2024-08-30, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
"You can't argue with stupid (läs aptitdödaren)!"

Är lönlöst att ha en normal konversation mot någon som aldrig svarar på direkta frågor.

Istället besvarar hon med påstående utan validitet (läs gaslightar). Eller svarar med nya frågor och försvarar sina "fel" (de anser sig aldrig ha några) ungefär så som J och avkomman gör. De lever i en verklighetsfrånvänd värld där de tror världen kretsar kring dem. "Karma is a "biatch" och verkligheten hinner alltid ikapp!
Haha, är det jobbigt när det blir så fel hela tiden?
Du slänger dig med samma uttryck som dom coola yngre tonåringarna gör, häftigt 🤣
Senast redigerad av HungerCut 2024-08-30 kl. 15:24.
2024-08-30, 15:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Ja alla blir vi less på olika saker.
Dock är det viktigt att saklig fakta blir rätt.
Hur man känner och tycker är nåt helt annat.
Tycker du ska titta dej själv I spegeln 1 el 2 ggr innan du säger att vi ska hålla oss till saklig fakta då måste det även gälla dej med !! Men du istället ska linda in och kringå det vi ger dej svar på . Och sen att sitta och göra narr och göra sig lustig på andras kommentarer är bara så barnsligt och visar sån omognad
2024-08-30, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Brutit mitt löfte & tvingat mig själv att lyssna på den senaste podden.
Förlåt..men herregud vad är det man lyssnar på???
Vilket flams & raljerande.....
Blir så lågt & Sååå pinsamt.
Man känner att N vill ha ordet hela tiden och detta eviga självfösvar från J sida.

Inte mycket att lyssna på.... Ren och skär smörja om någon frågar mig. Men det finns ju uppenbarligen de som gillar det med och som sagt, ingen tvingar ju en att lyssna till dessa ytliga juveler.

Förstår bara inte:
Hur kan människor tycka att dessa fnittrande ladies, svävandes högt upp i det blå som konstant förskönar, försvarar och talar emot sig själva öppet är förtroendegivande och fyller någon som helst funktion?

*N spanade ogenerat via burken in & "raggade" upp Davide på SM. Sitter nu och skryter om den dejten i sin podd som om hon vore det mest perfekta "ragget" , en världsstjärna av högsta rang och typ jagad av paparazzi.🙄🤣🤮
Och så "mamma" J som mer än gärna hakar på "glamoursnacket" med signaler som kan likställas med citatet:
"Hi Guys, come and pick me".

* En Marbella-snackis där klimat, killar & "jobbresor" ploppar upp mitt i dejtingdjungeln & hur fantastiskt det är att leva och bo i Spanien. Men framförallt hur "attraktiva" Spanjorer (Sydeuropeiska män) är i förhållande till Svenskar. Det är även helt ok. och absolut inte något fel i att åka bort i två veckor
när man har en bebis hemma och en "mormor" som kan vara barnvakt. Det har människor inget med att göra.
N är sugen på stt flytta till Marbella om hon får med sig familjen.🫣

Skulle vara intressant att få uppleva dessa två "mega🌟🌟 flyga ner och rota fötterna på jordytan för en stund och öppna den dörr som leder dem till det verkliga livet istället för att ägna dyrbar tid till att tro sig leva i en värld som inte finns.

Visst. Drömmar är till för att drömmas, om och om igen, men för lilla C skull så bör det rimligen finnas en värd för henne och i hennes direkta närhet som är rotad, trygg och verklig. I nuläget finns nog bara den välden hos hennes pappa (A).

JÖSSES!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Här kan man inte ha många hjärnceller alls !!!!!

Hur kan man söka upp en som håller på med droger & skit och kalla han för en gentleman.

Snacka om att inte prioritera Chiara och leka med livet .
Bara för att hamna ännu högre upp i hennes värld bland dom kända och rika för det är ju det ända som kretsar i hennes värld tydligen så mediakåt som hon är så gör hon allt för lite uppmärksamhet

Och vadå en världsnyhet ?? Knappast

Och det kan inte vara ett normaltänkt att man vill vara borta från sin dotter i 2 v hon pratar på som det vore det mest naturliga som finns

Är det så viktigt att leva singelliv festa åka på resor ragga på utländska män osv Då ska man ej ha barn

Då kan jag tycka släpp ditt ego och ha delad vårdnad med A så kan du göra alla dessa saker när lilla C är hos han och var mamma för gud skull då du har henne

Blir så arg då hon börjar podden med att 25 åringar reser inte runt dricker osv medans hennes mamma avbryter oh säger jo det gör dom

Ja men då är man ju inte mogen snacka om att tala emot sig själv

Tur ni berättar slipper jag lyssna denna gång🙏🫶

Därför jag började kolla på Bens vlogg som motvikt mot dessa hemska människors förvrängda livssyn och beteende.

