Citat:
Ursprungligen postat av
KR12345
Tror detta kan vara det bästa sättet att hålla liv i ett förhållande. Men kräver ju verkligen samsyn. Hur lägger man fram en sån idé bara från ingenstans? Blir ju väldigt jobbigt om ens partner inte alls uppskattar tanken.
först, förstå att merparten av inläggen i denna tråd är rena fantasier från kåta gubbar så historierna bör man ta med en nypa salt.
men som någon vars fru har varit med andra så kan jag säga att du verkligen måste välja rätt tidpunkt för att ta upp detta. Det är inte något man bara slänger ur sig en tisdagseftemiddag. Det kan såra frugan/tjejen. Du måste också känna av om det är något hon alls skulle kunna gå igång på. Börja försiktigt! För egen del tog jag upp det lite smått när frugan har varit riktigt kåt (vid pågående samlag) och sedan har jag successivt lagt till och fått henne att vänja sig vid tanken. Från det att jag först nämnde detta till att hon faktiskt gjorde något konkret tog det säkert mer än 3 år. Första tiden när jag tog upp det var det mest som att jag retades, typ när hon red mig och jag hade snorren i hennes vagina och ett finger i hennes rumpa kunde jag retas med "du är en sån slyna att så här skulle du vilja ha två kukar i dig eller hur" på vilket hon skrattandes kunde svara "va! vad säger du". Men efter någon månad (uppenbarligen blev hon van vid tanken) kunde hon retas tillbaka med "du är så störd att du skulle vilja se mig full av kukar eller hur". Och så började det, pratet pågick i flera år, successivt mer och mer, tills vi/hon gjorde något åt det. Dock skedde allt vårt snuskiga prat uteslutande när vi var som kåtast, under pågående samlag (men inte alltid, bara när vi hade riktigt hett sex när jag kunde se att hon skulle explodera av kåthet). Detta säger jag för när jag någon gång tog upp det när hon bara var småkåt blev hon arg på mig och vägrade prata om denna fantasi under lång tid.
sedan bör jag väl också säga att allt detta växte fram successivt hos mig också. Till en början kunde jag gå igång på att andra killar skulle spana in henne och att hon medvetet skulle vända rumpan åt dem. Det räckte för mig. Med tiden blev jag mer pervers och började fantisera om att hon behövde suga kuk för att rädda mig ur en knipa. när jag verkligen märkte att hon var med på fantasierna fullt ut började jag föreslå att hon faktiskt skulle göra något åt det. När vi var på nattklubb en kväll utmanade jag henne att bevisa för mig att hon på mindre än 10 min kunde få kille att vilja gå hem med henne. Hon gick till baren och flörtade med en random snubbe som var lite äldre, började prata med honom, och på kanske totalt 3 min hade han förklarat sig villig att hänga med hem. Det räckte för oss då, men vi levde i säkert ett halvår på fantasin att hon drog hem honom och att de råknullade.
För ca 3-4 år sedan gjorde hon något mer konkret för första gången. På en nattklubb flörtade hon med en kille efter min uppmuntran och sedan lät hon honom ta på hennes rumpa under kjolen medan hon smekte hans kuk över byxorna i typ 30 sek. Nästa gång blev det att hon sög av en man. Sedan har hon haft en 4-kant (hon och tre killar), samt en och annan avsugning. Totalt har hon varit med andra typ 1-2 gång per år. Nu har vi normaliserat det. Men för 7-8 år sedan var det helt otänkbart att hon en dag skulle bli påsatt på ett kontor av 3 killar samtidigt. Det krävdes en låång period av successivt grövre fantiserade och experimenterande.
Kan berätta lite närmare om vår resa när/om jag orkar skriva