2024-09-07, 16:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Midtown
Men det är sjukt. Jag tror inte folk vill det. Folk vill kunna bada med sina vänner, sina familjer, sina klasskompisar osv.

Det är bättre man har nolltolerans mot sånt beteende i så fall. Anställ ordningsvakt och tillkalla polis om någon tafsar eller kränker andra. Det är ändå skattefinansierat så det spelar ingen roll. Bättre. Och ge kännbara straff till de som håller på och skäm ut de offentligt. Hän ut de som Dumpen gör.

Så blir det inte lika kul längre. Men inte fan ska vi ha några islamistiska kvinnobad.
Vi är många kvinnor som.uppskattar att bada i mansfria miljöer.

Har du någon teori om varför?
Citera
2024-09-07, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe

Nä ni är inte många. Om man tar bort alla förtryckta flyktingar så är ni en lite grupp arga feminister som hamnat fel i livet. Jag känner ingen som vill och har aldrig träffat någon som vill, speciellt inte ungdomar.
Citera
2024-09-07, 16:47
Bannlyst
Citat:

Kvinnor stirrar och spanar in snygga killar lika mycket som tvärt om på stränder och badhus, det är inget konstigt med det. Men de flesta beter sig respektfullt. Bortsett från nya element dvs + vissa runkgubbar som borde portas då de är pedofiler. De är lika farliga för små pojkar som för flickor och kvinnor.
Citera
2024-09-07, 16:48
Avstängd
Citat:
Nä ni är inte många. Om man tar bort alla förtryckta flyktingar så är ni en lite grupp arga feminister som hamnat fel i livet. Jag känner ingen som vill och har aldrig träffat någon som vill, speciellt inte ungdomar.
Haha jag är noll arg. Badar gärna mansfritt för att keep it that way 🙂
Citera
2024-09-07, 16:49
Avstängd
Citat:
Kvinnor stirrar och spanar in snygga killar lika mycket som tvärt om på stränder och badhus, det är inget konstigt med det. Men de flesta beter sig respektfullt. Bortsett från nya element dvs + vissa runkgubbar som borde portas då de är pedofiler. De är lika farliga för små pojkar som för flickor och kvinnor.
Dambad är äldre än invandring. Förklara det för mig.
Citera
2024-09-07, 16:49
Bannlyst
Citat:
Haha jag är noll arg. Badar gärna mansfritt för att keep it that way 🙂

Men varför är du så besatt av det då? Är du uppväxt under en sten?

När jag växte upp så badade killar och tjejer tillsammans, aldrig några problem vad jag minns. Vet dock att det fanns perversa gubbar som stirrade på barn, men det är ju ett gemensamt problem för både pojkar och flickor.
Citera
2024-09-07, 16:51
Bannlyst
Citat:
Dambad är äldre än invandring. Förklara det för mig.

Det är kvinnobad där kvinnor oftast badar nakna. Jag tycker allt sånt där är mysko och weird.

Folk ska bada i badkläder och tillsammans. De där dolda platserna känns som ställen där pervon och homosexuella gömmer sig för att kunna ha smygsex å annat. Fullt med flator oh bögar på sånt.

Herrbad och kvinnobad, riktigt pervo. Fullt med perversa typer som vill ha eller ge den i 2an.
Senast redigerad av Midtown 2024-09-07 kl. 16:54.
Citera
2024-09-07, 16:54
Medlem
Citat:
Men det är sjukt. Jag tror inte folk vill det. Folk vill kunna bada med sina vänner, sina familjer, sina klasskompisar osv.

Det är bättre man har nolltolerans mot sånt beteende i så fall. Anställ ordningsvakt och tillkalla polis om någon tafsar eller kränker andra. Det är ändå skattefinansierat så det spelar ingen roll. Bättre. Och ge kännbara straff till de som håller på och skäm ut de offentligt. Hän ut de som Dumpen gör.

Så blir det inte lika kul längre. Men inte fan ska vi ha några islamistiska kvinnobad.

Jo men det händer ju inte och kommer inte att hända heller.
Jag såg en chef på tv som menade på att det berodde på att det va för dåligt skyltat på badhusen.

De hade då problem med män som runkade och som tafsade på kvinnor.

Iof lite roligt att se skyltarna
Citera
2024-09-07, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Jo men det händer ju inte och kommer inte att hända heller.
Jag såg en chef på tv som menade på att det berodde på att det va för dåligt skyltat på badhusen.

De hade då problem med män som runkade och som tafsade på kvinnor.

Iof lite roligt att se skyltarna

Anställ ordningsvakter. Stora män som kan kasta ut pervosarna med huvudet före om de äcklar sig, eller hålla fast de tills polisen kommer. Det skapar arbete dessutom. win win.
Citera
2024-09-07, 16:57
Avstängd
Citat:
Det är kvinnobad där kvinnor oftast badar nakna. Jag tycker allt sånt där är mysko och weird.

Folk ska bada i badkläder och tillsammans. De där dolda platserna känns som ställen där pervon och homosexuella gömmer sig för att kunna ha smygsex å annat. Fullt med flator oh bögar på sånt.

Herrbad och kvinnobad, riktigt pervo. Fullt med perversa typer som vill ha eller ge den i 2an.
Det är mkt skönare att bada utan kläder. Du borde prova.
Citera
2024-09-07, 17:02
Bannlyst
Citat:
Det är mkt skönare att bada utan kläder. Du borde prova.

Så det är det som det handlar om. Att få bada utan kläder.
Det finns ju nakenbad som är avsett för sånt. Vi behöver inte separata öppettider på skattefinansierade badhus för såna fetischer. Det finns specifika nakenbad och det finns sjöar och hav dit man kan gå helt själv och hitta sin egna plats.

Jag gillar inte herrbad eller kvinnobad där folk av samma kön springer nakna. Jag misstänker att mycket bögar, perversa typer och flator hänger där specifikt i jakt på folk att titta på eller försöka förföra. Gillar det inte alls. Kommer direkt att tänka på alla perversa pedofila bögar som brukar hänga i bastun inne på herrarnas.

Nä fyy. Inget sånt på mina skattepengar. Det finns privata nakenbad eller stiftelser, naturistföreningar. Man kan hålla sig till det om man är besatt av att få vara naken tillsammans med andra.
Citera
2024-09-07, 17:04
Avstängd
Citat:
Så det är det som det handlar om. Att få bada utan kläder.
Det finns ju nakenbad som är avsett för sånt. Vi behöver inte separata öppettider på skattefinansierade badhus för såna fetischer. Det finns specifika nakenbad och det finns sjöar och hav dit man kan gå helt själv och hitta sin egna plats.

Jag gillar inte herrbad eller kvinnobad där folk av samma kön springer nakna. Jag misstänker att mycket bögar, perversa typer och flator hänger där specifikt i jakt på folk att titta på eller försöka förföra. Gillar det inte alls. Kommer direkt att tänka på alla perversa pedofila bögar som brukar hänga i bastun inne på herrarnas.

Nä fyy. Inget sånt på mina skattepengar. Det finns privata nakenbad eller stiftelser, naturistföreningar. Man kan hålla sig till det om man är besatt av att få vara naken tillsammans med andra.
Nä det var du som förde in nakenhet i diskussionen. Inte jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in