2024-09-08, 22:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hanna har tappat än mer följare. Hon är nere på 66.1 nu.
Det var väl nån som sa att hon fick nya följare igår så hon måste ha förlorat desto fler.
Det var jag. Hon fick 6 nya följare igår och idag rasade hon ner med 35 följare
Citera
2024-09-08, 22:48
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Det var jag. Hon fick 6 nya följare igår och idag rasade hon ner med 35 följare

Det går stadigt utför, i samma makliga takt.

Måste ändå vara svårt att konstant tappa så många följare, det är ju ändå lite merjobb att gå in och avfölja någon istället för att bara scrolla förbi som normsvensken.
Citera
2024-09-08, 23:23
Avslutad
Citat:
Det går stadigt utför, i samma makliga takt.

Måste ändå vara svårt att konstant tappa så många följare, det är ju ändå lite merjobb att gå in och avfölja någon istället för att bara scrolla förbi som normsvensken.
Ja det gör det. Det gillar hon inte,känns säkert jobbigt. Samtidigt så fortsätter hon i samma gamla tråkiga stil.
Citera
2024-09-09, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Nej det förstår jag. Men det här är väl inte direkt the average apartment. Den är väldigt stor, väldigt fin, två våningar med öppet mellan våningarna, två badrum, tvättmaskin och torktumlare och allt möjligt… Det är ju typ ett radhus? Nästan. Dessutom helt ny förstås. En sån bostad (hyres) hade kostat typ 25 i Stockholm 😅
Ja verkligen. Men den kostar nog en hel del även i Smålandsstenar. Det kostar ju att bygga och de behöver få igen investeringen. Jag tippade på 15 men det kan nog mycket väl vara ännu dyrare. Helt galet att lägga så mycket på en hyresrätt, det är pengar rakt ner i sjön.
Citera
2024-09-09, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regelbrott
Alltså. Det känns verkligen som att hon inte gillar Lars. Sitt gnälliga, arga, sömnvägrande, barn.

Men snälla, klart hon gillar sitt barn! Sånna där kommentarer är bara äckliga. Man får tycka att sitt barn är jobbigt ibland, det är ingen dans på rosor att ha barn men ingen ska komma och påstå att man inte gillar sitt barn för det.
Citera
2024-09-09, 08:28
Medlem
regelbrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AliceK2023
Men snälla, klart hon gillar sitt barn! Sånna där kommentarer är bara äckliga. Man får tycka att sitt barn är jobbigt ibland, det är ingen dans på rosor att ha barn men ingen ska komma och påstå att man inte gillar sitt barn för det.

JAG tycker inte att det KÄNNS så pga det hon lägger upp. Det är bara suck och stön och jobbigt med barn.
Citera
2024-09-09, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regelbrott
JAG tycker inte att det KÄNNS så pga det hon lägger upp. Det är bara suck och stön och jobbigt med barn.

Jag håller med, allt känns ansträngt och tillgjort. Det enda jag tror hon uppriktigt gillar är alla kläder/prylar hon kan köpa som är gulliga/matchande.
Citera
2024-09-09, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Gäsp - en bild på frukostbordet! Vem f-n vill se det? Vad hände med den exklusiva kameran där de skulle filma en massa kontent? Hur svårt kan det vara??

Ja, den kameran kan ju inte varit flitigt använd… men det var ju såååå viktigt att åka ”tusen” mil över dagen för att köpa den 😂
Citera
2024-09-09, 15:44
Medlem
FruKrokodils avatar
Kul content hon bjuder på. Säkert roligt för en två åring men inte för en vuxen publik.
Citera
2024-09-09, 18:00
Medlem
Citat:
Kul content hon bjuder på. Säkert roligt för en två åring men inte för en vuxen publik.
Det hade ju varit roligare om man fått se hur L reagerade och hennes uttryck. Ingen vill se H och hur kul hon tycker det är. Men vi hade gärna sett hur kul L tycker att det är (eller så tyckte hon kanske inte det var kul).
Citera
2024-09-09, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Det hade ju varit roligare om man fått se hur L reagerade och hennes uttryck. Ingen vill se H och hur kul hon tycker det är. Men vi hade gärna sett hur kul L tycker att det är (eller så tyckte hon kanske inte det var kul).
Det är ju så här hon gör hela tiden. Likadant i somras när K skojade med någon servett i ansiktet och vi bara fick se K och inte hur kul L tyckte att det var! Hon visar någon uppdragbar anka som L tycker är fantastiskt rolig men vi får inte se hur hon reagerar! Det är ju inte så att hon inte vill visa L, hon har ju tom med henne i sina samarbeten! 🙄
Citera
2024-09-09, 18:35
Medlem
Hanna mår skit idag. Jag undrar om det är för hon känner att hon inte hittar rätt i vad hon ska filma och lägga ut. Att hon känner att inget blir bra.
Men Hanna, kolla på de andra som lägger ut. Helt vardagliga händelser. Du kunde lägga ut små filmsnuttar när L leker med sina saker, när hon äter eller vad som helst. Utan att du själv måste vara med och greja till en massa onaturliga miner och poser. Bara som det är rakt upp och ner.
Det kunde vara trevligt med lite filmsnuttar på dig och kebabben när ni provar saker som ni gjorde förr.

Det är ju ingen som tycker det är fint med ett foto på en halväten macka eller en bild på en kaffekopp. Titta hur andra gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in