2024-09-04, 22:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ShonoZ
Israel skiter i vad Sverige säger...

Israel kanske struntar i Billström - men judiska centralrådet i Sverige gör det säkerligen inte...
Citera
2024-09-04, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knutas50
Håller med, en av de få i regeringen som gett ett stabilt, kompetent och seriöst intryck. Som han skriver som kräver läget väldigt mycket av en regering och dess centrala ministrar. Kanske känns uppgiften för tung, speciellt givet ”samarbetet” i en Tidö-regering som känns allt annat än kompetent, seriös och sammansvetsad. Dvs förutsättningar att bedriva vettig politik kommande år saknas. Inget för en duktig politiker som Billström att hänga kvar vid.

Driver du? Jag tycker han känns som ha. Har en potatis innanför pannbenet.

Retweetar en seriös politiker en sån här teckning (av sig själv?):

https://x.com/TobiasBillstrom/status/1233700503403536385?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1233700503403536385%7Ctwgr% 5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=about%3Asrcdoc
Citera
2024-09-04, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AndersStenberg
Israel kanske struntar i Billström - men judiska centralrådet i Sverige gör det säkerligen inte...

Du tror att Sverige kan påverka Israel i deras egna intressen? Lol. Har du något som stödjer det du säger?
Citera
2024-09-04, 22:41
Medlem
Libertarismuss avatar
Det handlar säkert om att Tobias hamnade i skymundan. Han ville naturligtvis vara den som reste till USA:s kongress och fick stående ovationer från ledamöterna i representanthuset och president Biden. Han ville ha en mer framträdande roll. Nu fick han inte det så då fick det vara.

Barnsligt? Ja, men politiker är barnsliga.
Citera
2024-09-04, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Driver du? Jag tycker han känns som ha. Har en potatis innanför pannbenet.

Retweetar en seriös politiker en sån här teckning (av sig själv?):

https://x.com/TobiasBillstrom/status/1233700503403536385?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1233700503403536385%7Ctwgr% 5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=about%3Asrcdoc

Självdistans kallas det, han driver med sig själv.
Citera
2024-09-04, 22:46
Medlem
Tror helt klart att han försöker undgå en skandal, kanske han är en av dem som köpt sex och förekommer på de där sexköparlistorna?
Citera
2024-09-04, 22:47
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Äntligen skulle Gert Fylking säga

Plötsligt händer det, skulle Gevalia antyda.
Citera
2024-09-04, 22:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Russofob
Det är bara rysshoror som du själv som anser att Sverige är "USA´s puppets i Ukraina".

Verklighetsförankrad ser jag mig själv som.
Sverige arbetar på order av USA. Vad får vi tillbaka? Psyksjuka krigsskadade snygga män som kommer hit o tar både land (skattefritt) och våra brudar?
Kristersson ser väl till att psykiatrin fungerar för jänkarna som kommer hit (skattefritt åter igen)

Heja heja!!

Du är en landsförrädare och farlig för det här landet.
Citera
2024-09-04, 22:51
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patch1
Tror helt klart att han försöker undgå en skandal, kanske han är en av dem som köpt sex och förekommer på de där sexköparlistorna?

Det var första tanken när jag hörde det på radion i eftermiddags.
Sen käbblar ju folk om något nytt uppdrag och det är väl klart att det finns ett näringsliv eller kanske någon myndighet där ute som hade velat ha Billström i sin ledning.
Kan det röra på sig i någon banks styrelse?
Någon av de svenska jättarna, typ Eriksson, Ikea, Boliden?
Någon större ideell organisation?
Citera
2024-09-04, 22:52
Bannlyst
Tycker vi här har en minsta gemensam nämnare som är ganska solklar.

Både Billström och Ulf är homosexuella, kan det vara nåt så rackligt att dom två har bytt kabanosser med varandra?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShonoZ
Verklighetsförankrad ser jag mig själv som.
Sverige arbetar på order av USA. Vad får vi tillbaka? Psyksjuka krigsskadade snygga män som kommer hit o tar både land (skattefritt) och våra brudar?
Kristersson ser väl till att psykiatrin fungerar för jänkarna som kommer hit (skattefritt åter igen)

Heja heja!!

Du är en landsförrädare och farlig för det här landet.

Nej, lilla rysshora. Sverige arbetar självfallet inte åt USA och det gjorde inte Billström heller.

Du är en cancersvulst i vårt land. Åk hem till ditt hemland.
Citera
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/dRvMrz/tobias-billstrom-lamnar-en-sur-doft-efter-sig

En bild säger mer än tusen ord eller vad man säger, uppenbart att det är något allvarligt fel på Uffes ledarstil och att han envisas med att ha kvar Strömmer fortfarande är även det konstigt. Slutsatsen man kan dra är att bara vill ha ja-sägare och nickedockor omkring sig.
Ja, korrekt. Bilden visar tydligt hur viktigt det är för Uffe att synas som stark och framgångsrik i media. Självfallet var det naturliga att de två utrikesministrarna träffades, det vill säga Antony Blinken och Tobias Billström, medan Uffe stannade hemma, eftersom han är trots allt statsminister, inte utrikesminister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in