Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
När ska du börja bevisa de du säger? tänker att det krävs ofta av mig & andra så när ska du göra det?
Jag gillar inte att vara otrevlig mot dig för jag tycker om dig, men du behöver inte hävda att det jag skriver är sanningen, det vet du så väl ändå. Har jag, ska jag ska gissat fel en enda gång?
Senast gällande att Jocke skulle öppna spa och att Anjo och Jocke kommer att börja beskylla Julia för att ha startat drevet. Innan det vilken dag och tid dom landade i Sverige, att Julia och Chrippa tänkt flytta till Dubai med Jocke och Jonna, att Julias ex anmält henne för dataintrång, att Linnea inte är med i en sekt, att Jocke är fattig som en kyrkråtta, att han blev avhyst från gamla lägenheten av hyresvärden, att han planerade att hyra ut huset, att Anjo har problem med ekonomin igen, att fel kvinna blev uthängd för att vara Mumsbulle, att Jonna tycker att hon får dra hela lasset på hemmaplan och har börjat tröttna på det, att Jocke mår dåligt och bara sitter och läser här hela dagarna.
Allt det vet du idag, men inte när jag berättade det.
Det var Jocke som var dum nog att tro att Linnea skulle acceptera Jockes förklaring att Julia startade igång allt och Jocke inte förstod något alls. Också mycket mer skriver han om henne.
Hon vet om 400Ben och har själv pratat med hen, så det blir kanske svårt för Jocke att bortförklara vad 400Ben själv säger och när hen också har skrivit att Jocke berättat att han sett och hört själv, att Jocke skickade allt till hen och sagt åt hen att skriva här om hen vill klara sig utan att behöva hängas ut i en dokumentär.
Jocke själv säger i podden att han samlade ihop alla som behövdes och samlade och sammanställde allt själv för att få ut det.
Acceptera att Joakim drog ihop sekten och kickade igång drevet.
Vi behöver inte ifrågasättas, som du kanske förstår.
400Ben lägger förhoppningsvis en anmälan mot Chrippa för uthängningen och mot Jocke för utpressningen.