäddorna som hade fortsatt chatten om inte fiskaren legat på.

Säger inte att gäddorna hemskhet är mindre av det, men jag tenderar att tycka värre om de gäddorna som gränslöst drar på och snuskpratar när de får redan på att barnet är 14 år än de som vevas igång med diverse snack om att man vill ligga när gäddan en gång sagt att de är för unga.
Citera
2024-09-10, 22:49
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Är juristen packad kl 17 mitt i veckan? Klart som fan att Dumpens freakshows inte är journalistik men visst lite underhållningsvärde och tillfredställande när Sara trycker till riktiga pedofiler.
Dumpen har dessvärre runkat upp många av dessa ballar med sitt tjat om sexträffar i chatten.

Alldeles för många efterblivna som hamnar på Dumpen t ex paret vid järnvägsstationen.

Råder delade meningar om journalistikprylen, dårå. Det där har ju ältats till förbannelse i tråden, som du vet. Och då råkar jag väl liksom hänga i team journalistik, bara. Tycker jag att det är bra journalistik? Typ inte så att det stör.

Det där med för många efterblivna på Dumpen och upprunkade ballar på grund av tjat håller jag med om.

Juristen är så nykter så att spik hade kunnat hamras ner som prefix till tidens slut. Hur står det själv till på alkofronten, kan det vara hög tid att kondensera etanolångorna och tappa upp på flaska?
Senast redigerad av Lessler 2024-09-10 kl. 22:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in