Det jävliga är att festivalen i Notting Hill, sågs som lyckad och fredsfull av Londons muslimske borgmästare, medan the Riots I början av augusti, där ingen dog, sågs som våldsamma. Dubbelmoralen är där för alla att se.
Two tier policing.
Det sjuka är ju att man inte ens vet vad som hänt?
Han bara hittades medvetslös utanför en restaurang. Hur kan detta "slagsmål" eller "attack" skett helt utan vittnen?
Märkligt att man inte vet vad som hänt med tanke på att England har CCTV i varje hörn o skrymsle eller är det så att man från Londons håll vill skydda den som utfört det?
Jag förstår inte hur de kan ha festivalen år efter år. Där samlas allt skit som finns i London. Inget trevligt ställe att vara på under dagarna festivalen är. Otroligt mycket påtända människor och folk som pissar överallt. Skitigt! Och absolut inget för barn.
Fattar inte heller varför de har festivalen. Varit där en gång och aldrig mer. Stor risk att bli utsatt för något. Kände mig inte bekväm alls när jag var där.
Det sjuka är ju att man inte ens vet vad som hänt?
Han bara hittades medvetslös utanför en restaurang. Hur kan detta "slagsmål" eller "attack" skett helt utan vittnen?
Det finns vittnen bland annat de som försökte hjälpa Mussie som polisen vädjar om komma i kontakt med. Hur de försökte hjälpa har jag inte läst någonstans, kanske när han låg på gatan och inte själva händelsen.
Det finns vittnen bland annat de som försökte hjälpa Mussie som polisen vädjar om komma i kontakt med. Hur de försökte hjälpa har jag inte läst någonstans, kanske när han låg på gatan och inte själva händelsen.
Det lär nog träda fram vittnen och updates kring vad som skett lär komma de närmaste dagarna skulle jag tro