2024-08-23, 22:48
Medlem
3 i Sverige med 5 rätt och knappt 3 miljoner. Ingen jackpot.
Citera
2024-08-26, 09:53
Medlem
Hur gör ni som spelar varje vecka, samma nummer jämt eller byter ni? Skulle vara sjukt irriterande om man bytte nummer och dom gamla plötsligt går in. 🤔
Citera
2024-08-26, 10:46
Medlem
erektidiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naspi
Hur gör ni som spelar varje vecka, samma nummer jämt eller byter ni? Skulle vara sjukt irriterande om man bytte nummer och dom gamla plötsligt går in. 🤔

Byter nummer varje vecka. För ingen statistik eller loggbok på vilka nummer man haft tidigare. Helt meningslöst. Varje dragning är en ny dragning ändå.
Citera
2024-08-27, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naspi

Jag har en stående rad som alltid lämnas in, kan siffrorna i huvudet, sen ett spelbolag med slumpnr varje vecka. Så minns man inga nummer.
Citera
2024-08-27, 23:17
Avslutad
Intressant att jackpotten har varit över miljarden hela 5 gånger bara i år, då är vi bara i Augusti ännu. Kan jämföras med totalt 3 gånger under hela förra året.
Citera
2024-08-27, 23:22
Medlem
Jag slumpar också, men jag vinner bara 100kr när jag vinner och ändå kör jag 11 rader varje gång.
Citera
2024-08-30, 21:41
Medlem
Hor-Ullas avatar
Grattis Tyskland.
Citera
2024-08-30, 22:08
Medlem
Ganonitos avatar
Vad kul att Tyskland fick vinna för en gångs skull.
Citera
2024-08-30, 23:50
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag slumpar också, men jag vinner bara 100kr när jag vinner och ändå kör jag 11 rader varje gång.

Kört 17 rader ett tag nu. En bra omgång får man tillbaka ca 100 kr. Det är ju jävligt svårt detta med att få in ens 2 nr + 1 tillägg för det minsta.
Citera
2024-08-31, 01:14
Medlem
Giant Squids avatar
Men när man ska köpa online på systemspel så får man ju inte välja vad som helst, systemen kostar ju en del.

Kollade min historik, och då har jag köpt ett multisystemspel på en tobaksaffär med 6+2, två rader för sextio spänn X fem andelar. Den är den jag kört genom tiderna och vill fortsätta med.
Men det verkar inte att få gå till online.
Jag kan inte alltid handla i min turbutik.

Får tobaksaffärern bygga sina egna specifika system?
Säkert en noob fråga, men jag måste ju kunna få bygga mina egna multisystemspel och dela med andra användare, som förr i tiden innan spelkortens tid. Hur spelar man ihop nu för tiden, typ inom familjen och så?
Senast redigerad av Giant Squid 2024-08-31 kl. 01:20.
Citera
2024-08-31, 07:11
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Men när man ska köpa online på systemspel så får man ju inte välja vad som helst, systemen kostar ju en del.

Kollade min historik, och då har jag köpt ett multisystemspel på en tobaksaffär med 6+2, två rader för sextio spänn X fem andelar. Den är den jag kört genom tiderna och vill fortsätta med.
Men det verkar inte att få gå till online.
Jag kan inte alltid handla i min turbutik.

Får tobaksaffärern bygga sina egna specifika system?
Säkert en noob fråga, men jag måste ju kunna få bygga mina egna multisystemspel och dela med andra användare, som förr i tiden innan spelkortens tid. Hur spelar man ihop nu för tiden, typ inom familjen och så?

Vill du spela som privatperson och ihop med vänner och familj så går du hit och skapar ett lag.
https://www.svenskaspel.se/spela-tillsammans
Citera
2024-08-31, 07:26
Medlem
Jackpot gick till Tyskland (igen) alltid vid en miljard så hamnar skiten hos en tysk.

Märkligt att inte en enda notis i tysk media att en tysk drog hem 1 miljard, kanske vardagsmat.
Senast redigerad av fooderator 2024-08-31 kl. 07:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in