2024-09-04, 09:28
Medlem
Snyggt. Det är väl bara att dra in den amerikanska lösningen och införa metalldetektorer vid ingången.
Citera
2024-09-04, 09:28
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Låter ju som man var ute efter en speciell person i alla fall. Ingen annan sköts vad jag förstår.

En utsänd skytt riktat mot personen på beställning kanske? Från en hvb-ungdom kanske som det ofta varit.
De stämde sannolikt träff på toan...
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2024-09-04 kl. 09:31.
Citera
2024-09-04, 09:29
Medlem
Fortsätt med och sända coola tv serier som snabba cash och uppmuntra det patetiska gangster musik och de så kallade artisterna, det här exakt det resultat det ger. Svenska staten samt de som bestämmer i det här landet är totalt hjärndöda. Samtidigt åker svenska män fast på dumpen dagligen, och ni tycker det här är överskrida gräns.
Citera
2024-09-04, 09:30
Avslutad
Till alla som säger en gräns passerats.

Skedde redan 2011 på Bromma gymnasium ett mord på en skoltoalett.

(FB) Nio års fängelse för dödsskjutning på Bromma gymnasiet
Citera
2024-09-04, 09:30
Medlem
Melancholymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wahzar
När man kollar på bilden från SVT ser det ut att vara Trångsundsskolan.
https://www.arcona.se/produktomraden/utbildningsbyggnader/trangsundsskolan/

Vad jag vet med mig finns ingen annan skola i närheten, bodde i området tidigare.
Citera
2024-09-04, 09:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Sjukt att han överlevde om han blev skjuten på en toalett (eller hon?). Kan det varit två små gängkriminella varan en vådasköt den andra kanske?

Små och små, oftast är det ändå i övre tonåren och grovt kriminella.
Citera
2024-09-04, 09:31
Medlem
halaltarzans avatar
Vad blev han skjuten av då?
Citera
2024-09-04, 09:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SawfaNamdi1
Fortsätt med och sända coola tv serier som snabba cash och uppmuntra det patetiska gangster musik och de så kallade artisterna, det här exakt det resultat det ger. Svenska staten samt de som bestämmer i det här landet är totalt hjärndöda. Samtidigt åker svenska män fast på dumpen dagligen, och ni tycker det här är överskrida gräns.
glöm inte p3-guldgalan som promotar gangsterlivet å pride
Citera
2024-09-04, 09:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av allan78
Snyggt. Det är väl bara att dra in den amerikanska lösningen och införa metalldetektorer vid ingången.

Amerikansk lösning på ett kulturproblem från Amerika. Det ser bra ut i mina ögon om jag blundar med 3e ögat
Citera
2024-09-04, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SawfaNamdi1
Exakt så...barn lär sig mycket av filmer å tex vissa spel....
Citera
2024-09-04, 09:33
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Små och små, oftast är det ändå i övre tonåren och grovt kriminella.

Ja men detta var ju på en grundskola. Är väl från 7-15 år? Stackars barn (de övriga alltså som hörde skottet och blev jätterädda).
Citera
2024-09-04, 09:34
Medlem
Hamsterbolls avatar
Ingen elev på skolan som kan skriva lite mer? Ålder och kön på den skjutna? Hur många skott?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in