2024-09-04, 10:38
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Vad betyder woke? Är det typ katolska kyrkan? Det pågår ju mycket pedofili inom den kristna konservativa kyrkan i tex USA. De är woke typ?

Woke är vänsterliberaler och liknande.
Tvärt emot katolska kyrkan.
Citera
2024-09-04, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grejsimojsa

Alltså hans kortfilmer är i rena rama varanteaternnivån. Här hade man kunnat knulla. Hoppas inte hans familj utsatte sig för att se det där, alltså man hade ju fan aldrig återhämtat sig.

Alltså vafan. Hur kan en vuxen människa vara så jäkla cringe. Jag gillar att dumpen klippt ihop alla klippen sådär fint. Fy fan vad han måste må piss över att de där klippen kommer finnas för allmän beskådan på internet för alla framtid. Han har ju inte ens stor kuk. Varför filmar han den?
Citera
2024-09-04, 12:27
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svaagdricka
474 är fortfarande med på Lunds Universitets hemsida. Brukar de inte rensa ganska omedelbart? Vill LU bli förknippade med detta?

Det är inte första gången peddosar härjar på Lunds Universitet https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/XwqEmE/fick-fangelse-for-barnporrbrott
Citera
2024-09-04, 12:37
Medlem
Hoppas ingen är dum nu att attackera övriga familjemedlemmar till dessa pedofiler. Tyvärr så drabbas alltid familjen för att det finns folk som är lika vidriga som pedofilerna och attackera övriga medlemmar.
Citera
2024-09-04, 12:48
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Hur går det för #435 (Professor Potatis)? Ska ha fått sparken från sitt jobb i Köpenhamn men verkar, åtminstone enligt folkbokföringen, bo kvar i sitt hem i Helsingborg. Har det gått åt helvete med frugan?

Frugan och han är ej registrerade som gifta längre men hon står skriven på samma adress.
Citera
2024-09-04, 12:49
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Exakt, då har vi samma.

Jag skulle vilja bjuda honom på en fika och plötligt säg att jag tänker kontakta hans fru. Fan va fint det skulle va.

Han hade börjat skaka och skifta i olika färger.
Citera
2024-09-04, 15:05
Avslutad
Här visar Jimmie Åkesson genomsnittslängden på gäddornas kukar...

https://www.google.com/search?sca_esv=c7a01837b1eb8e0f&sca_upv=1&sxsrf=AD LYWIJHljLEBfcOAU4XZDJ9TdZDGWZsMQ:1725455334885&q=d umpen+jimmie+%C3%A5kesson+%C3%A5siktskorridoren&ud m=2&fbs=AEQNm0A6bwEop21ehxKWq5cj-cHa-vXv7thR-saUpDlhwYy0RPjpeJ7gfwwgrb67vYS9zwEZTKFcGVmnbfgAJpJ _jLlotht1 bPZbF8DoVsuC4HvPzj2SCSKkih_PidNgI8MbdcLD1KyzGUbY_2 80w1w1VLzser8y3ISgBnGDpMgeo5K-_wZJ5GPMa1BoskKigKvZ NVwUA8W3&sa=X&ved=2ahUKEwiQ5L6CrqmIAxUzKBAIHe9IGho QtKgLegQIDhAB&biw=377&bih=731&dpr=1.91#vhid=qaP7vO 8YCyS3IM&vssid=mosaic

Bildkälla:

https://www.aftonbladet.se/ledare/a/93bvmq/asiktskorridoren-akesson-vill-att-sverige-blir-mer-som-dumpen
Senast redigerad av Inget.internet 2024-09-04 kl. 15:12.
Citera
2024-09-04, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Arlandagäddan #124 är skriven på samma adress som vid konfrontationen, alltjämt ensam. Har inte hört något om hur det gått för honom med jobbet, men han står gissningsvis utanför arbetslivet. En sjuåring var det i hans fall som skulle våldtas så han är absolut värd att dra upp en vända till.

Rebus på Arlandagäddan #124

Förnamn: Samma som Ragges kompis men med i på slutet istället för y.

Mellannamn: Samma som portugisen Ronaldos förnamn men utan sista bokstaven.

Mellannamn 2: Samma som Peter Forsbergs pappas förnamn.

Efternamn: Samma som hockeyproffset Elias född i Boden 2 december 1994.

Född: Dagen före Lene Marlin.

.

Tack Hassan. Jäklar vilken koll du har även om skribenten Inget.internet gör sitt bästa för att flåsa dig i nacken.
Citera
2024-09-04, 15:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Frugan och han är ej registrerade som gifta längre men hon står skriven på samma adress.
Det där ska man nog inte dra för stora växlar på. Att fixa ny bostad är inte gjort i en handvändning ens om man söker hyres. Av någon anledning får jag för mig att Fru Potatis inte kan tänka sig att flytta till en tvåa på Söder eller i Dalhem. Därav att adressen kvarstår. De har pengar men de är sannolikt uppbundna i boendet och han vill nog inte sälja. Inte nu, i den här marknaden. Så det blir vackert att vänta för henne. Hon bor säkert inte i huset med honom men hon är skriven där, av juridiska skäl. Hon hämtar säkert bara posten en gång i veckan. Skilsmässan hintar om att hon inte blev överlycklig av att maken hamnade på Dumpen och fick sparken.
Citera
2024-09-04, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Det där ska man nog inte dra för stora växlar på. Att fixa ny bostad är inte gjort i en handvändning ens om man söker hyres. Av någon anledning får jag för mig att Fru Potatis inte kan tänka sig att flytta till en tvåa på Söder eller i Dalhem. Därav att adressen kvarstår. De har pengar men de är sannolikt uppbundna i boendet och han vill nog inte sälja. Inte nu, i den här marknaden. Så det blir vackert att vänta för henne. Hon bor säkert inte i huset med honom men hon är skriven där, av juridiska skäl. Hon hämtar säkert bara posten en gång i veckan. Skilsmässan hintar om att hon inte blev överlycklig av att maken hamnade på Dumpen och fick sparken.

Trevligt att höra, just potatisprofessiorn hade ju massa polare som gick ut till hans försvar på hans facebook. Bra att hans fru åtminstone har vett.
Citera
2024-09-04, 17:34
Medlem
ascHacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Forskaren liknar en kändis men kan inte komma på vem

Benicio Del Toro tänker jag på och det vill man inte ge honom naturligtvis #474
Citera
2024-09-04, 18:19
Medlem
Han har 4 barn som skulle kunna få egna barn om några år. Tänk att han troligtvis sumpat den chansen att få se dem växa upp. Vilken osis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in