N (& J troligen också ) gaslighta sönder honom.

Inget har förändrats sedan dess, förutom att hon är en fullkomligt oansvarig "mamma".
Hon är fortfarande en famedigger och golddigger med noll självinsikt!
Hon kommer inte flytta utan sin mamma eller hennes tillåtelse (eller om sekten måste fly igen) För vem ska då passa lilla C ?!?

P.S Så tydligt det är att de läser här (som många också påpekat och de själva sagt) har ni märkt att de börjar sjunga tystare OCH går ner så C ser dom i ögonhöjd, när jag sa att de alltid stod ovanför henne istället för gå ner till henne nivå oavsett vad de gjorde. Det positiva är att det skönt för lilla C's öron
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-30 kl. 16:01.
2024-08-30, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Tycker du ska titta dej själv I spegeln 1 el 2 ggr innan du säger att vi ska hålla oss till saklig fakta då måste det även gälla dej med !! Men du istället ska linda in och kringå det vi ger dej svar på . Och sen att sitta och göra narr och göra sig lustig på andras kommentarer är bara så barnsligt och visar sån omognad
Skriver du att båda föräldrarna måste godkänna en flytt även vid ensam vårdnad då ska man tillrättavisas.
Saklig fakta är mitt mellannamn så ingen fara 👍
Inte mina problem om du uppfattar saker som jag skriver som narr. Behöver ju liksom inte vara det som är syftet även om du känner så.
Är du den mogna av oss två menar du? 🤣
Senast redigerad av HungerCut 2024-08-30 kl. 15:57.
2024-08-30, 15:57
Avstängd
Citat:
Tack för att ni pratar över huvudet på mig igen!!!
Börjar bli jäkligt less på att bli tillrättavisad vad jag skriver och inte skriver .
Jag har gett en förklaring duger inte den så är det upp till er
Ni kan ha er vendetta utanför tråden . Så kan vi andra få skriva om det tråden handlar om och inte en massa trams och pajkastning
Ber om ursäkt om jag trampa på nån tå . Blir bara så frustrerad hur en vuxen människa kan sitta här inne och hålla på med härskare och mobbning och även fått med sig andra på det genom att göra sig olustig på andras kommentarer
2024-08-30, 15:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Ber om ursäkt om jag trampa på nån tå . Blir bara så frustrerad hur en vuxen människa kan sitta här inne och hålla på med härskare och mobbning och även fått med sig andra på det genom att göra sig olustig på andras kommentarer
Tack ingen fara alls råka trycka på ditt namn oxå för att se vad som skrevs . Så det är lungt 🫶🙏💕
2024-08-30, 16:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Skriver du att båda föräldrarna måste godkänna en flytt även vid ensam vårdnad då ska man tillrättavisas.
Saklig fakta är mitt mellannamn så ingen fara 👍
Inte mina problem om du uppfattar saker som jag skriver som narr. Behöver ju liksom inte vara det som är syftet även om du känner så.
Är du den mogna av oss två menar du? 🤣
Du har verkligen hakat upp dej på detta ! Jag har gett dej svar och om du inte vill förstå vad jag menar el spelar om du bara spelar dum vet inte jag det kan bara du svara på . Då du återigen förminskar nåns känsla el det som skrivs.
2024-08-30, 16:20
Medlem
Citat:
Du har verkligen hakat upp dej på detta ! Jag har gett dej svar och om du inte vill förstå vad jag menar el spelar om du bara spelar dum vet inte jag det kan bara du svara på . Då du återigen förminskar nåns känsla el det som skrivs.
Du brukar skriva precis så här när du har försökt få folk att tro nåt annat än vad som gäller.
Det var till mig du försökte dig på en urfånig ursäkt om att du hade skrivit fel haha
Förminskar inte dina känslor, du får känna va fan du vill 👍 Och tänka sig att det får även jag 😉
Är du den mogna av oss tycker du eller hur är det?
Senast redigerad av HungerCut 2024-08-30 kl. 16:23.
2024-08-30, 16:24
Avstängd
Citat:
Tur ni berättar slipper jag lyssna denna gång🙏🫶

Därför jag började kolla på Bens vlogg som motvikt mot dessa hemska människors förvrängda livssyn och beteende.

N (& J troligen också ) gaslighta sönder honom.

Inget har förändrats sedan dess, förutom att hon är en fullkomligt oansvarig "mamma".
Hon är fortfarande en famedigger och golddigger med noll självinsikt!
Hon kommer inte flytta utan sin mamma eller hennes tillåtelse (eller om sekten måste fly igen) För vem ska då passa lilla C ?!?

