2024-09-01, 11:07
Medlem
-Pelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Mördarna i dessa två fall är också kulörta
aha, därför man hör så lite om det
blir error i mainstreammedia - vad gör vi nu-
Citera
2024-09-01, 12:08
Medlem
Det jävliga är att festivalen i Notting Hill, sågs som lyckad och fredsfull av Londons muslimske borgmästare, medan the Riots I början av augusti, där ingen dog, sågs som våldsamma. Dubbelmoralen är där för alla att se.
Two tier policing.
Citera
2024-09-01, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Det sjuka är ju att man inte ens vet vad som hänt?

Han bara hittades medvetslös utanför en restaurang. Hur kan detta "slagsmål" eller "attack" skett helt utan vittnen?
Märkligt att man inte vet vad som hänt med tanke på att England har CCTV i varje hörn o skrymsle eller är det så att man från Londons håll vill skydda den som utfört det?
Citera
2024-09-01, 12:26
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaBella
Jag förstår inte hur de kan ha festivalen år efter år. Där samlas allt skit som finns i London. Inget trevligt ställe att vara på under dagarna festivalen är. Otroligt mycket påtända människor och folk som pissar överallt. Skitigt! Och absolut inget för barn.
Fattar inte heller varför de har festivalen. Varit där en gång och aldrig mer. Stor risk att bli utsatt för något. Kände mig inte bekväm alls när jag var där.
Citera
2024-09-01, 12:48
Medlem
Kungsgardens avatar
Är det han som står skriven i Farsta?

Tragiskt.
Citera
2024-09-01, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungsgarden
Är det han som står skriven i Farsta?

Tragiskt.
Stämmer, jätte tråkigt verkligen.
Citera
2024-09-01, 14:29
Medlem
Kungsgardens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulaniggo
Stämmer, jätte tråkigt verkligen.

Förstår inte varför folk säger att han saknar anknytning till Sverige om hans partner bor, och han själv är skriven, i landet.
Citera
2024-09-01, 16:53
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Det sjuka är ju att man inte ens vet vad som hänt?

Han bara hittades medvetslös utanför en restaurang. Hur kan detta "slagsmål" eller "attack" skett helt utan vittnen?
Det finns vittnen bland annat de som försökte hjälpa Mussie som polisen vädjar om komma i kontakt med. Hur de försökte hjälpa har jag inte läst någonstans, kanske när han låg på gatan och inte själva händelsen.
Citera
2024-09-01, 16:59
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Ska vara kocken Mussie Imnetu.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-13791899/chef-worked-gordon-ramsay-marcus-wareing-fighting-life-notting-hill-carnival-attack-man-arrested-att empted-murder.html

Vi har alltså en blatte som har dödats av en annan blatte i ett annat land.

Okej.

Vad är nyhetsvärdet?
Att vi svenskar slapp betala ett extra socialbidrag varje månad?
Citera
2024-09-01, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Det finns vittnen bland annat de som försökte hjälpa Mussie som polisen vädjar om komma i kontakt med. Hur de försökte hjälpa har jag inte läst någonstans, kanske när han låg på gatan och inte själva händelsen.
Det lär nog träda fram vittnen och updates kring vad som skett lär komma de närmaste dagarna skulle jag tro
Citera
2024-09-01, 18:38
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smulaniggo
Det lär nog träda fram vittnen och updates kring vad som skett lär komma de närmaste dagarna skulle jag tro
Hoppas det.
Citera
2024-09-01, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Hoppas det.
Borde finnas gott om CCTV material dessutom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto