2024-08-31, 01:59
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag menar överlag med vad som postats och yttrats från både Kräftan och L.
Kräftan har väl inte sagt de finaste orden om Jullan precis.
Jag kan ha fel att hans kanske sagt fina ord om henne och hyllat henne till skyarna.

Jag funderar varför Jullan säger att Anjo inte hade kunnat göra en endaste video utan henne? Vad menar hon med det? Hade inte han fixat allt på egen hand? Eller har jag missat något?

Låter märkligt att framställa sig själv som den som alla är beroende av för att information ska ens kunna komma fram.
Chrippa har pratat negativt om Julia när Julia gav information till förtals gänget och pratade skit i Anjos video.
Men nu var det längesen jag hörde chrippa prata negativt om Julia, dem försöker väl få det att funka för lilla C.
Varför tror du Chrippa slänger Julia under bussen när det är Anjo och Angelica som pratat negativt om henne dem senaste månaderna?

Många av bilderna på konversationen som Anjo visade kom ju ifrån Julia som hade lilla C padda. Anjo byggde ju sina första videos enbart baserat på den informationen.
Citera
2024-08-31, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Tror du karlafan tror att han kan leva loppan nu och ha det gott för att han sen ska söka om skuldsanering och bli skuldfri på fem år?

Han kommer att vara sextio år när han är klar med en skuldsanering. Först måste han ju betala på sina skulder i en massa år, kring tio år för att visa att han verkligen har försökt innan det är någon idé att söka. Sen tio års avbetalning och sen fem års markering i registret. Och då är han sextio år. Och har sju år kvar att arbetal

För jag tror inte att hans kanal kommer att gå så bra. De barn som tittar på honom växer om Chrippa rätt snart och sen kommer det inte nya följare till honom. Det finns nya fräscha kreatörer redan nu.

Nej, det tror jag inte.
Jag tror inte att göra rätt för sig finns i hans planering. Alls.
Citera
2024-08-31, 02:24
Medlem
Citat:
Det är en del av allt. Det var tidigare.
Nu har hon sagt själv att Anjo inte överhuvudtaget hade kunnat göra en endast vide utan henne. Inte ordagrant.

Varför uttrycker man sig på ett sådant vis?

Hon vill väl ta åt sig ”äran”.
Citera
2024-08-31, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Hon vill väl ta åt sig ”äran”.
ja tror flashback ska ta äran. för de anjo sa fanns här först faktiskt å de va ju trådsanningar så ja tror de e förtal. chrippa älskar Julia på ett sätt fortfarande å hon han ju de har ju chloe tillsammans å de e ett speciellt band som man inte kan bryta. julia ville väl va snäll å hjälpa alla å chrippa men de blev de fel sen men hon e ju snäll de e hon
Citera
2024-08-31, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Mår du bra?
ja men e sur för alla hela tiden e dumma mot julia för de tror på skvaller. om du visste hur angelica e så skulle du oxå va de. angelica sa till mej att hon hatar anjo å skulle sätta han på plats å visste vilka som va på flashback av anjo å dom å skulle hota å lägga de på sin story förut när anjo va dum mot henne förut. men nu är hon bästis me anjo å elak mot julia så lägger hon massa konstiga saker där som inte e sanna ju!!! e de för chrippa å julia nt vill bråka? de e alltid drama runt henne
Citera
2024-08-31, 08:18
Medlem
Haubits77Bs avatar
Jag kan tycka att Chrippa och Anjo skulle börja göra en podd tillsammans!
Skulle kunna heta "Mupp-podden - snack mellan efterblivna för efterblivna".
Skulle bli en succé!
Citera
2024-08-31, 08:19
Medlem
Citat:
En där Jullan säger att det inte blev som hon tänkt sig, utan hon ville att Kräftan skulle stå till svars för sina ord.

Det andra när hon säger att Anjo inte kunnat göra de första videos som kom ut video utan henne

(ej ordagrant)

Tankar?

Hon har ju också skrivit att hon ville att han skulle åka dit på sina egna ord. Lite osäker på om det var åka dit i juridisk mening eller bara bli avslöjad som lögnare.
Citera
2024-08-31, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
ja tror flashback ska ta äran. för de anjo sa fanns här först faktiskt å de va ju trådsanningar så ja tror de e förtal. chrippa älskar Julia på ett sätt fortfarande å hon han ju de har ju chloe tillsammans å de e ett speciellt band som man inte kan bryta. julia ville väl va snäll å hjälpa alla å chrippa men de blev de fel sen men hon e ju snäll de e hon

Det jag fetade, är det något du vet?
Jag menar inte med min fråga att det skulle vara fel.
Citera
2024-08-31, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Chrippa har pratat negativt om Julia när Julia gav information till förtals gänget och pratade skit i Anjos video.
Men nu var det längesen jag hörde chrippa prata negativt om Julia, dem försöker väl få det att funka för lilla C.
Varför tror du Chrippa slänger Julia under bussen när det är Anjo och Angelica som pratat negativt om henne dem senaste månaderna?