P.S Så tydligt det är att de läser här (som många också påpekat och de själva sagt) har ni märkt att de börjar sjunga tystare OCH går ner så C ser dom i ögonhöjd, när jag sa att de alltid stod ovanför henne istället för gå ner till henne nivå oavsett vad de gjorde. Det positiva är att det skönt för lilla C's öron
Ja skönt att du slipper lyssna på skiten har oxå kollat och jag är villig att hålla med ang Ben .

Exakt inget har ändrats dom lever kvar i samma mönster och tror att hela världen kretsar kring dessa 2.
Nä dom gör ju alltihop även privata saker som jag ej går in på här men i min värld så är det sjuka saker

Ja det har vi fått bevittnat både en el flera ggr att dom läser allt som står här tar några dagar då dom fått smälta allt så kan dom ta till sig det vi säger vilket är positivt
2024-08-30, 16:25
Medlem
Citat:

Jag säger det igen. "You can't argue with stupid" 🤷‍♀️

Hen har ju uppenbarligen tagit åt sig att man inte tycker hon är så felfri som hon tycker hon själv är. Stackars hennes barn, med en sådan självgod mobbare till mor. Hon vill att vi reagerar så som hon vill.

Man kan reagera och håller med dig Millan75 och många med mig fattar vad du säger.
Jag reagerar med att svara dig och inte den där nollan som är en gaslightare och copycat, om du förstår min poäng? En sådan som hon förtjänar att få tillbaka sin egen skit!

Ännu värre är att hon tycker hon är jätterolig🙄 well not in my book!
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-30 kl. 16:34.
2024-08-30, 16:34
Avstängd
Citat:
Jag säger det igen. "You can't argue with stupid" 🤷‍♀️

Hen har ju uppenbarligen tagit åt sig att man inte tycker hon är så felfri som hon tycker hon själv är. Stackars hennes barn, med en sådan självgod mobbare till mor. Hon vill att vi reagerar så som hon vill.

Man kan reagera och håller med dig Millan75 och många med mig fattar vad du säger.
Jag reagerar med att svara dig och inte den där nollan som är en gaslightare och copycat, om du förstår min poäng?

Ännu värre är att hon tycker hon är jätterolig🙄 well not in my book!
Tack jag förstår din poäng 🙏🫶
Ja kan bara hålla med , undrar om hon lär ut det till sina barn oxå . El vänta det har vi ju sett i Love Island mot Tom så arvet går vidare
Ja hon vill ha någon respons och när det inte blir som hon vill då går hon igång på detta tragiska människa precis som du säger

Och tycker hon är rolig med och skrattar åt sina egna kommentarer ..

Men får gärna ifrågasätta det man skriver men att dumförklara svaret man ger gång och sen sitta och och göra narr av det säger mer om den personen än den som skrev det

Och jag blir inte arg för att bli ifrågasatt och det hoppas jag ingen annan blir heller man måste ju få fråga och tycka när det är nått som är oklart som här om dagen då vi skrev om varandra och hann ej läsa då det kom andra kommentarer emellan inte fasiken flög du på mig för det el tvärtom med tydligen har ju har gett nån en nässbräna så måste ju vara dej 😉🫣
Senast redigerad av Millan75 2024-08-30 kl. 16:49.
2024-08-30, 16:45
Medlem
Citat:
Tack jag förstår din poäng 🙏🫶
Ja kan bara hålla med , undrar om hon lär ut det till sina barn oxå . El vänta det har vi ju sett i Love Island mot Tom så arvet går vidare
Ja hon vill ha någon respons och när det inte blir som hon vill då går hon igång på detta tragiska människa

Och tycker hon är rolig med och skrattar åt sina egna kommentarer ..

Men får gärna ifrågasätta det man skriver men att dumförklara svaret man ger gång och sen sitta och och göra narr av det säger mer om den personen än den som skrev det

Precis så är det 🫶

Hon försöker leva igenom sina barn, skulle inte förvåna mig om hon anser sig vara "coola" morsan, tragikomiskt är det! 🫣

För att tala i klarspråk skiter högaktningsfullt i vad hon känner, tänker, tycker. Hon kan få tro annat, be my guest (t o m det kopierade hon) kan inte ta henne på allvar.

För mig och alla andra här, är lilla C det viktigaste och fokus ligger där, inte på en wannabetonåring med åldersnojja som vill leva N's liv (så tydligt i storyn där hon önska att hon var 31 istället för 51 🙄 pinsam hela hon)

Tillägg:
Mycket riktigt nu förvränger hon ord mot den det berör och kopierar så som gaslightande narcissister gör. För hon kan inte komma på eget utan svarar dig om mig, pinsamt värre. Alla ser att hon är ett troll som spricker i ljuset som vi alla vet!
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-30 kl. 17:06.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in