2024-09-08, 17:10
Medlem
Jag och mitt ex har varit on and off i flera år vi kanske har varit tillsammans 5-7 gånger. Jag har insett att han är den jag vill vara med tills jag dör. Men han har gått vidare och är tillsammans med en ny tjej. Tror ni att det är helt kört eller har jag fortfarande en chans och isåfall hur?

All hjälp uppskattas otroligt mycket
Citera
2024-09-08, 17:12
Medlem
swebarbs avatar
Släpp honom och gå vidare, han verkar ha gjort det då han har en ny tjej. Hade ni varit menade för varandra hade ni varit ihop nu. Det finns andra killar för dig därute
Citera
2024-09-08, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FettTchill
Jag och mitt ex har varit on and off i flera år vi kanske har varit tillsammans 5-7 gånger. Jag har insett att han är den jag vill vara med tills jag dör. Men han har gått vidare och är tillsammans med en ny tjej. Tror ni att det är helt kört eller har jag fortfarande en chans och isåfall hur?

På nåt sätt så känns det som att du redan är den bäste experten på hur man får en ny chans i och med att ni har varit on och off flera ggr redan.

Detta är ju bara en till on och off.

Här i Flashback vet vi egentligen ingenting om vad som fått er att bli on igen och kan bara komma med helt slumpmässiga och oftast dåliga råd.
Citera
2024-09-08, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Släpp honom och gå vidare, han verkar ha gjort det då han har en ny tjej. Hade ni varit menade för varandra hade ni varit ihop nu. Det finns andra killar för dig därute

Jag kan inte släppa honom. Han är den bästa människan jag träffat
Citera
2024-09-08, 17:17
Medlem
PissBusss avatar
Citat:

Varför frågar du oss istället för honom?

Kan du inte snacka med honom om en sån sak lär ni får problem med att leva tillsammans intill döden.
Citera
2024-09-08, 17:17
Medlem
vemsfels avatar
HUR kan han vara din rätte när han trycker någon annan kanske just i detta nu? Han är inte din rätta, hitta någon ny!
Citera
2024-09-08, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
På nåt sätt så känns det som att du redan är den bäste experten på hur man får en ny chans i och med att ni har varit on och off flera ggr redan.

Detta är ju bara en till on och off.

Här i Flashback vet vi egentligen ingenting om vad som fått er att bli on igen och kan bara komma med helt slumpmässiga och oftast dåliga råd.

Tack för svaret. Jag tänkte mer om man har generella råd jag vet att alla råd kanske inte passar in på situationen men tänkte mer på om hur andra har gjort innan för att få tillabaka sinna ex
Citera
2024-09-08, 17:19
Medlem
vemsfels avatar
Det är så sjjkt, detta är varför incelrörelsen växer. 10% av de vinnande männen i de genetiska lotteriet har verkligen uppmärksamheten från 100% av kvinnorna. Tom de upptagna är mer åtråvärda än normies. Its over.
Citera
2024-09-08, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
Varför frågar du oss istället för honom?

Kan du inte snacka med honom om en sån sak lär ni får problem med att leva tillsammans intill döden.

Jag har snackat med honom han sa att kanske någon gång i framtiden kan det funka men inte nu för han har tjej
Citera
2024-09-08, 17:22
Medlem
F.B.Dases avatar
Du går vänta tills han blir off igen. Men troligen så har han nu hittat någon som vill vara on hela tiden, vilket han nog ville från början men tröttande. Vad du än säger om att han är den rätte så kommer han inte lita på dig, och det gör han rätt i.
Citera
2024-09-08, 17:22
Medlem
Citat:
Jag kan inte släppa honom. Han är den bästa människan jag träffat
Han tycker nog inte detsamma om dig. Släpp och gå vidare.
Citera
2024-09-08, 17:23
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Jag har snackat med honom han sa att kanske någon gång i framtiden kan det funka men inte nu för han har tjej

Dåså, bry dig om någon annan istället, han har tackat nej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in