Citat:
Ursprungligen postat av
Artmovie
Brutit mitt löfte & tvingat mig själv att lyssna på den senaste podden.
Förlåt..men herregud vad är det man lyssnar på???
Vilket flams & raljerande.....
Blir så lågt & Sååå pinsamt.
Man känner att N vill ha ordet hela tiden och detta eviga självfösvar från J sida.
Inte mycket att lyssna på.... Ren och skär smörja om någon frågar mig. Men det finns ju uppenbarligen de som gillar det med och som sagt, ingen tvingar ju en att lyssna till dessa ytliga juveler.
Förstår bara inte:
Hur kan människor tycka att dessa fnittrande ladies, svävandes högt upp i det blå som konstant förskönar, försvarar och talar emot sig själva öppet är förtroendegivande och fyller någon som helst funktion?
*N spanade ogenerat via burken in & "raggade" upp Davide på SM. Sitter nu och skryter om den dejten i sin podd som om hon vore det mest perfekta "ragget" , en världsstjärna av högsta rang och typ jagad av paparazzi.🙄🤣🤮
Och så "mamma" J som mer än gärna hakar på "glamoursnacket" med signaler som kan likställas med citatet:
"Hi Guys, come and pick me".
* En Marbella-snackis där klimat, killar & "jobbresor" ploppar upp mitt i dejtingdjungeln & hur fantastiskt det är att leva och bo i Spanien. Men framförallt hur "attraktiva" Spanjorer (Sydeuropeiska män) är i förhållande till Svenskar. Det är även helt ok. och absolut inte något fel i att åka bort i två veckor
när man har en bebis hemma och en "mormor" som kan vara barnvakt. Det har människor inget med att göra.
N är sugen på stt flytta till Marbella om hon får med sig familjen.🫣
Skulle vara intressant att få uppleva dessa två "mega🌟🌟 flyga ner och rota fötterna på jordytan för en stund och öppna den dörr som leder dem till det verkliga livet istället för att ägna dyrbar tid till att tro sig leva i en värld som inte finns.
Visst. Drömmar är till för att drömmas, om och om igen, men för lilla C skull så bör det rimligen finnas en värd för henne och i hennes direkta närhet som är rotad, trygg och verklig. I nuläget finns nog bara den välden hos hennes pappa (A).
JÖSSES!!!
Citat:
Ursprungligen postat av
Molgan098
Här kan man inte ha många hjärnceller alls !!!!!
Hur kan man söka upp en som håller på med droger & skit och kalla han för en gentleman.
Snacka om att inte prioritera Chiara och leka med livet .
Bara för att hamna ännu högre upp i hennes värld bland dom kända och rika för det är ju det ända som kretsar i hennes värld tydligen så mediakåt som hon är så gör hon allt för lite uppmärksamhet
Och vadå en världsnyhet ?? Knappast
Och det kan inte vara ett normaltänkt att man vill vara borta från sin dotter i 2 v hon pratar på som det vore det mest naturliga som finns
Är det så viktigt att leva singelliv festa åka på resor ragga på utländska män osv Då ska man ej ha barn
Då kan jag tycka släpp ditt ego och ha delad vårdnad med A så kan du göra alla dessa saker när lilla C är hos han och var mamma för gud skull då du har henne
Blir så arg då hon börjar podden med att 25 åringar reser inte runt dricker osv medans hennes mamma avbryter oh säger jo det gör dom
Ja men då är man ju inte mogen snacka om att tala emot sig själv
Tur ni berättar slipper jag lyssna denna gång🙏🫶
Därför jag började kolla på Bens vlogg som motvikt mot dessa hemska människors förvrängda livssyn och beteende.
N (& J troligen också ) gaslighta sönder honom.
Inget har förändrats sedan dess, förutom att hon är en fullkomligt oansvarig "mamma".
Hon är fortfarande en famedigger och golddigger med noll självinsikt!
Hon kommer inte flytta utan sin mamma eller hennes tillåtelse (eller om sekten måste fly igen) För vem ska då passa lilla C ?!?
P.S Så tydligt det är att de läser här (som många också påpekat och de själva sagt) har ni märkt att de börjar sjunga tystare OCH går ner så C ser dom i ögonhöjd, när jag sa att de alltid stod ovanför henne istället för gå ner till henne nivå oavsett vad de gjorde. Det positiva är att det skönt för lilla C's öron