2024-08-31, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Hon kommer göra det mot oss alla som har försvarat Millan75 och anklagar henne varför hon är på tapeten i kväll

Ja så verkar det vara. Tur att det kommer fram i ljuset att det är hon och endast hon som verkar helt besatt av henne. Inte omöjligt som du säger att hon har någon märklig avundsjuka mot henne. Nu har hon ju dessutom erkänt, med ironi (hon kommer svara det, just watch,) för att förklä det du sett🤭
2024-08-31, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Ja så verkar det vara. Tur att det kommer fram i ljuset att det är hon och endast hon som verkar helt besatt av henne. Inte omöjligt som du säger att hon har någon märklig avundsjuka mot henne. Nu har hon ju dessutom erkänt, med ironi (hon kommer svara det, just watch,) för att förklä det du sett🤭
Men ALLA vill väl vara Millan???? Eller åtminstonde ha en Millan i sitt liv !! Tyvärr har inte jag samma tur som er 😇

”Jeanette”❤️Millan
Senast redigerad av HungerCut 2024-08-31 kl. 22:54.
2024-08-31, 22:56
Medlem
Vill be om ursäkt till er alla här i kväll som har fjölt denna pajkastning under eftermiddagen/ kvällen!!

Är ej syftet med denna tråd utan man ska hålla sig till ämnet .

Men när en enskild indvid i detta fall Millan75 har blivit utsatt för vad vi andra anser är mobbning så måste vi säga ifrån

Då personen inte är inne och kan försvara sig ett dugg och även om hon var det och gjorde det så skulle den andra personen vara där som en spottkobra direkt

För vet inte hur många ggr Millan75 har förklarat varför det ibland blir fel i hennes texter mm och att det är pga hennes dyslexi

Så accepteras inte det utan hånas och trycks ner .
Jag kan inte se någon stans att Millan75 utmärker sig att skriva mer nedlåtande mot N som den andra personen påstår än oss andra

Har försökt gått igenom konversationer för att försöka förstå men kan inte hitta

Det finns dom som skriver betydligt mkt värre och tar fram mkt värre saker genom länkar osv än vad Millan75 har gjort

Men ändå är det hon man har sett ut som svarta fåret här inne .

Sen att vi är en grupp som kanske inte alltid säger så snälla saker till just denna person är pga personens attityd mot visa

Och vår grupp som hon kallar det hamnar ofta i hennes klor och ger oss alla en känga

Och jag står för att jag tycker att det är konstigt att personen får vara kvar här pga av sin attityd men andra stängs av direkt .

Det var allt jag ville säga.

Så kan inte förstå detta
Senast redigerad av Molgan098 2024-08-31 kl. 23:26.
2024-08-31, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Men ALLA vill väl vara Millan???? Eller åtminstonde ha en Millan i sitt liv !! Tyvärr har inte jag samma tur som er 😇

”Jeanette”❤️Millan

Förklarar du för Molgan hur man ska tolka min text?😳😳😳
(Till Twistan alltså, blev till mig själv)
Senast redigerad av HungerCut 2024-08-31 kl. 23:01.
2024-08-31, 22:59
Medlem
Citat:
Vill be om ursäkt till er alla här i kväll som har fjölt denna pajkastning under eftermiddagen/ kvällen!!

Du behöver verkligen inte be om ursäkt🫶
Den som borde göra det har inte
vett nog att göra det.
2024-08-31, 23:03
Medlem
Citat:
vett nog att göra det.
Näää fan, är ju typ 4 mot 1 där jag är 1 , då behöver man inte be om ursäkt 🤣
Tror inte du kommer göra det heller även om Molgan gjorde det !!
Men ”stort” av Molgan ändå 👍
Senast redigerad av HungerCut 2024-08-31 kl. 23:26.
2024-08-31, 23:22
Medlem
Citat:

Men när en enskild indvid i detta fall Millan75 har blivit utsatt för vad vi andra anser är mobbning så måste vi säga ifrån

