2024-08-31, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Måste klia enormt i fingrarna att inte va omtyckt 🤪

Ja det ser vi på att hon svarar på allt och alla, tydligt för alla utom henne själv!
🫣måste vara jobbigt

Tillägg: Förvirringen total nu svarar hon mig och påstår jag citerar aptitdödaren. En gång i början av misstag🫣när jag inte visste hur man skriver här 🙄stackarn börjar få det jobbigt, pratar med sig själv, för jag har inte skrivit till henne
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-31 kl. 22:22.
2024-08-31, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Visst är det så, ingen insikt alls.
Ingen ide då denna människa drivs av att sätta sig över andra helst någon de kommer åt, det är så narcissister gör. Vi förstår din reaktion. Att hon inte fattar är bortkastat. En människa utan empati förstår inte och bryr sig inte vad andra känner. För henne är det bara "me, myself and I" som gäller.
Alla borde vara som du, vilken underbar värld vi hade levt i då…som en sagovärld helt enkelt !! Hoppas 🙏

”Jeanette”
2024-08-31, 22:12
Medlem
Citat:
Ja det ser vi på att hon svarar på allt och alla, tydligt för alla utom henne själv!
🫣måste vara jobbigt
Har full koll, inga problem alls har ju bara ett konto. Är så många (!) som citerar mig eller skriver om mig så då vill man ju svara när man ändå är inne på sidan 😀
Såvida ni inte skriver om personen igen som det syftas på när jag var avstängd 😉
Senast redigerad av HungerCut 2024-08-31 kl. 22:14.
2024-08-31, 22:12
Medlem
Citat:
Visst är det så, ingen insikt alls.
Ingen ide då denna människa drivs av att sätta sig över andra helst någon de kommer åt, det är så narcissister gör. Vi förstår din reaktion. Att hon inte fattar är bortkastat. En människa utan empati förstår inte och bryr sig inte vad andra känner. För henne är det bara "me, myself and I" som gäller.
Nä märker det är onödig tid som går åt att bli så irriterad på någon som inte tycks förstå vad vi säger el menar utan spelar enbart dum

Och det jag tycker är ännu märkligare ,är att personen tycks få hålla på hur mkt som helst utan att bli avstängd vet 2 st som blivit det sen jag kom hit pga 1 kommentar

Men här tycks personangrepp vara okej när det kommer till denna person 🤔
2024-08-31, 22:16
Medlem
Det kanske är dags att anmäla gaslightaren för att falska påstånde och rykten om konton här?
Perfekt att hon skriver under med sitt "namn"
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-31 kl. 22:33.
2024-08-31, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Missförstår jag dig eller syftar du på mig? Har jag attackerat någon?
Nej du har inte attackerat någon , utan jag citera till det Aragon467 skrev var tvungen att logga ut ett tag då jag tycker tråden har spårat ut alldeles och man har just nu sett ut en syndabock för sina egna problem och denna syndabock är Millan75 som har hamnat i hennes lejon gap .

Och ser att personen är paranoid igen och får för sej att det finns fler konton oxå !!!!
Senast redigerad av Molgan098 2024-08-31 kl. 22:41.
2024-08-31, 22:18
Medlem
Citat:
Det kanske är dags att anmäla gaslightaren för att falska påstånde och rykten om konton här?
Prova, varför inte? Är väl inget du behöver ha stöd i? Kanske går att skicka med alla dina skärmdumpar också 😇
2024-08-31, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Nej du har inte attackerat någon , utan jag citera till det Aragon467 skrev var tvungen att logga ut ett tag då jag tycker tråden har spårat ut alldeles och man har just nu sett ut en syndabock för sina egna problem och denna syndabock är Millan75 som har hamnat i henne lejon gap .

Och ser att personen är paranoid igen och får för sej att det finns fler konton oxå !!!!

Japp och nu pratar hon med mig igen och insinuerar att jag är flera så som hon gjort och gör mot andra.
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-31 kl. 22:27.
2024-08-31, 22:29
Medlem
Citat:
Japp och nu pratar hon med mig igen och påstår jag är flera så som hon gjort och gör mot andra.
Nix, det har jag inte påstått (som du skrev först och ändrade till insinueradesom jag inte heller gjorde) överhuvudtaget 😳 Skrev att JAG bara har ett konto och tycker inte det är jobbigt alls när du trodde det var jobbigt för mig 👍
Som jag skrev: full koll !!

”Jeanette”
Senast redigerad av HungerCut 2024-08-31 kl. 22:35.
2024-08-31, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Hahaha inte nu igen….jag skrev att JAG har bara ett konto som svar på att jag inte tycker det är jobbigt att svara på alla inlägg som handlar om mig eller är till mig 🤣
Får hoppas att Millan förstår varför hon är på tapeten denna gång när hon loggar in igen 😉
Börja undra om du är avundsjuk på henne av något slag då det är du som har tagit upp hennes namn iprincip hela kvällen och påstår saker som ej är sanna över huvudtaget!!

Så det är enbart din förtjänst att hon är på tapeten ingen annan utan bara din !!!!
2024-08-31, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Börja undra om du är avundsjuk på henne av något slag då det är du som har tagit upp hennes namn iprincip hela kvällen och påstår saker som ej är sanna över huvudtaget!!

Så det är enbart din förtjänst att hon är på tapeten ingen annan utan bara din !!!!
Ja jo jätteavundsjuk !!
Så nu var det avklarat snabbt och lätt och du behöver inte undra mer 👍
2024-08-31, 22:38
Medlem
Citat:
Japp och nu pratar hon med mig igen och insinuerar att jag är flera så som hon gjort och gör mot andra.
Hon kommer göra det mot oss alla som har försvarat Millan75 och anklagar henne varför hon är på tapeten i kväll

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in