2024-09-05, 17:15
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Finns ingen normal kille eller man som frågar en 13 åring om hon vill ha analsex. Om en 13 åring pratar sex med en vuxen på en chatt då förstår man att det här barnet har problem och man avslutar omedelbart chatten. Den här gäddan #475 tickar i alla boxar för en pedofil. Han är dessutom tränare för ett fotbollslag för barn. Att han är avvaktande i början tror jag beror på att han vill kunna visa på det om han åker fast.
https://dumpen.se/2024/09/04/anonym/

Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Det tror jag också! Jag tror dessutom att han först misstänkte att det inte var någon så ung, men när han började tro att det kanske faktiskt var så, då eskalerade han och visade sitt rätta jag.
Det kommer nog alltid att finnas intelligensbefriade personer i den här tråden som tror att man kan skapa en dragning till barn hos någon genom att chatta en stund.

Dessutom så skriver han efter mötet med Dumpen att han aldrig ska göra om det, och söka hjälp.
Han medger alltså själv att han har ett problem, som han skall söka hjälp för. Men inte ens det kan få dönickarna här att förstå att han har ett problem. #475

Det där är precis vad det handlar om. Den försiktiga hållningen i början funkar som en brasklapp ifall han åker dit. I själva verket vill han inget hellre än att knulla en fjortis. Till en början jobbar överlevnadsinstinkten och han går på defensiven. Sen luckras försvaret upp ju mer trovärdig fiskaren verkar. Och tillslut släpper varenda hämning. Då är det bara pung och prostata som snackar.
Citera
2024-09-05, 17:34
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Tack! Och vilken jävla film Jag hade endera satt Colten mot tinningen eller supit ner mig totalt efter att blivit avslöjad.

Citat:
Ursprungligen postat av whataboutism
Haha, ja! Och att ens komma på tanken att skicka en sådan film till den vuxna kvinna jag är i en relation med är för mig fullständigt otänkbart. Så jävulskt slemmigt osexigt och avtändande! Jävla sunkpeddo!
(#474 Forskaren)

Han forskar ju på elchocks-terapi och klinisk depression enligt LU's hemsida, kanske dags att testa på sig själv. Raka huvudet och in med en gummiplong i munnen!
Citera
2024-09-05, 18:33
Medlem
Forskaren åker på riktigt omkring och letar pedofilknullplatser ute på vischan som att det är Pokemon go. Legend
Citera
2024-09-05, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Napp #475. Göteborg. Vad arbetar han med?

"jobbar idag på A***l Sweden AB som IT ansvarig. Jag tar hand om all IT på siten, Beställning av IT utrustning, server installation och konfiguration, nätverks ..."
Citera
2024-09-05, 18:52
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Forskaren åker på riktigt omkring och letar pedofilknullplatser ute på vischan som att det är Pokemon go. Legend

Såklart. Måste ju hitta bra platser där det gåur ou kneulla.
Citera
2024-09-05, 19:06
Medlem
Kan någon skicka länk till telegramgruppen på PM till mig? Tack!
Citera
2024-09-05, 19:26
Medlem
#474 FiFaan vilken läskig typ. Helt traumatiserad av han meow:ande och knaollafilmen. Vilken attityd sen!
Nej, han åkte direkt in på topp 5 av de äckligaste av äckliga.
Citera
2024-09-05, 19:36
Medlem
Okejokejokej1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coandersson
Kan någon skicka länk till telegramgruppen på PM till mig? Tack!

Går du in på deras Instagram finns länk till deras telegramgrupp i bio; pphhss23
Citera
2024-09-05, 20:14
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Hoppas han blir av med jobbet. Rätt sjukt att han har en svensk tjej och bor hemma hos föräldrarna allihopa. Deghjärnan lägger pengarna på en skrutt-BMW från 2012 istället för att köpa en lägenhet. Man undrar vad det är för flodhäst han är ihop med?
Mycket möjligt att föräldrarna bor i hemlandet egentligen.
Citera
2024-09-05, 20:17
Medlem
RadioRunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy

Han bor där ensam, föräldrarna har inte bott i Sverige senaste 10 åren? men får socialbidrag?
Citera
2024-09-05, 20:26
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy

Just fan, det upplögget är nog vanligt bland ”flyktingarna”.
Citera
2024-09-05, 21:35
Moderator
Carlboms avatar
Dumpen skriver på Instagram att detta gäller #475:

https://www.bt.se/sport/ungdomsledare-hangs-ut-pastas-soka-sexuell-kontakt-med-barn/

Citat:
En ungdomsledare i en Sjuhäradsförening har stängts av sedan han hängts ut för att söka sexuell kontakt med en minderårig.
Det är en kritiserad sajt på nätet som publicerat chattar och videoklipp där ungdomsledaren påstås stämma träff med en 13-årig flicka.

Rätt hård inledning på betalartikeln ändå får man säga. Alla ord såsom som ”hängts ut”, ”påstås”, ”kritiserad sajt” är märkligt många i så liten text med tanke på att #475 finns på film och i chattar. De får det nästan att låta som om han är helt oskyldigt uthängd och utsatt för en komplott.

Att Borås Tidning ogillar Dumpens arbetssätt och existens kan man inte ta fel på i alla fall.

Hoppas Sara bekämpar den här elden med eld som hon brukar. Det är alltid bra sidounderhållning till konfrontationerna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in