2024-09-08, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madelenfranskogen
Jag tycker lite synd om GM ändå. Nu försvarar jag inte handlingen på något sätt. Men så ung 17 år och tuff uppväxt hem och familj. Det kan inte vara kul för honom.

Och nu blir framtiden ännu tuffare…
Som någon skrev lämna resten av familjen ifred.

SYND OM??!!
INTE DET MINSTA!
HAN SKA SITTA INLÅST I RESTEN AV SITT LIV, DET JÄVLA SVINET!
Citera
2024-09-08, 18:45
Medlem
Alla våldsmån har en historia. Något har format dem. Deras lott i livet, tyvärr.
Många har haft det tufft, det är inte förmildrande när de begår dessa brott.
Var det förmildrande mot Maja eller hennes anhöriga?
Varför sympatisera med en mördare med de dumma ursäkterna. Lägg sympatierna till Maja och lär av historien. Kanske kan det förändra för någon annan, att man ser vikt i att faktiskt agera när något är fel innan det slutar så här.
Någon skrev tidigare med god insikt. Anmälde inte för att den var rädd om dem, inte ville ge dem problem..... Just saying!
Citera
2024-09-08, 19:58
Medlem
Hydraheads avatar
Men för fan.
Är det Tim eller farsan som skrivit dom vidriga texterna på kartong som hittades gömda i bilen??
Ser nästan ut som farsans handstil om man kikar på hans underskrift i tidigare bilagor.
Senast redigerad av Hydrahead 2024-09-08 kl. 20:01. Anledning: felstavning
Citera
2024-09-08, 20:18
Medlem
Citat:
Jag tycker lite synd om GM ändå. Nu försvarar jag inte handlingen på något sätt. Men så ung 17 år och tuff uppväxt hem och familj. Det kan inte vara kul för honom.

Ja, vilka trauman bär han inte med sig?
Nja, funkade inte för polischefen, och inte här heller
Citera
2024-09-08, 21:57
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Men för fan.
Är det Tim eller farsan som skrivit dom vidriga texterna på kartong som hittades gömda i bilen??
Ser nästan ut som farsans handstil om man kikar på hans underskrift i tidigare bilagor.
Det ser ut som pappans om man jämför handstilarna.
Pappan har ju skrivit under ett mottagningsbevis som finns i FUP 115. Han A är kantiga.
Citera
2024-09-08, 22:23
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Det ser ut som pappans om man jämför handstilarna.
Pappan har ju skrivit under ett mottagningsbevis som finns i FUP 115. Han A är kantiga.
Ja precis. Det är just hans A som jag menade såg väldigt lika ut.
Lagom äckligt. Och kondomer framme i bildörren.
Citera
2024-09-09, 00:06
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:

Tyckte du lika synd om den ännu yngre pojken i Skellefteå? Han hade väl fötts i flyktingläger, hade ingen närvarande far och hämtade dessutom hjälp efter våldtäkten och mordförsöket när han ångrade sig, istället för att skära halsen av och sänka i vatten.
Citera
2024-09-09, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3ww3
Drygt 4a år sedan, något sånt här inte kommit tillkänna då det inte finns bevisning för påståendet och tror inte dottern kommer prata om det med någon då den enligt honom "var hennes ide" 🙃

Har du någon insyn i om familjen kommer bo kvar där dom bor nu?
Citera
2024-09-09, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postgatan
Tims pappa är anmäld sedan innan av grannarna då han sagt snuskiga/obekväma grejer m.m
Hela den familjen har varit skum ända sen de flyttade dit… i husvagnen som ni ser på ena bilden bodde det någon tjej under en period på sommaren för ca2-3 år sedan. Tims pappa sa att hon var prostituerad & att han hade tagit dit henne

Låter som att hans pappa också borde sitta bakom lås o bom o utredas för sitt psykiska beteende.
Citera
2024-09-09, 23:04
Medlem
Citat:

Du låter som ett första klassens vänstertroll som alltid tar GMs parti och skall tycka synd om dom. Ta och sök sig till Kriminalvården för dom vill ha folk som dig så går runt och säger "stackars Kjell Kriminell som behövde begå brott"
GM förtjänar all skit han kan få, och det finns inga förmildrande omständigheter som gör att han förtjänar någon form av sympati.
Citera
2024-09-09, 23:37
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 159cmm
Har du någon insyn i om familjen kommer bo kvar där dom bor nu?

Bra fråga, funderade själv på det. Enligt vad som skrivs i tråden verkar de ju bo kvar och åtminstone pappan går och handlar etc som om inget hänt. Jag misstänker att detta är en familj som väljer minsta motståndets väg... Att flytta och bryta upp är nog ett jäkligt stort projekt som de inte vill ta i. Då är det enklare att försöka inte låtsas om något... Det är i alla fall min gissning. Idag är det ju inte lätt att vara anonym heller.
Citera
2024-09-09, 23:43
Medlem
Huset blir svårsålt, av flera anledningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in