2024-09-10, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Det är något som inte stämmer med detta spa och jag har känslan av att de döljer något. Har svårt att tro att de vill ha folk springande överallt på tomten, samtidigt när de filmar sina vloggar.

Vem har sagt att spa och filma i huset sker samtidigt?

Kolla deras vloggar så filmar de ungefär var 3e dag. Och man kan även filma på dagen 8-16 och ha spa 18-23. En tanke bara.
Citera
2024-09-10, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Uppenbarligen så finns det föräldrar som gör det - eftersom vi sett på film att barnen betedde sig så.
Om det stämmer att de har uppmanats att bete sig illa så är väl det ett kvitto på att det finns föräldrar som verkligen tycker det är okej..

Så om nån mördar nån på film så gör den det i verkligheten också??

Du ser inte din haltade logik efter 92k inlägg?
Citera
2024-09-10, 20:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toapapper54
Så om nån mördar nån på film så gör den det i verkligheten också??

Du ser inte din haltade logik efter 92k inlägg?
Nej, det är din logik som haltar. Detta är barn - precis som Joakim påtalar och de agerar ut. Han ursäktar det med att alla barn gör så - och jag håller inte med om att alla barn gör så.
Om någon mördar på film så sker inget riktigt mord -- har du inte förstått det, det är på låtsas.
Barnen agerar ut som de gör på riktigt, oavsett om det sker på eget initiativ eller om de uppmanats till det.

I övrigt behöver du inte få dåndimpen - att materialet är utlagt och skulle ge reaktioner och att alla inte skulle hålla med Joakim i det han säger har han nog räknat med.
Citera
2024-09-10, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det är din logik som haltar. Detta är barn - precis som Joakim påtalar och de agerar ut. Han ursäktar det med att alla barn gör så - och jag håller inte med om att alla barn gör så.
Om någon mördar på film så sker inget riktigt mord -- har du inte förstått det, det är på låtsas.
Barnen agerar ut som de gör på riktigt, oavsett om det sker på eget initiativ eller om de uppmanats till det.

I övrigt behöver du inte få dåndimpen - att materialet är utlagt och skulle ge reaktioner och att alla inte skulle hålla med Joakim i det han säger har han nog räknat med.

Bra då är vi överens att du inte är helt borta. Du tror inte de pratat med barnen om hur man ska bete sig men att de just denna gång när Oliver är barnvakt o filmar får gå över gränsen?

Precis klippet gav visningar och uppmärksamhet.

Inte intresserad prata mer med dig. Nu ska jag gå in och lyssna på Spotify. Hej.
Citera
2024-09-10, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
När ska Jocke sluta skriva till Linnea? Han beter sig som ett besatt fucking psykfall.

Kan du skicka bevis på detta? Jocke själv säger att han inte skrivit nåt opassande till Linnea eller frekvent. Varför blockar bara inte Linnea Jocke på Messenger osv? De behöver väl inte ha nån kontakt? För Jocke är väl inte far till William? För helt ärligt fattar jag inte om det är så jobbigt varför Linnea inte bara blockar Jocke?

Jag har läst så mycket inlägg från dig och vet hur mycket fel du har så det behövs bevis från dig om jag ska tro dig.

Var är William btw?
Citera
2024-09-10, 21:16
Medlem
Är pengarna slut hos Jockiboi? Hyr ut spa och snart hus. Sålde alla sina märkeskläder också.
Citera
2024-09-10, 21:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Biblo163
Är pengarna slut hos Jockiboi? Hyr ut spa och snart hus. Sålde alla sina märkeskläder också.

2023 inskickat idag. Vill du ha en pling när det är offentligt och du kan läsa det? Bör ske inom några dagar. 11M plus.
Citera
2024-09-10, 21:28
Bannlyst
Citat:
Är det inte dags för Joke att ta ställning mot mobbingen NU?

Just nu stödjer Joakim mobbare och står bakom deras mobbing.

Och tv4 stödjer och står bakom Joakim och all den mobbing han står för.

Jocke stödjer väl inte Chrippa??

Håller med att Chrippas mobbning mot Rask, Therese, Lisen, Jonna och alla barn är sjuk. Inte direkt årets farbror 2024.
Citera
2024-09-10, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toapapper54
2023 inskickat idag. Vill du ha en pling när det är offentligt och du kan läsa det? Bör ske inom några dagar. 11M plus.

Gärna. 11m? Det känns inte som det direkt.
Citera
2024-09-10, 21:37
Bannlyst
Citat:
Nej mannen.

Allt snack från Jocke om prngar, bilar, osv osv har varit fejk.

Jocke njuter nu, för hans överman sitter och är för tillfället tystad.

Förtalssekten

Så Jocke utan skulder och ett bolag som går bra har fake men Chrippa med skulder och personlig konkurs har äkta? Tycker du det låter rimligt? Jocke säljer ju av sina saker och länge sedan nu han flashade med det. Hans bror har väl fått han att förstå hur töntigt det är.

Chrippa anser att klocka är bra investering men har samtidigt ränta på vad, 27 % på skulder på 200 000? Vad växer hans skulder med per dag bara av räntan? Vi får hoppas att det KF beslagtagit går till skulderna med högst ränta. Sedan är det ju så efterblivet att vissa skulder ligger på 1-3k. Chrippa kan betala dessa och så försvinner prickarna fortare. Tror 30k skulle fixa nästan 10 punkter han har.

Citat:
Ursprungligen postat av Biblo163
Gärna. 11m? Det känns inte som det direkt.

Pling om några dagar.
Citera
2024-09-10, 21:54
Bannlyst
Citat:
Hur går det med graviditeten?
Har Joakim blivit tilldelad en viss skärmtid av Jonna ännu? Jag tror det. Något är väldigt väldigt annorlunda med hans onlinevanor just nu.

Helt rätt av Jonna i så fall. Sjukt att Linnea inte gör samma sak mot Chrippa.

Du ska väl btw inte prata om det som är väldigt aktiv på Flashback mellan 01-06? Jocke verkar vakna nån gång kring 6-7 vilket får ses som normalt. När han sommar vet jag inte men jag tex kan inte sova mer än 3-5 timmar per dygn så att vara uppe lite senare kan det bli och nästan lite nödvändigt för att inte vakna vid 4.
Citera
2024-09-10, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Så du tycker inte det är konstigt att minnas en barndom när man är 31 år gammal, snälla mamman och dem onda fosterföräldrarna.
Och sedan när man är 40 minns man en helt annan barndom, onda mamma och dem snälla fosterföräldrarna.
Det är helt normalt i din värld?

Normalt kanske man minns saker man glömt, men man brukar inte radera hela den barndom man minns fram till man var 30+, och helt plötsligt minnas en helt ny barndom. Det är inte normalt.

Du vet verkligen inte vad du pratar om. Det kallas manipulation. Detta är mer vanligt än man kan tro. Oftast när 2 föräldrar ger varsin bild och man väljer att tro på den manipulerade ljugande. Här är det förälder vs fosterhem.

Varför försvar du Chrippa så hårt? Och svara inte nu med att du inte försvarar han så hårt för det är lika givet som att solen går upp imorgon eller att Chrippa slutat med YT för de frös Julias konto. Det är därför du går på Jocke för du är Team Linnea. Vi är inte dumma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in