Citat:
Ursprungligen postat av
DenVildeSvensken
Ja som rubriken så logiskt säger: hur kommer det sig att så många proryska apologeter bor i väst men säger sig avsky vårt sätt att leva och menar att Ryssland är paradiset?
Varför flyttar de inte till Ryssland då? Det är ju en självklarhet att man drar dit man tycker att det är bäst politik och bäst värderingar?
Era tankar om det?
Du och alla Ukrainavurmare har blivit programmerade att kasta så mycket lögner och propaganda i ansiktet på folk.
Allt i den vänsterglobalustiska agendan!
Har man inga argument kvar skickar man iväg en "oneliner"...allt för att få sista ordet eller för att provocera!
ALLT som kan uppfattas som minsta positivt för Ryssland ska slås ner hårt och brutalt... och nu detta hittepå..
Att det skulle bo "många rysstroll" i väst är endast ytterligare en bland tusentals lögner ni hittar på.
Värst är att dumsvensken i synnerhet gått på mycket av det ni hittar på.
Man har lyckats gå med i Nato och Ryssland är helt plötsligt vår störste skurk..
Du frågar varför man inte flyttar till Ryssland.....
Jag är ingen Rysslandsvän, känner ingen där och när jag slipper dumsvenskar som dig, finns chans till ett drägligt liv här.
Jag vill bara ha en nyanserad vuxen diskussion utan massa ungar som skriker putler, rysstroll..
Din tråd bevisar ju bara hur lågt ni bedriver debatten.