2024-10-24, 01:49
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinto87
Nej. Innan det:

Kungarna av Tylösand
Den sista dokusåpan
101 sätt att åka ut en gameshow
Jocke och hans vänner show
"Förhållande" med Hanna W
Runkbloggen
100 % party

Denna tråd startades 2012. Pranksen började 2015 väl. Innan denna tråd fanns några mindre trådar om honom.

Han blev inte kändis innan han började med fejkpranks.

Lol han runkade ju på scen på festival också i sin desperata jakt på uppmärksamhet för sin förmåga att inte känna skam.. för hans psykopati.

Han gjorde vad som helst för att bli känd.
Men han hade ingen själ att sälja.. så han fick smeta in sig i bajs och runka framför ungar innan satan gav han en försörjning.
Citera
2024-10-24, 01:52
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat

Konstigt då tråden här var igång i 3 år innan och Kungarna var 5 år innan.
Citera
2024-10-24, 02:00
Medlem
Dopys avatar
Citat:
1. Att du skriver vad du tror om dokumuntären som nån sanning. Svårt fatta eller?

2. Allt? Verkligen inte. Och jag frågar efter bevis. Finns det inte så säg det istället bara. Vad är problemet?

3. Sluta skriv långa texter med massa ordbajsande är ett tips.
1. Kort svar, enligt dina önskemål.
Det jag skrev om psykologen är sanning. Vill du förstå varför, Läs mitt inlägg.
Det jag skrev om socchefen är sanning eftersom det är enligt lag, vill du förstå varför, Läs mitt inlägg.
Jacke och Chrippa var barn, det var sanning, vill du förstår relevansen Läs mitt inlägg.

Det om mamman skrev jag "troligen"

Du ville ha ett kort svar, nu fick du ett kort svar. Får se om du är nöjd då, men troligen inte.

2. Det där är ologiskt. Diskussionen var om allt du skriver är sanning eftersom du verkar anse att allt jag skriver är sanning. Du har inte ens frågat efter bevis. Jag frågade dock efter bevis, och du kunde inte dela dem.
"Finns det inte så säg det istället bara. Vad är problemet?" Totalt ologiskt, fattar inte ens hur det kom in i diskussionen.

3. Du ber mig förklara ett helt inlägg. Jag gör det. Du orkar inte läsa. Jag vet dig specificera vad du vill ha svar på, du vill åter igen ha svar på hela inlägget.
Citera
2024-10-24, 02:03
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Konstigt då tråden här var igång i 3 år innan och Kungarna var 5 år innan.

Jag var inte med från början.

Jag ser startskottet som när han gjorde en video där han hävdade att han tjänar en halv miljon i månaden på youtube.
I samma veva så visade han sina två förvirrade bröder som inte förstod varför deras psykopat till storebror ville bjussa på kändisskap som kan ge en halv miljon i månadslön.

Nu efter två offentliga bråk med Chrippa så kanske familjen Berg inser att det var egentlig hämnd för barndomen som Jocke var ute efter redan från början.

Men visst, han gjorde mycket skit innan han började skryta om hur känd han är , i sin känslobefriade värld utan lyckor och sorg.
Citera
2024-10-24, 02:04
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
3. Du ber mig förklara ett helt inlägg. Jag gör det. Du orkar inte läsa. Jag vet dig specificera vad du vill ha svar på, du vill åter igen ha svar på hela inlägget.

Suck. Vadå förklara/svara på hela inlägget?

Jag har inte bett dig förklara hela inlägget.
Jag vill inte ha svar på hela inlägget.

Så vad snackar du om?
Citera
2024-10-24, 02:08
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:

Jag ser startskottet som när han gjorde en video där han hävdade att han tjänar en halv miljon i månaden på youtube.
I samma veva så visade han sina två förvirrade bröder som inte förstod varför deras psykopat till storebror ville bjussa på kändisskap som kan ge en halv miljon i månadslön.

Nu efter två offentliga bråk med Chrippa så kanske familjen Berg inser att det var egentlig hämnd för barndomen som Jocke var ute efter redan från början.

