Citat:
Ursprungligen postat av
ingetbranick
Vad sägs om att åtminstone läsa på lite innan du kommenterar? Mannen var bosatt i Dubai, arbetade som kock och var på tillfälligt besök i London. Inte tal om något socialbidrag, alltså.
Frågan uppstår väl utifrån Iraks försvarsminister och att Mussie inte hade registrerat sig som utvandrad och fortfarande, sedan 14,5 år, står skriven på en hyresrätt i södra Storstockholm. Allmännyttans bostäder är till för att användas. Fråga Lena Olin...
Bodde han i Dubai på heltid eller delade han tiden mellan Dubai och Stockholm?