Citat:
Ursprungligen postat av
Headbanging
Utbrett och utbrett, det förekommer men varför frågar du när du sen inte tror mig?
Ja det kan det säkert göra, men jag tror inte att detta är ett jätteproblem. De flesta muslimer verkar inte ha någon slöja på så små barn.
Citat:
Ursprungligen postat av
Headbanging
Att ha utbildning på över fyra år, då bygger man ev oro på kunskaper man har.
Nu börjar du resonera som socionomerna gör. Och när man tror att en utbildning kan få en att ha "rätt" känsla. Ja då är man riktigt jävla farligt ute. Känslor är känslor. Det är inte fakta, utan är och förblir just en känsla du har. Och den kan vara helt åt helvete fel hur länge du än studerat på högskola.
Citat:
Ursprungligen postat av
Headbanging
Inte på impulser så att man anmäler hit och dit. Dina slutsatser och din förmåga att tolka det skrivna ordet är lägre än hos en sjätteklassare.
På vilket sätt hjälper du en familj genom att okynnesanmäla till socialtjänsten för att du har fått en känsla?
Citat:
Ursprungligen postat av
Headbanging
Det är befängt att du ger dig in i diskussioner du inte förstår dig på. Du stavar bra men i övrigt är du som ett omoget och trotsigt barn. Så ser jag på dig. The lord of muppetshow. Det är du Burre.
Det är klart att jag förstår mig på det och det finns ingen anledning att trakassera muslimer genom onödiga orosanmälningar som inte ens behövs. Det blir inte hjälpta av det och det hjälper inget barn heller i de allra flesta fall.