2024-09-06, 12:25
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Jag har börjat trötta på allt tok som peddosarna kläcker ur sig och tittade inte på den där
filmen första gången jag var inne på sidan.
Men den var verkligen sevärd.

Jag skulle kunna ha gett mycket för att få vara med på morgonmötet på #474:ans jobb dagen efter uthängningen.

Den här hade nog inte räckt långt som skämskudde.
https://youtube.com/watch?v=THfgsymF7So

#474 har tre kollegor på sin enhet.
Kollega 1 har producerat 23 publikationer.
Kollega 2 har producerat 20 publikationer.
Kollega 3 har producerat 42 publikationer.

#474 själv har producerat ...

1 publikation (tillsammans med en skock andra).

Sitter han bara och peddo-filar på jobbet?

Han kanske inte är den skarpaste forskaren i Universitetet.

Ibland undrar jag om det där peddofilandet kommer sig av någon sorts mindervärdeskomplex.
Att man söker sig till barn för att det är dom enda man känner att man kan vara överlägsen,
dominera och imponera på.
Har själv funderat på det om varför .
Enda jag vet är att barn som blir utsatt för övergrepp .kan i vuxen ålder själv utsätta barn för övergrepp .
Men bortsett från det så hittar jag inte samband mellan psykisk ohälsa och övergrepp
Senast redigerad av MyJustice 2024-09-06 kl. 12:28.
Citera
2024-09-06, 12:50
Medlem
Har ingen namn på äcklet?
Citera
2024-09-06, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luc1d
#475 fick sparken idag.

Helt rimligt. Finns säkerligen klausuler om god vandel och vettigt beteende för att inte skada företaget.
Citera
2024-09-06, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Dumpen skriver på Instagram att detta gäller #475:

https://www.bt.se/sport/ungdomsledare-hangs-ut-pastas-soka-sexuell-kontakt-med-barn/

Rätt hård inledning på betalartikeln ändå får man säga. Alla ord såsom som ”hängts ut”, ”påstås”, ”kritiserad sajt” är märkligt många i så liten text med tanke på att #475 finns på film och i chattar. De får det nästan att låta som om han är helt oskyldigt uthängd och utsatt för en komplott.

Att Borås Tidning ogillar Dumpens arbetssätt och existens kan man inte ta fel på i alla fall.

Hoppas Sara bekämpar den här elden med eld som hon brukar. Det är alltid bra sidounderhållning till konfrontationerna

De skriver även följande i den länkade artikeln:

Citat:
Mannen, som är ungdomsledare i en förening i Sjuhärad, har hängts ut på en kritiserad sajt som säger sig arbeta med att förhindra sexbrott mot barn.

Sajten har som metod att skapa falska konton där de utger sig för att vara barn och därigenom söka kontakt med män. Det är med hjälp av ett sådant konto som sajten kom i kontakt med ungdomsledaren från Sjuhärad.

Resten av artikeln handlar mer om föreningen, hur de ska gå vidare nu osv. För att sedan avsluta med:

Citat:
Den kontroversiella sajten har genom åren fått hård kritik för arbetsmetoderna och för de hänsynslösa uthängningarna.

Så det kan definitivt klassas som hård ton i mer än bara den inledningen som du citerade.
Citera
2024-09-06, 14:13
Medlem
Finns fb tråd om 472 knivattack?
Citera
2024-09-06, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okejokejokej1
På vem?

Sorry, menar på gäddan i Borås 475
Citera
2024-09-06, 18:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mormorab
Har ingen namn på äcklet?

Hans namn - med initialerna BG - ligger först på denna topplistan: https://www.ratsit.se/info/omtalade/mest-eftersokta-igar
Citera
2024-09-06, 21:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mothership1337
Denna fråga ställer jag mig också när jag ser att folk blir uppsagda pga dumpen. De är ju oftast inte dömda för något brott?

Känns som att det står någon allmän text i ett anställningsavtal som arbetsgivarna använder sig av när de säger upp folk som förekommit i dumpen.

Kanske. Sällan är jobbet inblandat och anställningsskyddet är starkt för arbetstagare.
Citera
2024-09-07, 00:31
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
#265 har idag fått en styrelseplats i "Roslagslamm Ekonomisk förening". Ett gäng 60+are är med i styrelsen och de har nog ingen koll på vad dumpen är för något.
Hon som är ordförande i den ekonomiska föreningen ingen mindre än kommunfullmäktiges ordförande i Norrtälje.

#265 har även ordnat en ny FB-sida med bara sex vänner, där kommunfullmäktigeordföranden är en av dessa. Denna FB är dessutom delvis öppen. Återstår att se hur lång tid det tar för folk att hitta till den.

#265 blev inte så långvarig i "Roslagslamm Ekonomisk förening". Han blev under fredagen bortplockad som styrelserepresentant (vet ej om han valde att lämna frivilligt eller om han uteslöts).
Även hans nya FB-sida är borta på nätet. Han skulle väl ha något event som rörde Roslagslamm nu i början av september? Undrar hur det blev med det?
Citera
2024-09-07, 06:45
Avslutad
Har någon en lista på vilka pedon som fått påhälsning av PHS?
Citera
2024-09-07, 07:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av palikir
Det är roligt när gäddorna blottar sina speciella kinks. Det blir liksom en annan dimension av skam. Som om man hellre hade blivit påkommen att sukta efter 14-åringar än att få sin fullt lagliga kink avslöjad för familj och vänner.

Dom mest klassiska jag kommer på på rak arm är han med uppblåsbara badleksakerna (#179), och självklart fluffet (#316).

Sen finns ju forskaren (#194), mannen på ica (#352), husbilsgäddan (#253) som alla gillade att klä sig i stringtrosor, men det kan nästan betraktas som vanilj i sammanhanget.

Läser man dock alla loggar så finns en preferens där 99% av gäddorna är klart överens: kort kjol utan trosor.
Nekrofilkillen då som ville knulla ihjäl spädbarn. Sina egna barn dessutom. Den är svår att förklara för en oförstående omgivning.
Citera
2024-09-07, 08:20
Medlem
whataboutisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
#265 blev inte så långvarig i "Roslagslamm Ekonomisk förening". Han blev under fredagen bortplockad som styrelserepresentant (vet ej om han valde att lämna frivilligt eller om han uteslöts).
Även hans nya FB-sida är borta på nätet. Han skulle väl ha något event som rörde Roslagslamm nu i början av september? Undrar hur det blev med det?
Det glädjer mig att #265 inte lyckas kravla sig tillbaka till framträdande roller i olika sammanhang. Jag jublade när Fjällfastigheten i Lofsdalen såldes i våras eftersom han numera är paria där och inte får bedriva sina skoterkurser mm i området.
Han är en av de tveklöst drygaste mest avskyvärda gäddorna som Dumpen håvat in. Jag blir lika förbannad varje gång jag kollar hans konfrontationsvideo. Hur i helvete kan kvinnan fortsätta leva med honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in