2024-09-02, 20:34
Medlem
TweentyFives avatar
vet inte ens varför är hon känd
Citera
2024-09-02, 20:41
Medlem
cyberhawks avatar
Det här kan vara tråden med lägst kvalitet någonsin!
Citera
2024-09-02, 20:42
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Vad snackar du om?
Hon är konstant på uteserveringar och barer
Och räknas inte nattklubbar i Ibiza som att hänga på nattklubb?

Kollade på hennes video för ren underhållning och nu passar det för henne att säga att det är tragiskt att hänga på Stureplan och uteserveringarna där?

Typiskt kvinnor.
Ena året är de stamkunder, det andra året när de "hittat" sig själva och skaffat lite erfarenhet så ska de ut och döma andra hur mycket som helst.
Samtidigt som de precis klagat själva på hur de inte tycker om att bli dömda av andra.

Jag undrar också hur det rimmar med att hon jobbade så mycket, när hon säger i videon att de var ute och festade hela tiden.
Det är tragiskt att hänga på Stureplan och uteserveringarna där
Citera
2024-09-02, 20:49
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Vad snackar du om?

läs gärna inläggen du kommenterar innan du slänger ur dig något korkat:
Hon har familjens restauranger och andra utvalda ställen att röra sig fritt på. Utomlands är det naturligtvis annorlunda!
Citera
2024-09-02, 20:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Det är tragiskt att hänga på Stureplan och uteserveringarna där

Lika tragiskt som vilken uteservering som helst.

Fungerar liksom inte att komma nu i efterhand och spela allan ballan när man hängt där i 10 år som hon gjort.
Citera
2024-09-02, 21:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
läs gärna inläggen du kommenterar innan du slänger ur dig något korkat:
Hon har familjens restauranger och andra utvalda ställen att röra sig fritt på. Utomlands är det naturligtvis annorlunda!

Vad är det som är annorlunda när det var hennes levnadssätt som diskuterades.

Jag såg den senaste videon och det är lika kul att fortfarande höra hur hon pratar om sitt ex.
"När jag gjorde SI för honom så blev det SÅ."
Fan gå vidare.

Det märks att hon inte har gått vidare, och hon blir ännu mer påmind kring hur mycket hon saknar då han har allt hon inte har.

Hon kan knarka och knulla hur mycket hon vill i Ibiza, det kommer inte göra henne lyckligare.
Citera
2024-09-02, 21:04
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Vad är det som är annorlunda när det var hennes levnadssätt som diskuterades.

Jag såg den senaste videon och det är lika kul att fortfarande höra hur hon pratar om sitt ex.
"När jag gjorde SI för honom så blev det SÅ."
Fan gå vidare.

Det märks att hon inte har gått vidare, och hon blir ännu mer påmind kring hur mycket hon saknar då han har allt hon inte har.

Hon kan knarka och knulla hur mycket hon vill i Ibiza, det kommer inte göra henne lyckligare.

Du kritiserade en som sa att hon festade utomlands med att rätta hen att hon visst festar utomlands.
Citera
2024-09-02, 21:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cyberhawk
Du kritiserade en som sa att hon festade utomlands med att rätta hen att hon visst festar utomlands.

Snart rapporterar jag dig för trams.
Personen skrev "Bianca går inte "på krogen eller klubb längre", det har hon slutat med för flera år sedan. "
Käft nu.
Citera
2024-09-02, 21:13
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Snart rapporterar jag dig för trams.
Personen skrev "Bianca går inte "på krogen eller klubb längre", det har hon slutat med för flera år sedan. "
Käft nu.

Personen skrev:

Du skrev:

Käft nu.
Citera
2024-09-02, 21:20
Medlem
526s avatar
Citat:
Lika tragiskt som vilken uteservering som helst.

Fungerar liksom inte att komma nu i efterhand och spela allan ballan när man hängt där i 10 år som hon gjort.
Jag har hängt där men slutande med det för länge sen. Så det går visst för sig att spela allanballan.
Citera
2024-09-02, 21:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Jag har hängt där men slutande med det för länge sen. Så det går visst för sig att spela allanballan.

Varför det? Hur kan man döma någon negativt för att den sitter på en uteservering vs att knarka ner sig i en nakenklänning till kl 07 på morgonen på en klubb i Ibiza?
Citera
2024-09-02, 21:43
Medlem
526s avatar
Citat:
Varför det? Hur kan man döma någon negativt för att den sitter på en uteservering vs att knarka ner sig i en nakenklänning till kl 07 på morgonen på en klubb i Ibiza?
07 är lite amatörigt för att vara Ibiza. Stureplan är wannabe ho-mo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in