2024-09-05, 15:05
Medlem
Någon som har lyckats få fram häktningsframställan?
Citera
2024-09-05, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Nej, det var i fredags. Det var en annan händelse i maj.

Finns det alltså helt nya bilder där hon ser glad och pigg och helskinnad ut?

Observera att hennes slöja skulle kunna dölja en skada på huvudet.
Citera
2024-09-05, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xiiter
Riktigt trist om det verkligen är CH, hon verkar vara en go tjej som försöker göra sin egen grej, driven och enormt duktig på det hon gör. Fick uppfattningen om att hennes man eller ja ex-man var en ganska normal muslimsk man som faktiskt försökte anpassa sig precis som CH. Dock så vet man ju hur släkt fungerar inom den religionen och det kan mycket väl ha att göra med att försöka "ta ner henne" på jorden igen, hon lyckas för bra för att vara kvinna och muslim helt enkelt.. Skumt ändå att det blossar upp nu när hon varit skild i typ över ett halvår. Som sagt synd, hon verkar vara en härlig tjej.

Ingen som bär slöja kan vara en riktigt härlig tjej.
Citera
2024-09-05, 16:01
Medlem
Citat:
Tillägger: Nu vet jag som sagt inte hur det fungerar med tidningarnas silhuetter av personer. Men i alla händelser jag följt genom åren har silhuetterna i tidningarna stämt med personen det handlar om. Det har alltså inte varit några lånade silhuetter från någon bildbank. Tänker jag på det och att Expressens silhuett visar en tjej i profil utan slöja och med uppsatt hår kan det inte handla om C.H. Enda anledningen jag tänker på om Expressen skulle ha lånat en bild utan slöja är att de inte vill visa att det rör sig om en tjej i slöja, de ville ha en ner neutral bild. Bilden i Aftonbladet skulle som sagt kunna vara C.H. i slöja, men kan även vara en tjej med långt hår.

Jag kanske hakar upp mig för mycket på dessa bilder. Men jag kommer inte ifrån alla händelser jag följt genom åren och att alla silhuetter alltså stämt överens med personen det handlar om.

Bra påpekande. CH visar sig ju aldrig utan slöja. Om Expressen visar en silhuettbild på en tjej utan slöja så kan det bara betyda en av två saker, 1) Det är inte Camilla, och 2) Det är Camilla, men Expressen vill inte outa henne genom att visa hennes slöja.
Citera
2024-09-05, 16:12
Medlem
Citat:
Det kanske inte är något att bry sig om, men jag tänkte på de silhuettbilder tidningarna använt sig av. På Aftonbladet och Expressen är det olika bilder. På Aftonbladet skulle det kunna vara C.H. i slöja. Men det skulle även kunna vara en tjej utan slöja och med långt hår. Expressens silhuettbild visar en tjej i profil utan slöja, där ser man uppsatt hår bak på huvudet. Ser verkligen inte ut som C.H. Fast den bilden ser inte riktigt autentisk ut. Vet inte riktigt hur tidningarna brukar göra med såna här bilder, om de alltid använder aktuell person eller om de har bilder de använder för olika händelser med.omika personer. Men jag har förstått att silhuettbilder är aktuella personer.

Silhuettbilderna är borta från både Expressen och Aftonbladet. Det tycker jag gör det mer sannolikt att influencern faktiskt är Camilla.
Citera
2024-09-05, 16:28
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Finns det alltså helt nya bilder där hon ser glad och pigg och helskinnad ut?

Observera att hennes slöja skulle kunna dölja en skada på huvudet.

Ja! Och det är inte bara hon själv som lagt ut bilder på henne, utan andra också när de gjort något samarbete tillsammans. Visserligen är det mestadels samma bilder. Men allt tyder på att bilderna är från samma dag de läggs ut. Det kommer bilder varje dag. Inte på en enda bild kan man läsa av något i hennes ansikte eller ögon att något har hänt. Hon ser väldigt pigg och fräsch och glad ut. Som vanligt med andra ord. Skulle man se ut så när något allvarligt har hänt?

Ja, visst. Det kan ju vara huvudet eller armarna eller benen eller bålen. Hon har ju heltäckande kläder. Men hennes ansiktsuttryck är som sagt glatt och piggt och har varit det hela veckan.
Citera
2024-09-05, 16:28
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Silhuettbilderna är borta från både Expressen och Aftonbladet. Det tycker jag gör det mer sannolikt att influencern faktiskt är Camilla.

Såg det också. Samtligt har nyheten krympt och fått mindre notis. Tror man tar bort detaljer ur bilderna då för att det inte får plats.
Citera
2024-09-05, 17:20
Medlem
micro113s avatar
Det skall vara Camilla Ham*d och läser man kommentarerna på Cluee News så påstå det att att förövaren är henne ex. mans lillebror. Om det bara skitsnack eller om det stämmer vet jag inte.
Citera
2024-09-05, 17:29
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det skall vara Camilla Ham*d och läser man kommentarerna på Cluee News så påstå det att att förövaren är henne ex. mans lillebror. Om det bara skitsnack eller om det stämmer vet jag inte.

Det är samma som redan är sagt här inne.
Citera
2024-09-05, 18:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ja! Och det är inte bara hon själv som lagt ut bilder på henne, utan andra också när de gjort något samarbete tillsammans. Visserligen är det mestadels samma bilder. Men allt tyder på att bilderna är från samma dag de läggs ut. Det kommer bilder varje dag. Inte på en enda bild kan man läsa av något i hennes ansikte eller ögon att något har hänt. Hon ser väldigt pigg och fräsch och glad ut. Som vanligt med andra ord. Skulle man se ut så när något allvarligt har hänt?

Ja, visst. Det kan ju vara huvudet eller armarna eller benen eller bålen. Hon har ju heltäckande kläder. Men hennes ansiktsuttryck är som sagt glatt och piggt och har varit det hela veckan.
När jag var inne på hennes insta var det bara gamla bilder. I storyn ligger bilder men där har hon kladdat på färg i ansiktet.
Så var hittar du alla nya?
Citera
2024-09-05, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
När jag var inne på hennes insta var det bara gamla bilder. I storyn ligger bilder men där har hon kladdat på färg i ansiktet.
Så var hittar du alla nya?

Älskar att vara så clueless att man tror ögonpatches är att man kletat på färg. Hon har som ansiktsmask fast under ögonen. Och ser verkligen ut att må toppen. Ingen svullnad eller något.
Citera
2024-09-05, 21:38
Medlem
Citat:

Fast misshandel behöver inte vara att hon blivit slagen på huvudet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in