Citat:
Ursprungligen postat av
Lolof
Camilla Hamid
Citat:
Ursprungligen postat av
ksee
Men hon har varit aktiv på instagram storys idag och hon ser oskadd ut
Citat:
Ursprungligen postat av
Flor-Ida
Det går att ställa in i förväg när ens insta-inlägg ska publiceras. Något som alla de större använder sig av. Ofta ställer man in inläggen för en vecka i taget. Så hennes story idag var säker filmad för flera dagar sedan.
Citat:
Ursprungligen postat av
glaciar
Om du hittat ett sätt att schemalägga Stories är jag mäkta imponerad. Poster och Reels, ja, men inte Stories.
Enlig flera andra på insta spelade Camilla plus gäster in tv i dag. Camilla ser strålande ut. Oskadd i ansiktet och ögonen lyser, hon ser riktigt pigg och lycklig ut.
Det tror jag knappast hon sett ut om hon blivit överfallen, attackerad och misshandlad i fredags.
Camilla har också publicerat ett inlägg där hon skriver ”i dag…” och sen refererar till programmet som spelades in.
Enda alternativet är väl om bilden på henne plus gäster togs vid ett tidigare tillfälle och de började spela in programmet i dag med bara gästerna och inte värdinnan Camilla.
…fast nä! Det spelades tydligen in hemma hos Zeina. På bilden där Camilla är med har hon samma kläder som hon har i stories under dagen. Tror vi kan utesluta Camilla även om mycket skulle stämma in på henne!
Eller är hon av riktigt tufft virke.
Edit: uttryckte mig otydligt: Zeina har alltså samma klänning på sig i stories under dagen som hon har på bilden där Camilla är med.