2024-09-05, 19:52
Medlem
Och vadå fullt upp med mycket som händer. Vad är det som är så mycket i hennes liv? Har jag missat något? Hon ger bara kryptiska meddelanden som om hennes liv är kaos vilket förmodligen den inte är om de inte har gått isär, vilket lär aldrig hända.
Citera
2024-09-05, 19:59
Medlem
Idag fiyller den här tråden ett år! Grattis Hanna till att du har lyckats hålla liv i den i ett helt år, nu ser vi fram emot nästa år och hoppas att du kanske kan steppa upp lite och ta till dig något av det som kritiseras här. 😊
Citera
2024-09-05, 20:34
Medlem
Lilaovves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Idag fiyller den här tråden ett år! Grattis Hanna till att du har lyckats hålla liv i den i ett helt år, nu ser vi fram emot nästa år och hoppas att du kanske kan steppa upp lite och ta till dig något av det som kritiseras här. 😊
Nästan största tråden på Flashback… Om att vara den lataste mamman genom tiderna. Kan inte vara speciellt kul att läsa för inblandade. Jag stannar där…
Senast redigerad av Lilaovve 2024-09-05 kl. 20:37.
Citera
2024-09-05, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Jaha, nu måste dom flytta till större boende! Varför undrar man?? Dom bor ju i ett rum nu fast de har tre.
Som vanligt finns det ingen tanke bakom något de gör.

Skrattade rakt ut när jag läste det. HUR kan de BEHÖVA flytta till ett större boende?! De bor i en ganska rymlig trea med stort badrum och stor balkong, hiss och allt möjligt. Med ett barn. Vad behöver de? Använder de ens sitt andra sovrum??? Ska de ha tre bord att ställa ranson möbler i? Tre rum med ett ensamt bord i? Fem rum fyllda med skit de aldrig använder i garderober som inte går att öppna?

Jag väntar verkligen med SPÄNNING på katastrofen som kommer ske när de äntligen köper sitt alldeles egna hus.
Citera
2024-09-05, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Skrattade rakt ut när jag läste det. HUR kan de BEHÖVA flytta till ett större boende?! De bor i en ganska rymlig trea med stort badrum och stor balkong, hiss och allt möjligt. Med ett barn. Vad behöver de? Använder de ens sitt andra sovrum??? Ska de ha tre bord att ställa ranson möbler i? Tre rum med ett ensamt bord i? Fem rum fyllda med skit de aldrig använder i garderober som inte går att öppna?

Jag väntar verkligen med SPÄNNING på katastrofen som kommer ske när de äntligen köper sitt alldeles egna hus.

Hahaha här skrev jag lite snabbt i all min iver. Tre bord att ställa ranson möbler i = tre RUM att ställa random möbler i
Citera
2024-09-05, 21:25
Medlem
Får Hanna bidrag? När ska stackars Lars börja förskolan där hon äntligen kan få lite stimulans och utveckling? Antar att Hanna till varje pris vill fördröja det då personalen inom en vecka skulle göra en orosanmälan, nu från yrkespersoner som väger väldigt mycket tyngre än random främling.
Citera
2024-09-05, 21:29
Medlem
All skit från rusta och dollarstore får väl inte plats, därav behöver dom större.

Nä men jag tror lite att Hanna är rastlös. Det händer för lite i hennes liv så därför har hon väl kommit på nån anledning till att dom behöver flytta till större. Allt för att slippa jobba med sig själv och sina inre demoner.

Lite samma som att hon shoppar och shoppar.
Citera
2024-09-05, 21:33
Avslutad
Jag tror inte att det är så illa att förskolan ska anmäla. Hon får ju mat, sova, kläder osv.

De var ju i Göteborg, de kanske har varit på Livio för prat om ett syskon till Laura? Kanske är därför de "måste" flytta till större
Citera
2024-09-05, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Och vadå fullt upp med mycket som händer. Vad är det som är så mycket i hennes liv? Har jag missat något? Hon ger bara kryptiska meddelanden som om hennes liv är kaos vilket förmodligen den inte är om de inte har gått isär, vilket lär aldrig hända.

Eller hur? Hade varit så kul att veta vad allt detta ”kaos” är.
Citera
2024-09-05, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
All skit från rusta och dollarstore får väl inte plats, därav behöver dom större.

Nä men jag tror lite att Hanna är rastlös. Det händer för lite i hennes liv så därför har hon väl kommit på nån anledning till att dom behöver flytta till större. Allt för att slippa jobba med sig själv och sina inre demoner.

Lite samma som att hon shoppar och shoppar.

Håller med, det behöver hända något nytt i hennes liv, dessutom blir ju en flytt möjlighet till lite extra content ett tag. Tänk vad mycket nytt hon kommer behöva köpa för att fylla upp en större lägenhet! 😆😝
Citera
2024-09-05, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannisen90
Jag tror inte att det är så illa att förskolan ska anmäla. Hon får ju mat, sova, kläder osv.

De var ju i Göteborg, de kanske har varit på Livio för prat om ett syskon till Laura? Kanske är därför de "måste" flytta till större
Fast dom behöver ju inte flytta igår som hon sa för att dom planerar ett syskon. Tror mer att det handlar om att hon börjar bli rastlös och vill ha lite förändring!
Citera
2024-09-05, 21:48
Medlem
Ett helt inlägg om under din hud, men ingenting om att hon kanske ska låta bli att färga håret hemma och krabba 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in