Citat:
Ursprungligen postat av
Jemi0052
Hade jag vart i dina skor hade jag nog försvunnit spårlöst så kan kronofogden och svenska bullshit domstolar gå och ta sig i röven med sina straff och skulder? Eller bosätta sig i ett land som inte lämnar ut folk till sverige som typ turkiet? Tackar för övrigt för alla smidiga btc köp jag gjort via dig back in the day!

Tack för ditt stöd! Idag är det andra dagen i Hovrätten, i morgon är förhoppningsvis sista gången jag sitter i en rättssal. Om några veckor så vet jag hur min närmaste framtid kommer att se ut.
För mig har alltid mitt namn, mitt eget varumärke, mina principer varit väldigt viktiga. Jag jobbar också som konsult och representerar då både min arbetsgivare och mig själv när jag jobba i uppdrag, ofta med stort ansvar och känsliga uppgifter. Jag har också familj och vänner i Sverige och vill vara fri att resa till och från Sverige. Att fly och gömma mig har aldrig varit en väg för mig.
Men det var inte bara jag som råkade ut för den första omgången revisioner i pilot-projektet hos Skatteverket. Jag vet att en av de andra tre försvann strax efter att han fått svaret "våra svar är inte bindande" från Skatteverket. Där någonstans fick han troligtvis nog och sket i allt och lämnade landet. För honom kanske det var ett alternativ, det får stå för honom. För mig har det aldrig varit ett alternativ.
Jag känner mig som en vinnare oavsett vad de ger mig för dom och påföljd eftersom jag genom alla processer i över 7 år mot Skatteverket har gjort rätt för mig och styrkt alla mina påståenden med underlag och bevis. Jag känner mig stolt över att fortfarande kunna stå för allt jag sagt och gjort. Ingen domstol eller myndighet kommer ändra på det. Jag litar fullt på min moraliska kompass och mina värderingar och är öppen för dialog med vem som helst, när som helst.