2024-09-09, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av att
Det var inte mycket till skvaller.
😁 Nä fy fan, det var tunn info.
Citera
2024-09-09, 22:49
Medlem
BeppoYapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Nä, du ljuger. Gudrun Schyman är 1.80 lång.
Jag sprang ihop med henne på Hultsfredsfestivalen.
Har för mig att vi var jämnlånga....Jag är 1.81.
Citera
2024-09-09, 22:52
Medlem
VolvoS60s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenSnusk
Hör och häpna!
Jag och några vänner åt på restaurang Basta i somras. Rätt som det är så dyker det in sex ganska välbärgade personer in och sätter sig vid bordet bakom oss. Jag skojar inte men hela Basta blir helt knäppt tyst i cirka 10-15 sekunder. Till min förvåning ser jag att det är Gene Simmons och andra medlemmar från bandet Kiss och deras livvakter. Det var en rätt häftig upplevelse och vilken lyrisk stämning det blev

På tal om Gene Simmons, va på samma plan som mig i somras mellan Hamburg o Amsterdam. Satt på första sätet, med ledig säte bredvid (2-2 konfiguration) med solglajjorna på. Hade spelat på Wacken o skulle spela i Utrecht dagen efter.
Citera
2024-09-09, 22:52
Medlem
rallysallys avatar
Hade Magnus Betnér framför mig i kassan på Systembolaget i större stad
Såg inte vem det var innan han vände sig om packade varorna

Ja, han fick visa leg, jag kollade åldern efteråt, Betnér 35
Skötsam pojke
Citera
2024-09-09, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Har festat med Lasse Kronér ett par gånger då en vän är lillebror till en av medlemmarna i Tripple and touch. Kan säga att Lasse är en supertrevlig kille och har inga olater för sej. Vet inte varför du stör dej på att han rufsa håret mm skulle svartmåla Lasse...

Kanske fel ordval av mig med skränade då men han och hans sällskap pratade och skrattade högt och han verkade uppskatta/gilla att folk kom fram. Inget otalt med honom, och det var kul med hans fras inne på pissoaren. Tråden handlar ju om möten på udda platser. Kronér på Liseberg är inte udda, men att han frågar om polaren fotar lofas är udda.

Helt övertygad om att han är en trevlig prick, så var inte min avsikt att svartmåla eller klanka ner på honom direkt.
Citera
2024-09-09, 22:57
Medlem
atts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leoszz
Jens Hultén var lik sin roll i falk.
Persbrandt extremt trevlig. Inget stort ego. Hejade på alla och spred fin stämning.
Alexandra Rapaport tror att världen handlar om henne och har ett stort ego. Vägrade närbild för att hon sovit dåligt..

Bra!

Borde väl bidra med nåt själv, då får det bli Fredrik Reinfeldt på systemet i Fältöversten. Minns inte året men det var efter att han slutat som statsminister. Det udda var att han vågade visa sig offentligt.
Citera
2024-09-09, 23:44
Medlem
Har stött på en naken Matthew Mcconaughey på ett badhus i New York. Det var väl lite udda.
Citera
2024-09-09, 23:55
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tsukamoto
Och vem är detta?

https://m.imdb.com/name/nm0080049/

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Mos_Def
Citera
2024-09-10, 00:09
Medlem
Jeez vad man såg upp till dessa astronimska själar, men var för blyg för att närma och prata med de utan kompisen vid sidan.
Promenade mot min bil och några meter framför var U2 gruppen med sångaren i spetsen på väg mot Grand. Var ganska förtjust i deras musik, typ en låt, så det var wow.
Stötte på Dolce & Gabbana killarna på kanske inte udda stället. Stötte på Skavlan när han var genom dörren ut från köpcentret och våra blickar möttes det var en nice sekund för mig. Stötte på nån b kändis från USA vid namn sisco och växlade ett par ord och fler men minns inte namn. Var av en slump på allsång på Skansen och såg också av en slump han Berghagen och fick en oskyldig blinkning. Gillar hans mellolåt så det var nice.

Hade gärna velat istället stöta på tex Obama när han var i tjänst och snacka och uppleva karisman och självsäkerheten live eller Trump och känna på styrkan i hans åsikter, men vem är jag, kommer aldrig hända... numera ser man ingen.
Citera
2024-09-10, 00:19
Medlem
ESS-Lunds avatar
Köpt shots med E-Type på V. Bjudit David Guetta på grönt te. Fått en selfie med Zlatan där han håller i kameran och smilar brett 😁
Citera
2024-09-10, 00:38
Medlem
Jag har skrivit om det förut i en liknande tråd men jag såg Baren-Ingo vid en mack i Uddevalla en gång.
Citera
2024-09-10, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ESS-Lund
Köpt shots med E-Type på V. Bjudit David Guetta på grönt te. Fått en selfie med Zlatan där han håller i kameran och smilar brett 😁

Hur kom det sig att han höll i kameran?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in