Men visst, han gjorde mycket skit innan han började skryta om hur känd han är , i sin känslobefriade värld utan lyckor och sorg.

Han var känd innan pranksen. Punkt slut.

https://www.expressen.se/noje/hanna-widerstedt-och-jockiboi-forlovar-sig/

2012.
Senast redigerad av Pinto87 2024-10-24 kl. 02:10.
Citera
2024-10-24, 02:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Suck. Vadå förklara/svara på hela inlägget?
Var du nöjd med mitt korta svar?

Jag kan göra det ännu kortare eftersom du tycker det är jobbigt att läsa
Det jag skrev om psykologen= sanning
Det jag skrev om socchefen=sanning
Det jag skrev om mamman= åsikt
Det jag skrev om Jacke och Chrippa= sanning
Frågorna= sanning

Nöjd?
Citera
2024-10-24, 02:22
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Så din åsikt. Okej.
Du behöver inte länka eller bevisa någonting. Men du kan inte heller förvänta dig att folk ska ta det du säger som bevisad sanning bara för att du säger det.

Skulle jag hitta på om Linneas psykiatribesök i sin ungdom hade jag väl nämnt Malmö? För hon har ju utmålat sig som en malmöit. Men jag vet att hon spenderade många år hos psykiatrin i Kristianstad och även lite inne i Hässleholm. Hon och hennes familj läser mycket här inne nog och när de läser mina ord kryper nog paniken på. Jag har namn på en psykolog också men tänker inte nämna det här i tråden och nog inte i PM till folk heller. Men hon har utretts som bipolär, aggresivationsproblem och koncentrationssvårigheter. Jag lovar att Christofer bekräftar detta när han slänger henne under bussen sen om frågan kommer.
Citera
2024-10-24, 02:25
Medlem
Dopys avatar
Citat:

Lol han runkade ju på scen på festival också i sin desperata jakt på uppmärksamhet för sin förmåga att inte känna skam.. för hans psykopati.

Han gjorde vad som helst för att bli känd.
Men han hade ingen själ att sälja.. så han fick smeta in sig i bajs och runka framför ungar innan satan gav han en försörjning.
I början av denna tråd verkar Jocke ha fått uppmärksamhet genom Hanna Widerstedt. Det verkar vara pga ett "sammarbete" med henne denna tråd startades. Troligen hette den något annat först, och blev sen Jockes tråd.

Kollar man dem första sidorna diskuteras Hanna flitigt, och Jockes benämns som en no body.
Citat:
Men hoppas verkligen inte att Hanna tänker genomföra detta, hon har ju en egen teveshow "på banken" när som helst, hon är BRA och har potensial! Jocki är ju redan körd i botten och har inget att förlora.
Citera
2024-10-24, 02:28
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Skulle jag hitta på om Linneas psykiatribesök i sin ungdom hade jag väl nämnt Malmö? För hon har ju utmålat sig som en malmöit. Men jag vet att hon spenderade många år hos psykiatrin i Kristianstad och även lite inne i Hässleholm. Hon och hennes familj läser mycket här inne nog och när de läser mina ord kryper nog paniken på. Jag har namn på en psykolog också men tänker inte nämna det här i tråden och nog inte i PM till folk heller. Men hon har utretts som bipolär, aggresivationsproblem och koncentrationssvårigheter. Jag lovar att Christofer bekräftar detta när han slänger henne under bussen sen om frågan kommer.
Så om Chrippa slänger Linnea under bussen. Då kommer du börja tro att han talar sanning?

Var du nöjd med mitt kort och kortare svar på din fråga om mitt inlägg gällande Jockes dokumentär?
Citera
2024-10-24, 02:28
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:

https://youtu.be/a7_aHkBoeLA?feature=shared

Jocke 5 år innan han tydligen blev känd...
Citera
2024-10-24, 02:30
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Så om Chrippa slänger Linnea under bussen. Då kommer du börja tro att han talar sanning?

Var du nöjd med mitt kort och kortare svar på din fråga om mitt inlägg gällande Jockes dokumentär?

1. Nej har jag sagt det? Han kommer bekräfta en sak vi vet.

2. Nej väldigt svårbegripligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in