2024-09-06, 14:50
Medlem
sveningmars avatar
Ber om ursäkt om det redan finns existerande tråd om liknande problem.

Det är så att jag har ett väldigt gammalt konto hos kraken som var en del bitcoin på och nu måste den lilla summan vara betydligt högre. Problemet är att jag inte kommer ihåg vilken mail jag reggade kontot på.
Men kontot är ju verifierat med mitt pass, så borde inte kraken kunna kolla vilka konton som är registrerade med mitt pass? Eller det är klart att dom kan kolla de, men borde man inte kunna få hjälp att hitta kontot den vägen?

Mycket tacksam för svar då de pengarna hade kunnat fixa mitt liv nu
Citera
2024-09-06, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Ber om ursäkt om det redan finns existerande tråd om liknande problem.

Det är så att jag har ett väldigt gammalt konto hos kraken som var en del bitcoin på och nu måste den lilla summan vara betydligt högre. Problemet är att jag inte kommer ihåg vilken mail jag reggade kontot på.
Men kontot är ju verifierat med mitt pass, så borde inte kraken kunna kolla vilka konton som är registrerade med mitt pass? Eller det är klart att dom kan kolla de, men borde man inte kunna få hjälp att hitta kontot den vägen?

Mycket tacksam för svar då de pengarna hade kunnat fixa mitt liv nu
Har du ens försökt logga in?

Hur mycket hade du? Hur mycket är det värt nu?

Hur gammal är du?

Har du fått en massa utdelningar eller vadå?

om du får tillgång till de så e de väll smartast o nt sälja ngt?
Citera
2024-09-06, 15:09
Medlem
sveningmars avatar
Såklart har jag försökt! Men kommer inte ihåg vilken mail jag reggade de kontot med.

Hur mycket jag hade och hur mycket det är värt du hör väll inte till frågan, men jag skulle kunna köpa en billig lägenhet om jag kom åt kontot om man säger så.. Jag är runt 30-40år om det nu spelar roll.

Smartast att inte sälja något? Kanske det, men jag behöver en lägenhet så de skulle jag lägga pengarna på även om jag får betala en dryg skatt på det.
Citera
2024-09-06, 15:21
Avslutad
Du får väl testa att kontakta deras kundtjänst helt enkelt så får du reda på om de kan hjälpa dig.
Citera
2024-09-06, 16:34
Medlem
sveningmars avatar
Tänkte om det var någon som visste om det var möjligt och visste hur man gick till väga. Försökte snacka med deras ai support igår men de frågade bara efter mailen till kontot men de måste ju gå att hitta genom passet.
Citera
2024-09-06, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Tänkte om det var någon som visste om det var möjligt och visste hur man gick till väga. Försökte snacka med deras ai support igår men de frågade bara efter mailen till kontot men de måste ju gå att hitta genom passet.

Det borde gå. Men du måste nog hitta en människa på Kraken att kommunicera med, inte en robot.
Citera
2024-09-07, 13:18
Medlem
neomunaas avatar
Ska inte vara något problem för supporten att lösa sålänge du genomgått en godkänd KYC med kontot. Kraken har nog bäst support utav all exchanges, så försök hitta nån att prata med.

Såhär har de skrivit på supporten
To ensure a smoother support experience, we suggest chatting with us via our mobile apps, where you'll be notified as soon as we reply.
Så gå via den https://support.kraken.com/hc/en-us/articles/360001332083-Kraken-s-official-mobile-apps
Eller här https://support.kraken.com/hc/en-us/forms/360000614072
"Email associated with your account if possible"

Lycka till och återkom gärna med hur mycket du hade.
Senast redigerad av neomunaa 2024-09-07 kl. 13:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in