2024-09-08, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#476 Chatloggen är dock väldigt lång och en del av tjusningen kan förmodligen ha varit att ha just chatkontakten. Till exempel när han stått ute i solen, tänt grillen och knäckt en bira medan ungarna hoppar studsmatta, då har han troligtvis fått en kick av att ett Snap-meddelande med Dirty Talk ramlat in, det har fått honom att leva upp och stt känna sig eftertraktad, plus spänningen i att frugan kanske står en bit bort och i värsta fall kommer på honom.

Är många sådana här drivkrafter hos folk som sexchattar, inte bara själva träffen.

Chatta är en sak, men att du sen åker till platsen.. det är det jag menar, att man väljer att riskera så mycket när man har egen firma, fru och barn. Sanslöst.
Citera
2024-09-08, 19:27
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
#476 upplevs ruggigt aggressiv på nåt sätt. Det är nåt med hans blick och sätt att prata som skvallrar om en våldsam och kontrollerande person. Måste såklart inte vara men magkänslan brukar inte slå fel.

Där är du något på spåret!
Jag håller med dig till fullo.
Citera
2024-09-08, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Som egenföretagare är han nu körd och jobben kommer försvinna som en kall öl på sommaren.
Det är kört för Emil-gädda. Det blir att flytta från Sala, jag har en anhörig som bor där fd kollega. Barnen kommer att bli mobbade och frugan likaså, inga jobb till gäddan. I Sala är skitsnack och påhittade lögner som syre. Nu är 476 inte en lögn. Men det är ett större elände för en gäddfamilj i en liten bruksort än på en vanlig ort, där folk inte är hyenor.
Citera
2024-09-08, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Där är du något på spåret!
Jag håller med dig till fullo.

Jag stämmer in i detta. Det trevliga sättet och medgivandet om att det är fel och skulle aldrig göra något döljer något som är osunt. Att ta ut ett barn i skogen, någon som man inte träffat förut och ha avancerat sex och strypa på barnet kan mycket väl vara för att ha sex med ett dött barn. Det är så bisarrt och varningsklockorna bara ringer.
Citera
2024-09-08, 19:38
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Som egenföretagare är han nu körd och jobben kommer försvinna som en kall öl på sommaren.

Citat:
Ursprungligen postat av Bruntruntmunnen

Igår tog han bort sin firmasida på FB.
Så blir väl kk snart.
Stämmer! Konkursen registreras inom ett par månader. Ännu en gädda är försatt i arbetslöshet, detta vackra, blommiga ord!
Citera
2024-09-08, 19:39
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garderobsdamm
Angående gädda #124 (Spindelmannen) -
Han blev av med sitt arbete han hade när han blev konfronterad, och det sjuka är att han nu har ett jobb på Arlanda flygplats där även konfrontationen ägde rum. Han arbetar med bagagehantering. Finns på Linkedin under sitt förnamn och första bokstav i efternamn.
Utmärkt gräv! Det innebär att vi har en arbetsgivare att kontakta.
Citera
2024-09-08, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Utmärkt gräv! Det innebär att vi har en arbetsgivare att kontakta.

Äcklig tanke att en gädda fingrar på allas väskor Tur att man aldrig flyger därifrån
Citera
2024-09-08, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Stämmer! Konkursen registreras inom ett par månader. Ännu en gädda är försatt i arbetslöshet, detta vackra, blommiga ord!
Firman har ju gått dåligt länge, så all credit kan man nog inte räkna in
Citera
2024-09-08, 20:28
Medlem
Bandoliers avatar
# 477 Kompostgäddan

https://dumpen.se/2024/09/08/kompostgaddan/
Senast redigerad av Bandolier 2024-09-08 kl. 21:23.
Citera
2024-09-08, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
# 476 Kompostgäddan

Nummer 477.
Kompostgäddan…spännande namn 😁
Citera
2024-09-08, 20:40
Medlem
Gentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
# 476 Kompostgäddan

Du vet.. När du har allt så kommer du ändå aldrig känna dig nöjd.

Din jävla idiot... Det här var min bästa vän. Det måste vara ett skämt. Har aldrig funnits några sådana dragningar. Dumpen har hängt ut fel kille.
Citera
2024-09-08, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gents
Du vet.. När du har allt så kommer du ändå aldrig känna dig nöjd.

Din jävla idiot... Det här var min bästa vän. Det måste vara ett skämt. Har aldrig funnits några sådana dragningar. Dumpen har hängt ut fel kille.

Umgås du med gäddan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in