2024-08-30, 14:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Alla kan skriva fel, är inte det det handlar om här. Du knäppte en annan på näsan (som skrev att hon kan flytta eftersom hon har ensam vårdnad) med att skriva att båda måste godkänna även om dom inte har vårdnaden ihop.
Men jag godtar ursäkten då jag ser den som att du erkänner att du faktiskt hade fel. (Inte att du skrev fel för det gjorde du inte)
Synd om fel info florerar tycker jag om det nu är folk som inte vet hur det är.
Vänta lite nu ! Vem är du att tillrättavisa någon att Knäppa nån på näsan förresten?? Då det är du som står för det . Kolla tillbaka Millan75 har ej knäppt nån på näsan dom skrev om varandra och hon skriver även i inlägget att hon har strul med att skriva till vederbörande det gäller och bad om ursäkt
2024-08-30, 14:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Så klockrent skrivet!👌

Det är så patetiskt så man saknar ord & det värsta av allt är att de inte har IQ högt nog att förstå sina egna tillkortakommanden och de felval N verkligen gör.

N sätter sig själv på en hög häst och tror sig vara peace of meat för Alla hunkar världen över för att hon råkat komma upp på svenska löp & i Brittish New- blaskan en gång efter att hon själv trånat efter och bjudit hit Strandraggaren Davide😵‍💫

Ibland får man en känsla av att N ska försöka överbevisa för allmänheten och tidigare även inför. A (När han valde att gå vidare med en ny tjej) att hon minsann kan träna stenhårt & dejta kända dockusåpamodeller.

Har aldrig tidigare skådat en människa med sådan självgodhet, total avsaknad av självinsikt och ödmjukhet.

Håller med. N bör inte vara mamma i den drömvärld hon nu befinner sig i.
Tackar 🫶 Orkar snart inte lyssna på skiten el se den men jag gör det för C skull . Hon måste bort därifrån .
Varför ska C vara hos en mamma som bara vill ha henne ibland när det passar N
Och det stämmer mkt I det du skrev .Jag blir förundrad varje gång hur N fungerar och gör är så långt i från verkligheten vad en normal människa/ fam gör när ett barn kommer till världen
2024-08-30, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Vänta lite nu ! Vem är du att tillrättavisa någon att Knäppa nån på näsan förresten?? Då det är du som står för det . Kolla tillbaka Millan75 har ej knäppt nån på näsan dom skrev om varandra och hon skriver även i inlägget att hon har strul med att skriva till vederbörande det gäller och bad om ursäkt
Ja jag kan vänta 😉
Jag tillrättavisade inte att hon knäppte någon på näsan. Jag anser att hon gjorde det.
Jag tillrättavisade endast den felaktiga infon hon gav.
Finns inget om att hon har strul med något där jag läser iallafall.
Senast redigerad av HungerCut 2024-08-30 kl. 14:23.
2024-08-30, 14:28
Medlem
Citat:
Tackar 🫶 Orkar snart inte lyssna på skiten el se den men jag gör det för C skull . Hon måste bort därifrån .
Varför ska C vara hos en mamma som bara vill ha henne ibland när det passar N
Och det stämmer mkt I det du skrev .Jag blir förundrad varje gång hur N fungerar och gör är så långt i från verkligheten vad en normal människa/ fam gör när ett barn kommer till världen
Hon måste bort därifrån?? 😳😳
2024-08-30, 14:41
Medlem
Citat:
Brutit mitt löfte & tvingat mig själv att lyssna på den senaste podden.
Förlåt..men herregud vad är det man lyssnar på???
Vilket flams & raljerande.....
Blir så lågt & Sååå pinsamt.
Man känner att N vill ha ordet hela tiden och detta eviga självfösvar från J sida.

Inte mycket att lyssna på.... Ren och skär smörja om någon frågar mig. Men det finns ju uppenbarligen de som gillar det med och som sagt, ingen tvingar ju en att lyssna till dessa ytliga juveler.

Förstår bara inte:
Hur kan människor tycka att dessa fnittrande ladies, svävandes högt upp i det blå som konstant förskönar, försvarar och talar emot sig själva öppet är förtroendegivande och fyller någon som helst funktion?

*N spanade ogenerat via burken in & "raggade" upp Davide på SM. Sitter nu och skryter om den dejten i sin podd som om hon vore det mest perfekta "ragget" , en världsstjärna av högsta rang och typ jagad av paparazzi.🙄🤣🤮
Och så "mamma" J som mer än gärna hakar på "glamoursnacket" med signaler som kan likställas med citatet:
"Hi Guys, come and pick me".

