2024-09-05, 17:31
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Han är en del av den borgerlighet som konstant stått på mångkulturalismens sida och aktivt varit bidragande till att förstöra Sverige.

Förutom det har han nästan aldrig haft rätt utrikespolitiskt. Ta bara exemplet hur han stöttade Obamas liberala linje gentemot Iran. Katastrofal politik som ligger bakom mycket av den oro vi ser i Mellanöstern idag.

Det är Dina åsikter om hans politiska linje; inte en förklaring till varför han nu väljer att avgå.
Citera
2024-09-05, 17:32
Medlem
Giant Squids avatar
Han festade en del med Federley back in the days.
Antar att det pågår seriös damage kontroll nu på kansliet och att Billström blivit fråntagen sina passerkort.

https://www.qx.se/wp-content/uploads/2002/10/20021001111110.jpg
Citera
2024-09-05, 17:34
Medlem
Behövs en utrikesminister? Till vadå i så fall. Sverige är bara en marionett till USA. Det är inte Billströms fel men han är bara en lakej. Bra att han försvinner.
Citera
2024-09-05, 17:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av aldrigihelvete
Det ryktas i maktens korridorer att herr Billström hade ett gott öga till en av livvakterna till Ulf Kristersson och även denna livvakt hade ett gott öga tillbaka.

Knappast något som har med avgången att göra, oavsett sanningshalt, eller hur?
Citera
2024-09-05, 17:41
Medlem
aldrigihelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro

Nej naturligtvis inte och inget jag heller påstår sen om det har något med avgången att göra tja vem vet vad som händer bakom kulisserna det vet inte jag och inte du heller.
Citera
2024-09-05, 17:43
Medlem
Eponumoss avatar
En liten fågel viskade i mitt öra för någon timme sedan att han inte alls ville gå, men fått kicken.
Citera
2024-09-05, 17:47
Medlem
Citat:
Han är en del av den borgerlighet som konstant stått på mångkulturalismens sida och aktivt varit bidragande till att förstöra Sverige.
Nja, han hävdade att volymen av invandrare bör minskas. Och fick spö för det av Öppna era plånböcker Fredrik Reinfeldt. Så han har, eller hade iaf, en mer realistisk syn på invandring.
Citera
2024-09-05, 17:49
Medlem
Citat:
Det ryktas i maktens korridorer att herr Billström hade ett gott öga till en av livvakterna till Ulf Kristersson och även denna livvakt hade ett gott öga tillbaka.

Källa?
Citera
2024-09-05, 17:56
Avslutad
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro

Citat:
Nej naturligtvis inte och inget jag heller påstår sen om det har något med avgången att göra tja vem vet vad som händer bakom kulisserna det vet inte jag och inte du heller.

Antingen har det med avgången att göra eller så har det inte det, båda sakerna kan inte vara sanna, ännu knäppare blir det när du skriver naturligtvis för att sedan ändå hävda att motsatsen är möjlig.

Nej det har inte med avgången att göra. Punkt slut.
Citera
2024-09-05, 17:57
Medlem
KoyaanisQatsiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
En liten fågel viskade i mitt öra för någon timme sedan att han inte alls ville gå, men fått kicken.

Intressant, hur pålitlig är denna fågel?
Citera
2024-09-05, 18:03
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Nja, han hävdade att volymen av invandrare bör minskas. Och fick spö för det av Öppna era plånböcker Fredrik Reinfeldt. Så han har, eller hade iaf, en mer realistisk syn på invandring.
Jag pratade om Carl Bildt
Citera
2024-09-05, 18:03
Medlem
Citat:
Han (Bildt, min red) är en del av den borgerlighet som konstant stått på mångkulturalismens sida och aktivt varit bidragande till att förstöra Sverige.

Förutom det har han nästan aldrig haft rätt utrikespolitiskt. Ta bara exemplet hur han stöttade Obamas liberala linje gentemot Iran. Katastrofal politik som ligger bakom mycket av den oro vi ser i Mellanöstern idag.

Någon värre överliggare och hela tiden handduksfrotterad av MSM än Bildt finnes icke, t o m Palme kommer därvid i bakvattnet i badkaret särskilt som Palmes skadeverkningar för Sverige naturligt nog växer med tiden.
Men det var Bildt och det numera svårt nedsupna vraket Westerberg som öppnade slussarna i början av 1990-talet (Sosse-Carlsson höll trots allt något igen dessförinnan) till Sverige som multietniskt föregångsland, med devisen som MSM tog till refräng "bättre mångfald än enfald"

Och nu är han igång igen, "Sommar"-pratar och vräker sig. Vad får vi höra härnäst om den misslyckade akademikern? Att kärestan Corezza blev utsatt för "felaktigheter" vid rösträkningen till EU-valet och att en retroaktiv undersökning av hur detta egentligen gick till måste komma till stånd?
Senast redigerad av Stallbackshjonet 2024-09-05 kl. 18:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in