2024-09-08, 22:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbenabbe
"Hon"? Du menar Klumpens fiktiva "hon"?
Det är korrekt. Dumpen utsätter inte verkliga barn för dessa monster. Kikar du igenom klippen som ligger under Dumpen.se ser du detta återkommande mönster.
Jag ber dig även notera det återkommande mönster som återfinns hos förövarna som har för avsikt/lever i tron att det är ok att våldta ett barn.
Citera
2024-09-08, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rmcsimon
#477 är verkligen ett lågvattenmärke för Dumpen. Det slutar alltså med att han inte vågar träffas och vill vänta tills hon fyller 15, men de konfronterar honom ändå. Vad är det för bottenskrap?

Det är verkligen exakt 0 skillnad i sjukhet för en 40-åring att träffa en 14-åring jämfört med en 15-åring.
Citera
2024-09-08, 22:23
Avstängd
Citat:
A-faaaaan...🤦 Därav inget brottsligt. Tyvärr.

Det är brottsligt från gäddans perspektiv för den tror det är på riktigt
Citera
2024-09-08, 22:24
Medlem
entilllirares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
Det är verkligen exakt 0 skillnad i sjukhet för en 40-åring att träffa en 14-åring jämfört med en 15-åring.

Dvs inte sjukt då men något som ses som olämpligt.
Citera
2024-09-08, 22:25
Medlem
De nya vwrkar till och med följa dumpen 😅
Citera
2024-09-08, 22:30
Avstängd
Citat:
Haha, what...

Gäddan har bevisat att den hade raggat på ett riktigt barn om det inte var fejk och därför behöver de göras offentliga
Citera
2024-09-08, 22:31
Medlem
Neatlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rmcsimon
#477 är verkligen ett lågvattenmärke för Dumpen. Det slutar alltså med att han inte vågar träffas och vill vänta tills hon fyller 15, men de konfronterar honom ändå. Vad är det för bottenskrap?

Han försöker träffa barnet en morgon. Säger att hon ska komma till en plats men dumpen var inte beredd på det. Så jo, han är kapabel att våldta barn.
Citera
2024-09-08, 22:37
Avslutad
Brämhult-gäddan #475 finns inte längre hos Ratsit, inte ens som dold träff. Om ni söker på hans namn så kommer det upp "Din sökning på person gav inga träffar" och på adressen där han tidigare var skriven/folkbokförd står nu enbart namnen på föräldrarna och flickvännen. Har han skrivit sig utomlands?
Senast redigerad av anwe8 2024-09-08 kl. 22:42.
Citera
2024-09-08, 22:39
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaginalketchup
Rebus eller skicka pm med namn

Klågerup!
Någon som har hört talas Klågerup?
Inte jag i alla fall.

Det finns tydligen 305 män i åldern 20 till 40 år i Klågerup.
Så redan där är vi nästan hemma med identifieringen.

Så HAR du hört talas om Klågerup så är sannolikheten rätt stor
att det är just du själv som är gädda #477.
Citera
2024-09-08, 22:43
Avslutad
477 kompostgäddan.

Retligt roligt att han går runt med sin lilla sophink under hela konfrontationen.. haha!

Och tror kärringen hans att han promenerar i 2timmar i birkenstocktofflor? Är väl uppenbart att han sätter sig på en stubbe å runkchattar med barn i den där outfiten. Den skriker inte direkt power walk.

Imponerande ren hink endå. Det ska han ha, pedofiljävulen.
Min hink för matavfall ser förjävlig ut..
Senast redigerad av Fittpicen 2024-09-08 kl. 22:46.
Citera
2024-09-08, 22:46
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddar
Exakt så. Det blir en uppgörelse.
Sen kan jag inte svära på att arbetsgivare inte själva meddelat arbetstagaren att anställningen upphör och denne accepterar det då det inte vet bättre.
Men om det skulle bli en prövning av fallet så skulle tvingas arbetsgivaren att backa.

Tror det är många som inte tar striden i en sån situation. De vill nog bort, fort som fan. Skämmigt att kontakta facket (kan jag tänka mig. ”Hej hej, min chef har fått reda på att jag visar upp min kuk och vill slicka tonåringar”.

Känner ett as (en chef) som fick en långtidssjuk att ”frivilligt” säga upp sig. Hon kontaktade inte ens facket utan tyckte att ”ja det var väl lika bra jag kommer ändå vara borta rätt länge”. Så det går att göra sig av med folk
Citera
2024-09-08, 22:50
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torch
Är Dumpen desperata nu när de måste åka hem till folk?

Känns märkligt helt ärligt.

Känns helt rätt att åka hem till dem. Hoppas Dumpen fortsätter med det, vi får hoppas att ett par gäddor får sig en tankeställare nu när de sett att Dumpen även gör hembesök.

Tack Dumpen för att ni skyddar våra barn ❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in