* En Marbella-snackis där klimat, killar & "jobbresor" ploppar upp mitt i dejtingdjungeln & hur fantastiskt det är att leva och bo i Spanien. Men framförallt hur "attraktiva" Spanjorer (Sydeuropeiska män) är i förhållande till Svenskar. Det är även helt ok. och absolut inte något fel i att åka bort i två veckor
när man har en bebis hemma och en "mormor" som kan vara barnvakt. Det har människor inget med att göra.
N är sugen på stt flytta till Marbella om hon får med sig familjen.🫣

Skulle vara intressant att få uppleva dessa två "mega🌟🌟 flyga ner och rota fötterna på jordytan för en stund och öppna den dörr som leder dem till det verkliga livet istället för att ägna dyrbar tid till att tro sig leva i en värld som inte finns.

Visst. Drömmar är till för att drömmas, om och om igen, men för lilla C skull så bör det rimligen finnas en värd för henne och i hennes direkta närhet som är rotad, trygg och verklig. I nuläget finns nog bara den välden hos hennes pappa (A).

JÖSSES!!!

Klockrent!! 👏👏🫶

(Fattar verkligen inte vem som tutat i dem att man ens har intresse av hur de pratar hemma, kanske om man är 14 år🤷‍♀️upp som en sol ner som en pannkaka! Oj vad de kommer bli besvikna när de kommer ner på jorden!!)
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-30 kl. 14:46.
2024-08-30, 14:59
Medlem
Citat:
Tack exakt vad det är jag försöker säga i går! Tur att nån förstår hur det går till gällande att Flytta .

….fick inte med detta inlägget i mitt inlägg innan.

Bra skrivet, du tog orden ur min mun 😉
2024-08-30, 15:01
Avstängd
Citat:

Citat:
Ja jag kan vänta 😉
Jag tillrättavisade inte att hon knäppte någon på näsan. Jag anser att hon gjorde det.
Jag tillrättavisade endast den felaktiga infon hon gav.
Finns inget om att hon har strul med något där jag läser iallafall.
Tack för att ni pratar över huvudet på mig igen!!!
Börjar bli jäkligt less på att bli tillrättavisad vad jag skriver och inte skriver .
Jag har gett en förklaring duger inte den så är det upp till er
Ni kan ha er vendetta utanför tråden . Så kan vi andra få skriva om det tråden handlar om och inte en massa trams och pajkastning
2024-08-30, 15:02
Medlem
Citat:

"You can't argue with stupid (läs aptitdödaren)!"

Är lönlöst att ha en normal konversation mot någon som aldrig svarar på direkta frågor.

Istället besvarar aptitdödaren med påstående utan validitet (läs gaslightar) alltså ljuger så hon tror sig själv! Eller så svarar hon med nya frågor och försvarar sina fel (de anser sig aldrig ha några) ungefär så som J och avkomman gör. De lever i en verklighetsfrånvänd värld där de tror världen kretsar kring dem. "Karma is a "biatch" och verkligheten hinner alltid ikapp!
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-30 kl. 15:27.
2024-08-30, 15:04
Avstängd
Citat:
🫶🙏 Tack
2024-08-30, 15:09
Avstängd
Citat:
❤️🙏 Du plockar också väldigt ofta ord ur munnen på mig. Du skriver det man själv tänker.
Jag tycker du Millan75 alltid skriver så klockrent och jag förstår verkligen vart enda ord i dina texter/inlägg.
Tack för att du finns i denna tråd!🫶
TACK själv ❤️🙏 vad kul att höra , kan bara säga detsamma. Och det är alltid kul att dela sina tankar , teorier och även kunskap ibland med andra . Se oh höra vad andra tycker och inse att man är inte ensam att tänka och tycka som andra
2024-08-30, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Bra skrivet, du tog orden ur min mun 😉
🤣🤣
Tack det gjorde du också ❤️💕😍
Senast redigerad av HungerCut 2024-08-30 kl. 15:26.
2024-08-30, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Tack för att ni pratar över huvudet på mig igen!!!
Börjar bli jäkligt less på att bli tillrättavisad vad jag skriver och inte skriver .
Jag har gett en förklaring duger inte den så är det upp till er
Ni kan ha er vendetta utanför tråden . Så kan vi andra få skriva om det tråden handlar om och inte en massa trams och pajkastning
Ja alla blir vi less på olika saker.
Dock är det viktigt att saklig fakta blir rätt.
Hur man känner och tycker är nåt helt annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in