2024-08-31, 13:29
Medlem
Någon som vet vilket gymnasium Felix Olsson går på och vilket program? G2 nämndes ovan och jag vill minnas att det längre upp stått något om Nacka Praktiska. Vore bra om det kom ut till allmän kännedom.

Här är en Tiktok om Felix Olsson för de som är nyfikna.

https://vm.tiktok.com/ZGeTv8fVr/
Citera
2024-08-31, 13:49
Medlem
Fup?
Citera
2024-08-31, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn
Inte förvånad. Det var precis vad jag trodde skulle hända. Han får inte gå ut så kompisarna kommer till honom…

Man undrar ju om kompisarnas föräldrar vet var dom är på kvällarna. Jag själv hade aldrig låtit mina barn gå hem till en kille som tagit en annans liv.

Man undrar också hur snacket går hemma hos dom. Hur föräldrarna känner för sitt barn. Jag hade nog haft svårt att ens prata med min unge om hen tagit en annan människas liv.

Helat sanslöst att socialen låter honom bo hemma när det är så tydligt att föräldrarna inte kan ta hand om honom.
Citera
2024-09-01, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejtjenatjabba
Helat sanslöst att socialen låter honom bo hemma när det är så tydligt att föräldrarna inte kan ta hand om honom.

Värmdö kommun är vida känt för att inte vilja/tycka sig ha råd att ingripa när barn eller vuxna borde omhändertas på olika vis. Exempelvis mördarkompisen Leon knarkade när han var 12. Bor fortfarande hemma.
Senast redigerad av Gote33 2024-09-01 kl. 00:52.
Citera
2024-09-03, 19:45
Medlem
Rykten säger att han inte är kvar på G2 just nu.. slutat? Avstängd? Vart är han nu isåfall?
Citera
2024-09-04, 05:01
Medlem
Såg han Leon på McDonalds i Gustavsberg nyligen. Han verkade skoja med sina kompisar och de betedde sig som vilka ungdomar som helst, tror de var där på någon lunchrast och pratade om att de skulle tillbaka till skolan med någon buss.
Citera
2024-09-04, 10:03
Medlem
Fup?
Citera
2024-09-04, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Puffnpass
Fup?
https://www.krimfup.se/search/felix-isak-anders-olsson

Kostar dock en slant
Citera
2024-09-04, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puffnpass
Fup?

https://gofile.io/d/FHhjUQ

https://easyupload.io/m/4rrm9s

.
Senast redigerad av .kungen77 2024-09-04 kl. 16:22.
Citera
2024-09-05, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FerrisBeuller
Finns väl inte en potentiell arbetsgivare eller rekryterare som inte gör en bakgrundskontroll på Google. Alla namn kommer upp som inblandade i detta i enkla sökningar och de kommer att finnas kvar för framtiden. Träffarna på TikTok är ju än mer tillgängliga. Jag vill tro att detta kommer att hemsöka dem för alltid. Noa Rammo, Leon Jägstam och Felix Olsson spår jag ingen lysande framtid ur det perspektivet. Låt oss förstärka effekten genom att namnge dem i så många kanaler vi kan och så ofta vi kan.

Förstår hur du menar men finns så många privata som tycker synd om förövare och tänker att de ska omhuldra och förändra dem..! Inte klokt! Strängare straff! Utbilda socialtjänst och skola. De gör vad de kan och förmår. Är dessutom ibland utsatta för hot.. Mer pengar och in med kunskap! Sedan tror jag som du att om man är så unga som gärningsmännen och begår så hemska handlingar så är det ändå rätt kört för dem i framtiden! Men vill absolut inte ha dem ute i samhället som i detta fall i princip omedelbart!

Det jag fr a reagerar på är hur dessa två gärningsmän är uppfostrade att göra när ngt gått fel! Varför är de inte ångerfyllda och gråter i polisförhör? Varför "hjälper" föräldrarna genom att råda sina mördarbarn säga att de inte minns eller inte vill kommentera? Hoppas Värmdö kommun nu tar sitt ansvar och agerar! FÖR EN GÅNGS SKULL!
Senast redigerad av Gote33 2024-09-05 kl. 00:23.
Citera
2024-09-11, 14:16
Medlem
Kompisen Noa Rammo verkar ju vara största drängen. Finns det uppgifter på honom? Hoppas han har extrema skuldkänslor för vad som hänt. Han och hans två mördarpolare borde alltid ha ögon i nacken, karma har en tendens att slå till hårt.

Sjukt sorgligt det som hänt. RIP
Citera
2024-09-15, 18:37
Medlem
Olduvais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovsterr
Kompisen Noa Rammo verkar ju vara största drängen. Finns det uppgifter på honom? Hoppas han har extrema skuldkänslor för vad som hänt. Han och hans två mördarpolare borde alltid ha ögon i nacken, karma har en tendens att slå till hårt.

Sjukt sorgligt det som hänt. RIP
Alla där verkar ju ha varit stolpskott, men Noa är fan värst.
Senast redigerad av Olduvai 2024-09-15 kl. 18:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in