Då personen inte är inne och kan försvara sig ett dugg och även om hon var det och gjorde det så skulle den andra personen vara där som en spottkobra direkt

För vet inte hur många ggr Millan75 har förklarat varför det ibland blir fel i hennes texter mm och att det är pga hennes dyslexi

Jag kan inte se någon stans att Millan75 utmärker sig att skriva mer nedlåtande mot N som den andra personen påstår än oss andra

Har försökt gått igenom konversationer för att försöka förstå men kan inte hitta

Det finns dom som skriver betydligt mkt värre och tar fram mkt värre saker genom länkar osv än vad Millan75 har gjort

Sen att vi är en grupp som kanske inte alltid säger så snälla saker till just denna person är pga personens attityd mot visa

Och vår grupp som hon kallar det hamnar ofta i hennes klor och ger oss alla en känga

Och jag står för att jag tycker att personen får vara kvar här pga av sin attityd men andra stängs av direkt .

Så kan inte förstå detta
så klockren text. Kan bara hålla med I allt som sägs

Hoppas få ett slut på detta nu ! El att man tar bort konversationer .

För stackars Millan75 när hon ser allt detta och förstår ingenting vad fan det är som har hänt Hoppas hon ser att vi är en grupp som backar upp henne
2024-08-31, 23:28
Medlem
Citat:

Och jag står för att jag tycker att det är konstigt att personen får vara kvar här pga av sin attityd men andra stängs av direkt .

Så kan inte förstå detta

Håller med dig, förstår inte heller
hur vissa kan säga vad som och ändå
vara kvar🤷‍♀️
2024-08-31, 23:29
Medlem
Citat:
vett nog att göra det.
Tack 🫶 Vet inte vad som blev fel . Hela texten jag skrev delades på så fick börja om så nu ligger hela ute ! Ber inte om ursäkt till personen utan dom söm följt kvällens bravader ja du får läsa 👍🙏💕
2024-08-31, 23:34
Medlem
Citat:
Håller med dig, förstår inte heller
hur vissa kan säga vad som och ändå
vara kvar🤷‍♀️
Nä verkligen inte då det har pågått under en så lång tid ! Andra blir avstängda för mindre . Kanske är så att vissa kör även härskarteknik till högre makter så att säga så hens kommentarer kommer igenom för att få denna tråd levande
2024-09-01, 00:18
Medlem
Citat:
Nä verkligen inte då det har pågått under en så lång tid ! Andra blir avstängda för mindre . Kanske är så att vissa kör även härskarteknik till högre makter så att säga så hens kommentarer kommer igenom för att få denna tråd levande

Vet att en kommentar som du skrev på som personen gjorde gällande mig (som blev anmäld) försvann. Troligtvis fick personen en varning gällande den kommentaren då den är borta. Får väl bara hoppas personen blir avstängd tillslut & fortsätter göra snedsteg som anmäls.
2024-09-01, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Vet att en kommentar som du skrev på som personen gjorde gällande mig (som blev anmäld) försvann. Troligtvis fick personen en varning gällande den kommentaren då den är borta. Får väl bara hoppas personen blir avstängd tillslut & fortsätter göra snedsteg som anmäls.
Ja jag hoppas verkligen det ! Får så ont i magen av detta då det inte är okej någonstans att just i kväll ge sig på åter igen en enskild indvid som inte kan försvara sig ett skit 🥺🤔
Är så trött på att du ,jag, DonotGetTwisted Artmovie är i hennes jäkla lejongap hela tiden
Så fort inte svaren passar hennes belåtenhet och sen inte vill ta in det vi skriver

Utan börja hitta på saker vi ej har sagt el skrivit försöker med någon omvändpsykologi

Och tro att vi ska ta på oss skulden för något hon har skapat endast hon

Vill inte vara Millan i morgon som ska behöva läsa allt skit denna människa försöker med mot henne el hittar på
Senast redigerad av Molgan098 2024-09-01 kl. 00:30.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in