Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
Verkar vara flera som inte verkar tala speciellt positivt om henne, och när så många i ens omgivning säger samma sak är det något som inte stämmer. Det kan inte vara alla andras fel eller att de hittar på hela tiden, det köper ingen.
Det verkar vara ett återkommande inslag i hennes beteende att omedelbart slå ifrån sig. Märkligt.
Om Jullan som du skriver har skickat informationen med prints från iPaden, är det hon som har gjort det möjligt att den överhuvudtaget kunnat komma fram, det får helt stå för henne.
Sen kan man ifrågasätta hur sanningsenlig den delade informationen är och vad mer än bara prints hon kan ha tagit fram. Det vore inte så bra om den delade informationen från start visar sig vara felaktig eller om vissa saker har uteslutits, och då menar jag under hela cirkusen.
Därför tror jag att det kan vara intressant att slänga ett extra öga på den information som har framkommit sedan start, när den framkom, och jämföra den med annan delad information. Tror man kan finna en hel del intressant.
Det har redan diskuterats varför Julia gjorde som hon gjorde, hon älskade ju fortfarande chrippa när han åkte i häktet, inte konstigt alls att hon ville ge en bild av honom som oskyldig och ge information till drevet i ett försök att stoppa det från att gå till åtal.
Hon blev ju jätte glad när han kom ut och den blev tillsammans igen.
Och Anjos videos är ju inte Julias fel.
Drevet är inte Julias fel.
Jag vill minnas att du är väldigt mycket för att ta eget ansvar för sina handlingar.
Bara för Anjo får information antingen direkt ifrån Julia eller ifrån Jocke som fått det ifrån Julia, då är det 100% Anjos egna ansvar att han beslutade att göra massor med videos fulla med lögner som han inte kunde bevisa.
Bara för att man får information måste man inte starta ett drev, det är ett beslut man tar, ett beslut förtals gänget tog, ett beslut dem själva får ta ansvar för och inte skylla på någon annan.