Många av bilderna på konversationen som Anjo visade kom ju ifrån Julia som hade lilla C padda. Anjo byggde ju sina första videos enbart baserat på den informationen.

Verkar vara flera som inte verkar tala speciellt positivt om henne, och när så många i ens omgivning säger samma sak är det något som inte stämmer. Det kan inte vara alla andras fel eller att de hittar på hela tiden, det köper ingen.
Det verkar vara ett återkommande inslag i hennes beteende att omedelbart slå ifrån sig. Märkligt.

Om Jullan som du skriver har skickat informationen med prints från iPaden, är det hon som har gjort det möjligt att den överhuvudtaget kunnat komma fram, det får helt stå för henne.
Sen kan man ifrågasätta hur sanningsenlig den delade informationen är och vad mer än bara prints hon kan ha tagit fram. Det vore inte så bra om den delade informationen från start visar sig vara felaktig eller om vissa saker har uteslutits, och då menar jag under hela cirkusen.
Därför tror jag att det kan vara intressant att slänga ett extra öga på den information som har framkommit sedan start, när den framkom, och jämföra den med annan delad information. Tror man kan finna en hel del intressant.
Citera
2024-08-31, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Hon har ju också skrivit att hon ville att han skulle åka dit på sina egna ord. Lite osäker på om det var åka dit i juridisk mening eller bara bli avslöjad som lögnare.

Jag förstod inte heller vad hon menade med det.
Vilka ord?
Citera
2024-08-31, 09:42
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Verkar vara flera som inte verkar tala speciellt positivt om henne, och när så många i ens omgivning säger samma sak är det något som inte stämmer. Det kan inte vara alla andras fel eller att de hittar på hela tiden, det köper ingen.
Det verkar vara ett återkommande inslag i hennes beteende att omedelbart slå ifrån sig. Märkligt.

Om Jullan som du skriver har skickat informationen med prints från iPaden, är det hon som har gjort det möjligt att den överhuvudtaget kunnat komma fram, det får helt stå för henne.
Sen kan man ifrågasätta hur sanningsenlig den delade informationen är och vad mer än bara prints hon kan ha tagit fram. Det vore inte så bra om den delade informationen från start visar sig vara felaktig eller om vissa saker har uteslutits, och då menar jag under hela cirkusen.
Därför tror jag att det kan vara intressant att slänga ett extra öga på den information som har framkommit sedan start, när den framkom, och jämföra den med annan delad information. Tror man kan finna en hel del intressant.
Det har redan diskuterats varför Julia gjorde som hon gjorde, hon älskade ju fortfarande chrippa när han åkte i häktet, inte konstigt alls att hon ville ge en bild av honom som oskyldig och ge information till drevet i ett försök att stoppa det från att gå till åtal.
Hon blev ju jätte glad när han kom ut och den blev tillsammans igen.

Och Anjos videos är ju inte Julias fel.
Drevet är inte Julias fel.
Jag vill minnas att du är väldigt mycket för att ta eget ansvar för sina handlingar.
Bara för Anjo får information antingen direkt ifrån Julia eller ifrån Jocke som fått det ifrån Julia, då är det 100% Anjos egna ansvar att han beslutade att göra massor med videos fulla med lögner som han inte kunde bevisa.
Bara för att man får information måste man inte starta ett drev, det är ett beslut man tar, ett beslut förtals gänget tog, ett beslut dem själva får ta ansvar för och inte skylla på någon annan.
Citera
2024-08-31, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det har redan diskuterats varför Julia gjorde som hon gjorde, hon älskade ju fortfarande chrippa när han åkte i häktet, inte konstigt alls att hon ville ge en bild av honom som oskyldig och ge information till drevet i ett försök att stoppa det från att gå till åtal.
Hon blev ju jätte glad när han kom ut och den blev tillsammans igen.

Och Anjos videos är ju inte Julias fel.
Drevet är inte Julias fel.
Jag vill minnas att du är väldigt mycket för att ta eget ansvar för sina handlingar.
Bara för Anjo får information antingen direkt ifrån Julia eller ifrån Jocke som fått det ifrån Julia, då är det 100% Anjos egna ansvar att han beslutade att göra massor med videos fulla med lögner som han inte kunde bevisa.
Bara för att man får information måste man inte starta ett drev, det är ett beslut man tar, ett beslut förtals gänget tog, ett beslut dem själva får ta ansvar för och inte skylla på någon annan.

Alla får ta ansvar för sina handlingar och vad de har bidragit med.
Men jag anser inte att man skylla allt på en enda person eftersom de inblandade har bidragit med sitt på ett eller annat sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in